Voorbereiding 2-weekse vakantie Noord-Engeland

Snowdonia wil ik ook nog een keer doen, lijkt me ook echt geweldig :Y
 
Hey Faithy,

kan je mij ook niet als gegadigde op je mailing-list zetten (kamphuis8@zonnet.nl)?
Kan nu moeilijk zeggen of eventueel samenreizen lukt, maar als er genoeg mensen zijn is het misschien alleen al handig om samen de bootovertocht te boeken (om de hutten vol te krijgen enzo)...
 
Kijk eens op mijn website. Daar staat een verslag. Klik op de dagnummers in de kaart.

Als je 12 dagen hebt zou ik de tocht uitbreiden met de Yorkshire dales en de Hard nott pas in het lakedistrict. (33%)

Ik schenk nog even een Lagavullin in, proost. *D
 
we zijn dus terug ;)

rondreis Schotland is het geworden.. een dezer dag/dagen zal ik even een post plaatsen met de url van de foto's en de verhalen!

*O* :]

2700km gereden in 12 dagen daar waarvan 10 dagen echt gereden en 2 rustdagen *O*

heerlijk was het!

Uiteindelijk hebben we er een romantische twee-persoonsvakantie van gemaakt :Y O-) en die is geslaagd :Y
 
we zijn dus terug ;)

rondreis Schotland is het geworden.. een dezer dag/dagen zal ik even een post plaatsen met de url van de foto's en de verhalen!

*O* :]

2700km gereden in 12 dagen daar waarvan 10 dagen echt gereden en 2 rustdagen *O*

heerlijk was het!

Uiteindelijk hebben we er een romantische twee-persoonsvakantie van gemaakt :Y O-) en die is geslaagd :Y

Bochtenpluisje is zwanger teruggekomen *O*

:P
 
Laatst bewerkt:
_O- proest :+

er is 's nachts beduidend meer geslapen dan dat er wat boeiends gebeurde :X best vermoeiend, dat motorrijden! :+
 
_O- proest :+

er is 's nachts beduidend meer geslapen dan dat er wat boeiends gebeurde :X best vermoeiend, dat motorrijden! :+

Maar ook dat lezen we allemaal terug in je verslag, ja toch? :Y

O-)

vandaar dat wij geen verslagen doen!
likken.gif
 
Laatst bewerkt:
Hey Faithy en Wolve :W

Leuke site en mooie foto's!!!
Zie nu pas je topic

ff spammen... mijn topic al gezien? O-)
Motorvakantie zuid-west Engeland## Tips?

Ik ga 27 juli t/m 10 augustus naar Engeland, het eerste weekend met een mede MFer en daarna in m'n uppie (best wel beetje heel erg spannend! )

Ziet er naar uit dat jullie een supervakantie hebben gehad!

:W
 
Hoi Faithy,

Leuk verslag, herken wel wat, grappig om jullie te zien in dat "duffe" plaatsje.
Leuke foto van de motoren voor de Coffee pot. Heb zelf ook een foto alleen nog niet digitaal.
 
Terug
Bovenaan Onderaan