voor uit denken........

FrE-bLaDe

Banned User
1 aug 2001
1.352
0
Hellevoetsluis
denk nu ff aan volgend jaar .....(dreaming)
wil vanaf volgend jaar wat zwaarder gaan rijduh.......
ik rij nu yamaha thundercat `98 en wil nog ff jaartjuh hierop ervaring opdoen.......
wat raduh jullie aan?????
eisen;
* Supersport
* 750 t/m 1000 cc
* betaalbaar,dus geen duc. of MV of aprillia ofzoiets
wensen;
* jaartal vanaf `99
* onder de 20000 km

alvast :}
 
Budget...????


Ik wil ook wel zwaarder rijden maja....nog even geduld hebben (nog maar bijna 2 jaar wachten...)
 
Is ACE niet iets?
Lijkt mij een HEERLIJKE fiets...

Edit: Ik wil ook wel een zwaardere fiets, maar vind het bedrag wat je voor de verzekering moet neerleggen wel erg hoog :(
 
Laatst bewerkt:
R1??

Maar bertV is van thundercat naar R6 gaan en dat was ook wel een hele verandering dacht ik....mischien dat hij er nog iets over te zeggen heeft.
 
Ik ben van een CBR600 naar een R1 gegaan, prima bevallen.

Je moet alleen iets SNELLER gaan DENKEN.



ooh jah, en me vriendin van een CBR400RR naar een CBR900RR.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben van een CBR600 naar een R1 gegaan, prima bevallen.

Je moet alleen iets SNELLER gaan DENKEN.



ooh jah, en me vriendin van een CBR400RR naar een CBR900RR.

Moet niet... Je hoeft niet persé sneller te gaan rijden natuurlijk... :P
 
Ace is een prima keus hoor, en ook betaalbaarder dan een R1.
Van de andere kant............. als je echt spectakel wilt is een "echte" supersport wel meer fun :}
Ace is gewoon een kanon op rails! :} .....Leuk, maar niet spectaculair, wel goed om vertrouwd te raken met veel vermogen! :?
 
Zou ook voor de Ace gaan. Betaalbare veelzijdige motor (ook voor vakanties) met het vermogen/karakter van een supersport. Wel minder extreem dan de R1.
 
THUNDERACE


[me]B2 heeft ook Thundercat gereden en ACE zou zijn volgende stap geweest zijn over een paar jaartjes[/me]
 
Zit er zelf aan te denken om hierna weer een 600 te kopen. Iets van R6 of GSX-R 600. Zijn toch net nog ff weer wat meer sport dan m'n CBR 600 en gaan ook hard zat. Voordat ik daar het onderste van uit de kan weet te halen word het tijd voor wat zwaarders.
 
iig :}

denk toch dat het deze wordt :9 :9~

Jamie18.jpg
 
Ah, je gaat in het kader van het budget voor de limited edition R1 :? . Wel errug mooi kleurenschema.

Die laarzen zijn wel een interessante oplossing voor het probleem waar kleine dames en heren die een supersport willen rijden tegenaan lopen (Katoh bijvoorbeeld). Maar zou dat niet lastig schakelen ;)
 
Laatst bewerkt:
[offtopic]
Oops, al aangepast. Misschien ook een leuke optie? (Niet nieuw genoeg :( ) Lelijk hè, die gele stickers? Zijn inmiddels vervangen door zilverkleurige. En kleinere knippertjes voor natuurlijk. Nu maar een echte uitlaat.
[/offtopic]
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan