Het grote E0 benzine / E5 benzine / E10 benzine topic !

En wie mag er dan niet meer fokken ?

Ja dat lijkt mij duidelijk, tokkies en moslims natuurlijk. :+

Maar een max aantal kinderen van 2 per gezin, IQ test verplichten voorafgaand aan voortplanting waarbij een minimale score gehaald moet worden..

Beloning voor mensen die géén kinderen willen/nemen.

En natuurlijk een permanente migratie stop voor Europa.

Er zijn genoeg maatregelen te verzinnen om het enigszins terug te dringen.
 
Ja dat lijkt mij duidelijk, tokkies en moslims natuurlijk. :+

Maar een max aantal kinderen van 2 per gezin, IQ test verplichten voorafgaand aan voortplanting waarbij een minimale score gehaald moet worden..

Beloning voor mensen die géén kinderen willen/nemen.

En natuurlijk een permanente migratie stop voor Europa.

Er zijn genoeg maatregelen te verzinnen om het enigszins terug te dringen.
Dus jij hebt ook een fok verbod ?
 
Maar een max aantal kinderen van 2 per gezin, IQ test verplichten voorafgaand aan voortplanting waarbij een minimale score gehaald moet worden..

Beloning voor mensen die géén kinderen willen/nemen.

En natuurlijk een permanente migratie stop voor Europa.

Er zijn genoeg maatregelen te verzinnen om het enigszins terug te dringen.
En wie gaat jouw financieel ondersteunen op je ouwe dag?
 
als jij gelooft dat de pensioen pot aangevuld wordt door tokkies en de huidige stroom van "vluchtelingen" dan leef je echt met je kop in het zand......-O-
Met mijn kop in het zand?

Minder bevolking =
Minder bouw
Minder goederen
Etc etc etc
Enige wat groeit is de werkloosheid en daarbij is er een nog grotere vergrijzing dan nu het geval is.
Kortom, wie gaat jouw ouwe dag betalen?
 
Dus jij hebt ook een fok verbod ?

Nee ik wil geen kinderen, ik wacht alleen nog op mijn verdiende beloning aangezien ik het milieu niet extra belast.

Haal maar van het salaris van Yässer Klaver af, met z'n CO2 uitstotende koters.
 
En wie gaat jouw financieel ondersteunen op je ouwe dag?
En wie gaat jouw financieel ondersteunen op je ouwe dag?

Uitkeringstrekkers zeker?

Huidige pensioen constructie is sws om te huilen maar dat daar gelaten..

Nee, overbevolking is er zeker, dat heeft indirect invloed op heel veel problemen.

Dus hiervoor maatregelen treffen om dit terug te dringen lijkt mij helemaal niet raar? En om dan te beginnen bij mensen die het voor de goedwillende verpesten lijkt mij ook reëel?

Maar we leven natuurlijk in een maatschappij waarin de kwaadwillende bovenaan staan omdat het anders discriminatie is..

Maargoed, we dwalen af.

Op vakantie alleen maar 98 getankt met de auto, en op de +/- 3500 gereden km's is hij op 98 wel daadwerkelijk zuiniger. Op een volle tank (35l) kan ik zo'n 25 a 30 km extra rijden.

Dat word straks hier in Nederland dus wel even uitrekenen of het onder aan de streep uit kan om gewoon 98 met de auto's te gaan tanken. Met de motor is/blijft het sws 98.
 
Hoho, als je werkt bouw je samen met je werkgever zelf pensioen op.....en verblijf je in NL dan bouw je AOW op. En ben je slim dan ga je alvast wat geld opzij leggen voor een extraatje......kortom, 3 potjes waarvan je kunt leven...tenminste voor wat het waard is.

En ben je nog slimmer dan koop je een huis..... en betaal je af......en

als je stom bent dan ga je scheiden en mag je alles gaan delen..... :+

Even terug, morgen ga ik V-Power tanken daar loopt hij gewoon op net als op v-power racing en 102 Aral. Jammer dat ik geen tijd had om hier net over de grens in Altstätte superplus te tanken...lekker goedkoop.
 
Laatst bewerkt:
Op vakantie alleen maar 98 getankt met de auto, en op de +/- 3500 gereden km's is hij op 98 wel daadwerkelijk zuiniger. Op een volle tank (35l) kan ik zo'n 25 a 30 km extra rijden.
Wow, jij kan extreem consistent rijden in wisselende omstandigheden.


25 a 30 km extra per tank?
Het lijkt me dat dat nog valt onder meettoleranties.
 
De officiële voorlichting komt ook langzaam op gang en bestaat simpweg uit :
Heb je geen geld voor een nieuwe auto of motor, das lekker kut voor je want je oude gaat binnenkort kapot.
Heb je een nieuwe auto/motor? Dan wordt deze binnenkort minder zuinig en minder krachtig voor dezelfde prijs per liter |(

Echt totaal geen advies voor, volgens de overheid zelf, ruim 10% van het wagenpark en 40%+ van de motoren...
 
Terug
Bovenaan Onderaan