Voorbeeld bezwaar schrift

Status
Niet open voor verdere reacties.

ouweman

MF veteraan
23 okt 2002
4.701
98
Roosendaal
Hoi meschien heeft iemand hier nog wat aan dit is geen standaart bezwaar schrift maar een die voor mijn zelf is geschreven, maar welligt dat er meer zijn die onder de zelfde omstandigheden zijn geflitst
Greetz Ouweman


26-10-2004

Onderwerp : Beroepschrift





Aan de officier van justitie

Bij deze ga ik …………….in beroep tegen de sanctie ,om de volgende redenen.

Ik ben inderdaad op de bewuste datum langs controle gereden , ik zag de controle ook staan , en heb vervolgens gekeken of ik je toegestane snelheid reed , wat ik ook deed !.
Toen ik de controle voorbij reed zag ik tot mijn verbazing een flits in mijn spiegel , nogmaals keek ik op mijn teller en ik reed nog steeds de toegestane 100 km , de weersomstandigheden waren bar , dit gebeurde in een zeer heftige regenbui, omdat ik mij realiseerde dat deze beschikking op mijn deur mat zou vallen , heb ik zelf onderzoek gedaan op het internet met het volgende resultaat
Quote: (Begin de jaren 90 werden de, handmatig bestuurde, Ka band radars geintroduceerd. In 1992 vergrootte de FCC het frequentiebereik van de Ka band van 33.4 tot 36 Ghz. De Ka band werd zowel statisch als bewegend gebruikt. Sommige modellen konden alleen naderend verkeer meten, andere modellen konden worden ingesteld om naderend of afgaand verkeer te meten. De metingen zijn gevoelig voor vochtigheid ( mist of regen); des te hoger de vochtigheid, des te slechter kunnen er metingen worden uitgevoerd.

Hierbij de link waar u alle informatie kunt nalezen http://mkleinman.demon.nl/pls/flits/fl_statisch.techniek
Zeker de geringe afwijking van de toegestane snelheid deed mij vermoeden dat er geen correcte meeting heeft plaatsgevonden door de zware regenval op dat moment
Verder verzoek ik uw dan ook de sanctie nietig te verklaren


Naam:
Voornaam :
Geb:
Geboorteplaats:
Adres:



Mvrg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan