Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ok, bij mij draai je d'r aan de ene kant een bout in en die kant is niet boeiend. Aan de andere fixeer je de voorpoot, bij mij dan (VFR800), op het dikkere gedeelte van de as, dat gelijk ook als spacer dient. Doe je dit fixeren niet goed, loopt je remklauw ook nog eens aan. Nogmaals, dit kan per motor verschillen, maar het lijkt me een vrij generiek systeem.
Dit dikkere gedeelte kun je beter vetvrij laten. Je smeert je vorkpoten toch ook niet in op de plaats waar je ze klemt in de kroonplaat.
Het is verder geen wet, maar vet en grip is geen ideale combi. Waarom heb ik dit eigenlijk uitgelegd
Het is maar net waar je de voorkeur aan geeft. Keuzes.Ik denk dat het alleen voor de conservering een beetje goed kan zijn .
Lekker invetten dus
Het is maar net waar je de voorkeur aan geeft. Keuzes.
Ben benieuwd wie hier zijn remschijven invet. Of is dit ineens een domme opmerking?
Of het zadel en handvattenEn de bandjes? die mogen toch niet uitdrogen?
Of het zadel
Kun je dan ook vertellen wat daar het nut van is. Is zie absoluut geen meerwaarde, eerlijk gezegd. Misschien kun je me overtuigen
Ok, bij mij draai je d'r aan de ene kant een bout in en die kant is niet boeiend. Aan de andere fixeer je de voorpoot, bij mij dan (VFR800), op het dikkere gedeelte van de as, dat gelijk ook als spacer dient. Doe je dit fixeren niet goed, loopt je remklauw ook nog eens aan. Nogmaals, dit kan per motor verschillen, maar het lijkt me een vrij generiek systeem.
Dit dikkere gedeelte kun je beter vetvrij laten. Je smeert je vorkpoten toch ook niet in op de plaats waar je ze klemt in de kroonplaat.
Het is verder geen wet, maar vet en grip is geen ideale combi. Waarom heb ik dit eigenlijk uitgelegd