Voor rijders in Heerhugowaard..... Opgepast

GSX-Reinier

Die hard MF'er
17 okt 2002
876
0
Obdam
In HHW-Noord is men bezig met een fijn stukje motor-onvriendelijke nijverheid. Vlak na Edwin groen heeft men bij een kruising in elke richting 2 witte driehoeken op de weg geplaatst met aan elke kant maar 15 cm vrij asfalt. Lekker glad dus bij regen.

Maar dit is niet alles! In de driehoeken heeft men een rits metalen reflectoren geplaatst waar je op de motor dus bijna geen grip heb.

In de tekening heb ik het een en ander geschetst. 1 auto waar je voor moet remmen en je gaat onderuit.

full


(zwarte streep is een vluchtheuvel)
Pas op ! Pas op !

/edit. Verkeerde fietsenmaker
 
Laatst bewerkt:
[me]Mosselman kent de plek errug goed ....het is een plek die super onoverzichtelijk is en waar een ieder die harder als 50 km/h rijd niet echt slim bezig is..op zich dus wel een goed streven van de gemeente .......ik zal er zodirect ook even langs rijden om het te checken[/me]
 
Ik hoordde al zoiets.. rijd er ook zo af en toe langs.. ga zo na mijn werk effe checken (weer een reden om om te rijden met dit mooie weer ;) )
 
Op maandag 26 mei 2003 14:55 schreef Kaos het volgende:
In HHW-Noord is men bezig met een fijn stukje motor-onvriendelijke nijverheid. Vlak na Vriend Tweewielers heeft men bij een kruising in elke richting 2 witte driehoeken op de weg geplaatst met aan elke kant maar 15 cm vrij asfalt. Lekker glad dus bij regen.

Maar dit is niet alles! In de driehoeken heeft men een rits metalen reflectoren geplaatst waar je op de motor dus bijna geen grip heb.

In de tekening heb ik het een en ander geschetst. 1 auto waar je voor moet remmen en je gaat onderuit.

(Afbeelding)

(zwarte streep is een vluchtheuvel)
Pas op ! Pas op !

pffffffff ben er net geweest ....heb je gedronken of zo :?

1- het is niet bij vriend in het CENTRUM maar vlakbij Groen tweewielers in "de noord"
2- er is aan beide kanten meeeeeeer als voldoende ruimte zeker 120 cm aan elke kant ...zoals als ik het kan beoordelen is het absoluut niet gevaarlijk....


het is alleen gedaan op een vrij overzichtelijk punt dus ik snap niet waarom ze het hebben gedaan......


als je in de regen erop komt en je moet HARD remmen heb je btw wel een probleem laat dat duidelijk zijn....
 
sjoef dacht ff dat er geflitst werd. Maar geen leuke actie wat ik wel leuk vind is in alkmaar weet niet precies waar, maar waar ze tekeningen op de weg hebben gemaakt, en ik keek toen ik daar langs reed naast me en toen na ff weer voor me en schrok me rot omdat ik dacht dat het blokjes waren :P Toen keek ik wel ff hoe hard ik reed.
 
pffffffff ben er net geweest ....heb je gedronken of zo :?

1- het is niet bij vriend in het CENTRUM maar vlakbij Groen tweewielers in "de noord"
2- er is aan beide kanten meeeeeeer als voldoende ruimte zeker 120 cm aan elke kant ...zoals als ik het kan beoordelen is het absoluut niet gevaarlijk....


het is alleen gedaan op een vrij overzichtelijk punt dus ik snap niet waarom ze het hebben gedaan......


als je in de regen erop komt en je moet HARD remmen heb je btw wel een probleem laat dat duidelijk zijn....


stupid.gif



Ben er vanmiddag ook langs gereden

En als ik eerlijk ben,is het me niet opgevallen,dat het een gevaarlijk wegdek betreft
 
Laatst bewerkt:
wat ik wel leuk vind is in alkmaar weet niet precies waar, maar waar ze tekeningen op de weg hebben gemaakt, en ik keek toen ik daar langs reed naast me en toen na ff weer voor me en schrok me rot omdat ik dacht dat het blokjes waren :P Toen keek ik wel ff hoe hard ik reed.

Westerweg is dat

Is inderdaad als je er voor het eerst rijd erg vaag,wel leuke 3D actie werkt alleen maar een keer
 
Die blokjes op de Westerweg zijn wel grappig ja..

Ben even door hhw-Noord gereden (vanuit Verlaat) Kan inderdaad verradelijk zijn, is die driehoek van centrum-verlaat niet groter dan verlaat-centrum? of keek ik nie goed? die leek wel de hele breedte te bedekken terwijl ik nog genoeg ruimte overhad..
 
Terug
Bovenaan Onderaan