Voor welke bouwjaren zijn deze cbr 600rr kuipen?

springbowtje

Die hard MF'er
31 mrt 2003
535
7
Moorslede
Ik heb me ooit deze kuipset aangeschaft maar nu weet ik niet meer of dit een bj03/04 of een bj05/06 set betreft. Het zijn kuipen voor een honda cbr 600rr. Kan iemand mij helpen of vertellen waarin ik het verschil kan zien?

full
 
Zullen vast wel kenners zijn die dit zo kunnen zien, maar staan er geen artikelnummers oid aan de binnenkant van de kuipen, waarmee een dealer evt. het model kan opzoeken?
 
Het zijn geen originele kuipen. Nergens geen aantekening aan de binnenzijde die zou kunnen wijzen op het bouwjaar.
 
Ik heb me ooit deze kuipset aangeschaft maar nu weet ik niet meer of dit een bj03/04 of een bj05/06 set betreft. Het zijn kuipen voor een honda cbr 600rr. Kan iemand mij helpen of vertellen waarin ik het verschil kan zien?

[afbeelding]





Als deze kuipdelen voor je eigen motor zijn neem ik gemakshalve aan dat je ze er ook, vroeg of laat, op wil zetten. Is het dan niet beter dat je begint met één van de er nog opzittende kuipdelen eraf te halen en dan te kijken welke van de vervangende kuipdelen overeen komt met het verwijderde deel en dat vervangende deel er op te schroeven?
Mocht het zo zijn dat de kuipdelen op de foto niet geschikt zijn voor je eigen machine heb je niet voor de kat zijn viool de motor geheel gestript.
 
Is dit niet de black & gold kappenset? Uit 2007?

Bron:

Ben er niet zeker van..
 
Terug
Bovenaan Onderaan