Voor wie zin heeft een een leuke motorscooter rit.

GUIDO R

MF'er
10 nov 2009
217
8
Facebook
1175696_431923480261776_1341164423_n.jpg
 
Ha Guido,

Goed bezig!

Als het redelijk weer is én m'n scooter weer klaar is, dan rij ik mee. Eén van de mooiste ritjes, vind ik. Ik laat het weten!

Gr. Karl
 
Als nieuwbakken scooterrijder wat beginners vragen:

Waar wordt de tocht verreden en valt een 125cc in de catagorie Big Scoot?
 
Laatst bewerkt:
Ons clubje heet dan wel 'Dutch Big Scoots', maar dat is ook maar een naam... Er rijden mensen mee uit alle windstreken, waaronder ook een groeiend aantal Belgen. Daarnaast zijn CC's maar bijzaak; zoals Karl al aangaf rijden er scooters mee van 125cc tot 800cc, in alle soorten en maten. Het tempo tijdens de rit zelf is voor iedereen bij te houden. Voor aanvang van de rit rijden er uit verschillende delen van het land vaak groepjes mensen heen, en dit gaat zelden harder dan 100km/uur. Kortom, niets houdt je tegen om óók mee te gaan!
 
Even dit topic een tikje omhoog geven ,

Helaas scooterloos op dit moment , en heb dienst ,anders ....................wow zeker weten .

Ed
 
Laat het even weten als je mee wilt gaan.. Hebben wij wat meer overzicht van wie er komt.
Bvd Guido.
 
Vervloekt! Het weerbericht is mij iets té vochtig morgen. En daar ik liever een droog mietje dan een natte held ben...

Voor de anderen: veel plezier morgen!!

Gr. Karl
 
Topdag gehad naar Limont, onderweg slechts een enkel spatje. Morgen met de groep een kort stukje naar Tongeren en dan achter onze belgische vrienden aan.
 
Hmm, bitten in the ass by statistics ;)

Mooi dat het een lekkere rit was. Dat de mergellandroute mooi is wist ik al. Next time.
 
Terug
Bovenaan Onderaan