Vooraan bij stoplicht

Wat ben jij aan het doen vooraan een stoplicht?
Aan het dragracen of zo ,of waan je je aan een GP start🤔
Of weeg je 200 kg,om het ding in beweging te krijgen?
Zo spannend is het toch niet om een doorsnee auto voor te blijven?
Doe alleen sprintjes als er geen verkeer is of als een Tesla rijder of RR. me uitdaagt. Van mr Tesla win ik het, maar niet van RR.
 
Maar offtopic: size does not matter ^^ punt!
On-topic: als je vertrouwen hebt dat je het kan, en er is genoeg ruimte, de verkeerslichten springt niet te snel naar groen, want dan zit je tussen rijdende auto's, dan mag je best wel naar voren gaan en als eerste wegrijden. Persoonlijk zoals ik zei: in de stad zou ik dat niet doen. Te druk en te krap vaak.
 
Maar offtopic: size does not matter ^^ punt!
On-topic: als je vertrouwen hebt dat je het kan, en er is genoeg ruimte, de verkeerslichten springt niet te snel naar groen, want dan zit je tussen rijdende auto's, dan mag je best wel naar voren gaan en als eerste wegrijden. Persoonlijk zoals ik zei: in de stad zou ik dat niet doen. Te druk en te krap vaak.
Mee eens, te snel op de kruising en je wordt nog ff gepakt door die idioot die door rood knalt.
 
Als de ruime er is, doen.
Zelf blijf ik altijd vooraan tussen de rij instaan, dan sta ik niemand in de weg die mogelijk sneller is.
Bij vrachtauto's sowieso nooit ervoor gaan staan, hoewel zo'n ding traag is wil je niet weten wat er gebeurd als je motor per ongeluk afslaat en de chauffeur je niet ziet. Anderhalve meter voor de cabine is grijs gebied.
Is de ruimte er niet omdat sommige niet genoeg ruimte hebben gelaten, niet doen en achteraan wachten met toch zeker 3 meter ruimte, zodat je nog weg kunt als iemand niet op tijd lijkt te stoppen, goed spiegelen is dan dus essentieel.
 
Maar offtopic: size does not matter ^^ punt!
On-topic: als je vertrouwen hebt dat je het kan, en er is genoeg ruimte, de verkeerslichten springt niet te snel naar groen, want dan zit je tussen rijdende auto's, dan mag je best wel naar voren gaan en als eerste wegrijden. Persoonlijk zoals ik zei: in de stad zou ik dat niet doen. Te druk en te krap vaak.
In de stad juist wel.

Anders kan je net zo goed net als de rest in een koekblik gaan zitten 🤔
 
In die eerste halve seconde dat de kruising opgereden wordt merk ik wel altijd een beetje dat ik de auto's waar ik tussenstond een beetje kwijt ben. Ze zitten op één of andere manier niet in de spiegels maar ook niet naast me. Da's altijd een beetje coordineren om een strook te kiezen. Schijnt dus toch ergens een dooie hoek te zijn waar een auto in kan verdwijnen. Omkijken als een uil ken ik niet daarbij zit je op een SS net zo handig om effe te gaan zitten Yoga-en...
 
Terug
Bovenaan Onderaan