Voor welke motor ruil jij je huidige motor in?

Mijn TDM 900 wordt alleen vervangen door de nieuwe HD Pan American of een V-Strom 1050. De nieuwe Honda NT 1100 is een optie, heb ik alleen nog niet life gezien, nog even afwachten.
20211008_190554.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: JPi
3 van mijn motoren inruilen voor een Suzuki GT 750 :) en heb . deze heb ik gehad en in deze kleur en een paar meer maar zou er wel weer 1 hebben puur voor de nostalgie :]
 

Bijlagen

  • GT750K4.jpg
    GT750K4.jpg
    141 KB · Weergaven: 14
Duc 1000GT mooi geval ja @OP. Misschien een Paul Smart versie voor in de woonkamer, maar om mee te rijden...

Ik rijd een MV Agusta Brutale en zou hem wel inruilen op een Kawa H2SX of Aprilia Caponord 1200. Vind vooral die Kawa wel wat hebben. Yamaha R1M staat ook op de bucketlist, zou toch nog keer een superbike willen bezitten. Beetje duur wel.
H436XTRJKVWTWVIYZ43SP7TK4Y.jpg
 
Yamaha MT 10.... (heb nu een Tracer 900)
Alleen... het verbruik is duidelijk hoger.
Met de Tracer haal ik 1:23 Woon-Werk
Schijnt die MT 10 niet te kunnen
 
Die XL500S blijft tot ik in een kist lig / de oven in word geschoven.
M'n vfr ..
Wil nog wel graag een KTM , of een andere dikke 1 pitter.. of een ouwe TL1000S ..
Die vfr zit redelijk op het schopstoeltje zeg maar
 
  • Leuk
Waarderingen: Loki
Voor deze zou ik de mijne nog doen….inruilen dan

Bekijk bijlage 1694489
Deze kerel zag ik een paar jaar geleden op een Italiaanse motor dag in Vriezeveen. Kwamen met een clubje mannen op leeftijd en daar reden nog wel wat meer leuke dingen tussen. Maar deze zou ik ook wel willen ruilen tegen de mijne, of een Ducati V4R Superleggera.
 
Voor geen goud.. En ook het nieuwe model niet (want euro normen maken hem k*t).

Normaal had ik na een jaartje of 1,5 wel een drang om te gaan kijken naar een nieuwe motor.. bij mijn huidige is dat gevoel totaal afwezig.

157069498539ab9f1bdc8cc1dc242546.jpg


Al is de 40th year anniversary edition wel leuk..

P90402080-the-bmw-r-ninet-urban-g-s-edition-40-years-gs-10-2020-2248px.jpg
 
Gelijk inruilen op een oude 900ss koningsasser…..dus het echte werk en niet een na-aper……:?
Ja, das wel het allermooiste, maar ik had mischien moeten vermelden dat het ook nog wel een (voor mij althans) een beetje praktische motor moet zijn, dus houd ik het vooralsnog maar bij een 'na-aper'zoals jij het noemt, zoals deze ;

qfxwyybfbnm61.jpg
 
Ik zoek een allroad, mijn Tuono staat daarom te koop.
Ik heb geen plek voor de N+1 formule.😆
 
De H2 is een pk monster van een andere planeet, hij is niet gemaakt om mooi te zijn 🤪
Tja, op pk’s zit ik niet wachten op mijn leeftijd. Die periode heb ik allang afgesloten en met mijn huidige 100pk ofzo vind ik meer dan voldoende.

Ducati strooit enorm veel reclame/filmpjes ook met die 200pk machines…..je hebt er werkelijk niets aan zonder software…:+

Verkoopt wel goed aan die Yanks, dus ik snap het wel…_O-
 
Mijn AT is 3 jaar.
Ga ik in elk geval niet inruilen voor een oudere motor.
En 100 pk vind ik voldoende.
 
Sv650 '99 op een rode monster (750) met gouden trellis frame. Puur voor de looks. Zit hier al een tijd over te wikken en te wegen.

Vraag mij alleen af of het er echt veel duurder op gaat worden, ook buiten de bekende duren snaren beurt.. Denk dat het voor de studentenbeurs net te veel gaat worden.

Op de SV kan je betrekkelijk dingen makkelijk zelf doen, zijn nieuwe onderdelen en gereedschap voltallig én goedkoop, ligt de sloop vol met tweedehands onderdelen etc.
 

Bijlagen

  • IMG_3621 1 (1).jpg
    IMG_3621 1 (1).jpg
    309 KB · Weergaven: 5
  • Ducati Monster 750 ie  1.jpg
    Ducati Monster 750 ie 1.jpg
    33,8 KB · Weergaven: 5
Laatst bewerkt:
Die dure snaren beurt valt reuze mee bij een tweeklepper Als je zelf kunt sleutelen ben je voor olie, filters, riemen en een paar shims ongeveer 125 euro kwijt. Maar een oermonster is wel een leuke fiets :)
 
Tja zou het echt niet weten.
Ben gewoon een verwend kreng.
Een Münch Mammut lijkt me nog wel een keer grappig.
Stond vroegahh bij Piet van Dijk Enschede.
Ik meen toen iets van fl 45.000.
Nu €125.000
Dus eigenlijk altijd onbetaalbaar geweest.
Heb nu de 500exc.
Als de ktm 600 exc uitkomt zou ik nog wel eens kunnen overstappen.
Maar voor nu nee denk dat het voorlopig ff hiermee doe.
IMG_20211112_112107_4.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan