Vooraan staan bij stoplicht

ik heb dagelijks een stoplicht waarbij ik van een "zijstraat" uitkom, 2 voorsorteer stroken naar links. Het licht zelf, daar sta je eerst (als je voor oranje stopt) zeker 15 minuten te wachten, waarna het licht voor 5 seconden op groen staat B|

Ik rij dan ook altijd tussen de 2 voorsorteer stroken in en stop op de rechter rijbaan, voor de auto (dus meestal over de stopstreep heen), vind ik zelf veiliger als er tussen blijven staan...
 
ik d8 dat in de wet stond dat het niet mocht, maar dat het gedoogd wordt?
in ons o zo kleine landje zijn we o zo groot in het gedogen..... :X
 
ik heb dagelijks een stoplicht waarbij ik van een "zijstraat" uitkom, 2 voorsorteer stroken naar links. Het licht zelf, daar sta je eerst (als je voor oranje stopt) zeker 15 minuten te wachten, waarna het licht voor 5 seconden op groen staat
Dat klinkt toch wel heel erg ongeloofwaardig. 15 minuten wachten tot het stoplicht op groen springt? Of bedoel je dat het 15 minuten duurt voor je kunt doorrijden, als je achteraan de rij aansluit?
 
nee lekker altijd vooraan, alleen oppassen bij de zebratjes!!
geen he o h met op/inrijdende auto's en ja hoor kom er maar lekker naast.
wat ik wel vaak zie is dat de voor mij rijdende motor filerijder te kort voor zich kijkt zodat het lijkt of'tie aan het springen is van auto naar auto.
grootlicht / alarmlichten en gaan!
(en altijd opletten of er geen gaten naast je vallen, grote kans dat jij daar valt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan