Vooraf geïnstaleerde routes verplaatsen

sonsan

MF'er
22 jun 2005
162
7
Wijchen
Ik ben sinds een week in het gelukkige bezit van een Rider 410. Mijn Rider 3 voldeed niet meer dus was een update op zijn plaats.

Nu wil ik de vooraf geïnstalleerde routes op mijn desktop zetten omdat ik deze waarschijnlijk toch niet ga gebruiken. (misschien wel een paar maar de meeste niet)
Als ik de routes wil delen naar een SD kaartje krijg ik telkens de melding dat ik de kaart moet verwijderen en een grotere moet plaatsen. Zelfs een 8Gb kaartje is blijkbaar te klein. Ik heb de sd kaart uiteraard in de Rider geformatteerd.

Hoe kan ik de routes nu verplaatsen? Of kan ik ze ook verwijderen en indien nodig weer op de een of andere manier terugzetten?

(zie net dat ik deze post onder Rider 400/410 had moeten zetten maar ik kan dat zelf niet wijzigen...)
 
Laatst bewerkt:
Geen verstand van TT..................
Een route groter dan 8Gb? Dat is 3x de wereld rond!

Voor moderator aub titel wijzigen met toevoeging TT400/410
 
Ik heb ze inmiddels op een sd kaart staan. Eerst ook geformateerd in de rider. Toen gaf hij ook aan dat ik een grotere kaart moest gebruiken 16gb kaart n.b.!
Ik heb het kaartje nogmaals geformateerd in mijn laptop. Toen ging het zonder problemen.
Anders blader je elke keer door alle routes heen om je eigen routes te vinden.
Ik had al een oplossinkje bedacht om overzicht te houden. Alle zelfgemaakte routes de naam met . laten beginnen, dan staan ze bovenaan in de lijst.
 
Volgens mij kan je die routes ook via de tomtom site downloaden. En zo veel bijzonder zijn ze niet. 5 per land en als je zelf er even voor gaat zitten maam je veel mooiere routes. Op de plek waar je bent..
 
Ik heb ze inmiddels op een sd kaart staan. Eerst ook geformateerd in de rider. Toen gaf hij ook aan dat ik een grotere kaart moest gebruiken 16gb kaart n.b.!
Ik heb het kaartje nogmaals geformateerd in mijn laptop. Toen ging het zonder problemen.
Anders blader je elke keer door alle routes heen om je eigen routes te vinden.
Ik had al een oplossinkje bedacht om overzicht te houden. Alle zelfgemaakte routes de naam met . laten beginnen, dan staan ze bovenaan in de lijst.
Lijkt me een goede tip. Ik zal het kaartje eens via de computer formateren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan