Voor welke motor ruil jij je huidige motor in?

Rode Raket

MF veteraan
Donateur
3 jul 2021
2.933
2.568
Haarlem
Ik heb niks te klagen over mijn huidige motor hoor, een hele mooie Ducati Monster,die ik heb gekocht bij een dealer nadat ik er 5 seconden op gezeten had. 't Is tevens mijn eerste motor, en zoals ik er nu voor sta, gaat ie nooit meer weg.
Maarrr... als er iets is wat ik nóg mooier vind ,is het wel een Ducati GT1000, en mocht ik mijn huidige motor daarvoor kunnen inruilen, zou ik denk ik toch niet twijfelen..

Waar zouden jullie voor gaan?
 
nu de plek in mn schuur, waar tot voor kort mn soes altijd stond nogal leeg is, ben ik ook wel weer rond aan het kijken.
een nieuwer model Fazer zou niet verkeerd zijn, maar zag laatst ook een goed onderhouden triumph thunderbird.

als het even had gekund.... :9
 
Ik heb niks te klagen over mijn huidige motor hoor, een hele mooie Ducati Monster,die ik heb gekocht bij een dealer nadat ik er 5 seconden op gezeten had. 't Is tevens mijn eerste motor, en zoals ik er nu voor sta, gaat ie nooit meer weg.
Maarrr... als er iets is wat ik nóg mooier vind ,is het wel een Ducati GT1000, en mocht ik mijn huidige motor daarvoor kunnen inruilen, zou ik denk ik toch niet twijfelen..

Waar zouden jullie voor gaan?
Gelijk inruilen op een oude 900ss koningsasser…..dus het echte werk en niet een na-aper……:?
 
Voor deze zou ik de mijne nog doen….inruilen dan

A5B6D28F-BB5B-4EDE-B9F0-A0D4DB17F0F1.jpeg
 
Die ZZR van mij blijft nog even. Ik heb in de tussentijd al genoeg andere motoren gereden, maar dit voelt als thuiskomen.
De K100 vind ik gewoon een tof ding om te hebben en te gebruiken voor de langere toeren. Daarbij gekregen van vader en daarom wat meer waard dan de financiele waarde.
De Zephyr gaat er over een tijdje wel uit, naar de vriendin waarschijnlijk. Wat er voor terug komt? Ik vermoed even niks. Wat ruimte in de garage is soms ook even lekker.

Als er iets bij zou moeten komen zou ik ergens wel zo'n GL1200 of GL1500 willen hebben voor de echt verre reizen. Lange snelwegritten is toch niet helemaaaal ideaal met het getril van de K100.
 
Ik denk dat ik dan voor de nieuwe Versys 1000 ga. Maar de ST1300 blijft nog steeds een mooi apparaat of een leuke BMW R1250RT. Keuzes keuzes keuzes🤣
 
Ik bedacht me net nog eentje toen ik in de schuur stond te klooien: Een zzr1100 lijkt me ook nog wel leuk voor een tijdje.
 
Ik vind alles best, als het maar een dwarse luchtgekoelde twin met kardan is. Die van mij is niets meer waard dus vrijwel alles dat aan die voorwaarden voldoet is goed.
 
Een '22er Thundercat...
🙄😳🤔
Ooooh, wacht effe, die worden al jaren niet meer gebouwd.

Dan blijf ik voorlopig wel even op het 650Fje rond hobbelen.
Maar realistisch, een '19er Kwaak Z1000SX👍👍
 
Mijn Versys 1000 SE gaat helemaal nergens naartoe, maar een Vespa GTS voor ernaast begint toch wel heel erg hard te kriebelen…
 
Terug
Bovenaan Onderaan