voor snelle friezen

Helaas die zwarte stilo al reeds ontmoet..

124 waar 50 mocht.. Alleen waarschuwing.. Goeie gozers die agenten :+
 
Ik hoop ze nooit tegen te komen, maar als het dan toch moet dan het liefst net zoals bij jou! :}
 
'k snap dat nooit niet zo goed.
zijn er effectief mensen die al die kentekns gaan onthouden en ze dan nog kunnen lezen in hun spiegels ofzo? Of lezen die mensen alle kentekens van auto's die aan dat profiel voldoen die ze voorbijgassen?

Heef er eignelijk al ooit iemand een boete mislopen omdat hij een wagen herkende door een omschrijving ervan op het internet ofzo?
 
Hehe nee nooit weg die info......

Blijft gewoon opletten... als een auto achter je blijft hangen ook bij inhalen en snelheids veranderingen helemaal.....

het is niet altijd makkelijk de kentekens te lezen op de moto....maar goed tot nu toe geen ervaring met deze gozers :}

wil ik graag zo houden.. Valt rond Leeuwarden wel mee. of hebben jullie andere ervaringen?
 
Ik heb nog nooit een camera auto gezien, maar ik zit meestal ook op de snelweg. Ik heb nog geen motor dus zit in de auto. Ik kijk altijd door de ruiten van de andere auto's of ik iets onder de spiegel of op het dashbord (een camera dus) zie zitten, als er een blijft plakken of als ik iets te hard rij in mijn corsa met een whopping 1.2 liter motor.

Zo'n camera kan je toch ook gewoon zien zitten lijkt me?
 
Ik heb nog nooit een camera auto gezien, maar ik zit meestal ook op de snelweg. Ik heb nog geen motor dus zit in de auto. Ik kijk altijd door de ruiten van de andere auto's of ik iets onder de spiegel of op het dashbord (een camera dus) zie zitten, als er een blijft plakken of als ik iets te hard rij in mijn corsa met een whopping 1.2 liter motor.

Zo'n camera kan je toch ook gewoon zien zitten lijkt me?

Ik ben ooit door camera auto aan de kant gezet |( . Hij heeft een hele tijd flinke afstand gehouden en die afstand is zo groot dat je in je spiegels niet kan zien of er iets vreemds is met die auto. MAW je ziet de camera niet als ze je in de kijkert hebben ;(
 
}) was het raak friezinnetje? Zelf heb ik rond Leeuwarden niet zoveel last van die dingen ..... denk ik. D'r zijn wel bepaalde wegen waar je moet oppassen, en plekken waar ze regelmatig controleren. Maar om nou te zeggen: overdreven controleren, nee.
Ik vind het in Leeuwarden ook wel meevallen, eigenlijk weinig last hier.

[me] Bral rijdt voor zijn werk nog wel eens wat rond in het Friese maar heeft daar eigenlijk nooit last van de wouten...in tegenstelling tot bijvoorbeeld op de A28......[/me]
 
}) was het raak friezinnetje? Zelf heb ik rond Leeuwarden niet zoveel last van die dingen ..... denk ik. D'r zijn wel bepaalde wegen waar je moet oppassen, en plekken waar ze regelmatig controleren. Maar om nou te zeggen: overdreven controleren, nee.

och, die :r was eigenlijk voor mezelf bedoeld. Zoals je al zegt, het zijn idd meer de vaste punten. Ze zijn me wel bekend, maar aangezien ik nogal stijfkoppig ben }) verdom ik het vaak om het gas ff los te laten, met alle gevolgen vandien.
Is dus meer een kwestie van eigen schuld....
 
Ik kan ook gewoon veel geluk gehad hebben O-)

'klop' 'klop'

moet afgeklopt worden........

De drang om hard te rijden is op een motor toch echt wel tig keer groter dan in een koekblik. Over een jaar maar weer es kijken. Heb er dan vast wel een paar te pakken '(
 
'k snap dat nooit niet zo goed.
zijn er effectief mensen die al die kentekns gaan onthouden en ze dan nog kunnen lezen in hun spiegels ofzo? Of lezen die mensen alle kentekens van auto's die aan dat profiel voldoen die ze voorbijgassen?

Heef er eignelijk al ooit iemand een boete mislopen omdat hij een wagen herkende door een omschrijving ervan op het internet ofzo?
Zeker, de stilo heeft mij wel eens ingehaald. Even kenteken checken en...rustig aan verder rijden :+

camera.gif



Die Bora ken ik helaas te goed '(
zijn trouwens algemene plaatjes die erbij staan
 
full


op deze foto is goed de camere te zien.....

let wel eve op er rijden nu ook een aantal "onopvallende" auto's rond,
o.a. een golf en een astra welke geen cameras aan boord hebben....

de golf is niks aan te zien maar de astra heeft een extra lange antenne
op het dak..... ( zie ook www.flitsflits.nl )

het blijft opletten dus....

FE
 
Laatst bewerkt:
Ik kan ook gewoon veel geluk gehad hebben O-)

'klop' 'klop'

moet afgeklopt worden........

De drang om hard te rijden is op een motor toch echt wel tig keer groter dan in een koekblik. Over een jaar maar weer es kijken. Heb er dan vast wel een paar te pakken '(

Niet alleen op een motor... een ex-collega van me heeft op het stuk Leeuwarden-Den Helder al zo'n 1.000 euro aan boetes met de auto gehad vertelde hij me laatst.... die leert het dus nooit ben ik bang. :P
/bij het tankstation tussen Zurich en harlingen op die beruchte 2-baans 80 km p/u weg staan ze vaak. Klote weggetje heeft al veelsteveel doden gekost.
 
En voor de mensen die denken dat je die Bora wel even 'zoek' rijdt; die gaat dus lekker tot plusminus 260 km p/uur, heeft vierwielaandrijving (lekker vlot de hoek om dus) en de bestuurder hoeft zich weinig zorgen te maken om een krasje meer of minder :P
 
he sander niet alles geloven wat die cops zeggen he....

die bora haalt net de 230km en die stilo mag blij zijn dat ie de
220km haalt......

maat van me kent de verkoper van bourguignon die zei dat het allemaal wel mee
valt hoe snel die dingen zijn..... :Z

pas als ze in een audi s4 of s6 gaan rijden begin ik het benauwd te krijgen :o

full



FE
 
Update: Zowel de groene Opel Vectra SP-GJ-49 als de
zwarte Opel Astra SL-SX-18 hebben het strijdtoneel verlaten en zijn vervangen
door twee gloednieuwe Opel Zafira’s. Kentekens: 52-BK-KZ en 62-BK-NK.

wijnjewoude_04_januari_2004_4.jpg

trekweg_05_jan_2004_1.JPG

trekweg_05_jan_2004_3.JPG
 
Controle Trajecten Friesland


Via Politie Friesland heb ik de volledige lijst gemaild gekregen
met daarop de vaste trajecten waar gecontroleerd wordt. Natuurlijk zijn
dit trajecten van een X-aantal kilometers.

Buiten BEBOUWDE KOM

N356 38.9 BK Damwoude 42.4 afsl. Zwaagwesteinde
N358 35.4 afsl. Augustinusga 40.7 Rotonde Surhuisterveen
N381 33.5 afsl. Wijnjewoude 38.2 afsl. Donkerbroek
N381 27.0 Selmien 33.5 afsl. Wijnjewoude
N381 41.8 afsl. Oosterwolde-N 44.3 afsl. Oosterwolde
N351 12.4 afsl. Oldeberkoop 19.3 afsl. Oldeholtpade
N359 32.3 afslag Workum 39.7 afslag Tjerkwerd
N381 38.2 afsl. Donkerbroek 41.8 afsl. Oosterwolde-N
N383 7.8 afsl. Beetgumermolen 9.9 afslag Berlikum
N910 1.6 Rondweg Dokkum 7.1 afsl. Westergeest
N351 19.3 afsl. Oldeholtpade 22.0 afslag A32
N356 42.4 afsl. Zwaagw.einde 45.1 B.K. Veenwouden
N358 40.7 Rotonde Surhuisterveen 43.8 afsl. Folgersterloane
N355 25.1 B.K. Buitenpost 32.6 Provinciegrens
N356 52.2 afslag Sumar 56.1 afslag N31
N359 19.8 afslag Hemelum 24.3 afsl. Koudum - N
N354 10.7 Dearsum 21.7 Rondweg Sneek
N358 43.8 afsl. Folgersterloane 47.2 afslag A7
N384 0.8 afslag Boazum 6.8 afsl. Easterlittens
N384 10.0 afslag Dronrijp 15.3 afslag Tzum
N359 51.6 afsl. Wommels nrd 56.2 afslag Winsum
Overige wegen en wegvakken in de regio zowel binnen als buiten de bebouwde kom


BINNEN BEBOUWDE KOM Heerenveen

Burgemeester Falkenaweg
Haskeruitgang
De Zanden
Oude Veensch.(nog niet geplaatst)
Het Meer
Meyerweg
Ds Kingweg
OVERIGE wegen in Heerenveen



Leeuwarden

Mobiel Groningerstraatweg
Europaplein -Valeriusplein (W-O)
Mobiel Valeriusplein - Wollegaast
Wollegaast - Luchtenrek (O-W)
Eebrug - Luchtenrek (O-W)
Aldlansdyk (Drachtsterpl. W-O)
Mobiel Eebrug - Vrijheidsplein
OVERIGE wegen in Leeuwarden



Drachten

Noorderdwarsvaart
Zuiderdwarsvaart
Lauwers
Overstesingel
Eikensingel
Splitting
OVERIGE wegen in Drachten


Bron:www.geflits.nl
 
Terug
Bovenaan Onderaan