Voorbereiding op verre internationale rit.

Is ook een aardige, bescheiden vent; zijn vervolgboek vond ik echt heel wat minder. Maar "Het aarden beest" is een must!
Die vond ik ook wat minder inderdaad. Het zijn hele leuke mensen inderdaad, ik heb op een evenement wel eens een weekend naast ze gestaan. Mooie is dat ze bij mij in de buurt wonen en ik ze nog steeds wel eens op die Enfield zie rijden
 
Als militair in een aantal landen daar geweest. Grensgebieden altijd problematisch. Stukje realisme… verslag is lang geleden geschreven. Maar ik wens je sowieso succes. Avontuur is altijd goed, kennis van de regio, de politieke situatie en inderdaad de taal en gewoonten kan je leven redden 🤟. Goed weekend.

Ps ik heb geen sleurhut😂
Mede ex-militair hier. Misschien geen rare uitspraken doen voordat je überhaupt ergens van op de hoogte bent over iemand. Als je naar mijn foto gekeken had naar mijn pf foto. Had je als (ex)militair zijnde per direct de stofbril moeten herkennen.
Als ex-militair vind ik het nog kwalijker hoe je reageert.
 
@Timbo558, heb je het boek "Het Aarden Beest" van Benno Graas wel eens gelezen? Nederlands stel wat op een oude Enfield van Kaapstad terug naar NL is gereden. Geweldig geschreven, heerlijk onbezorgd en soms wat naïef, maar erg leuk leesvoer. Oké het verhaal speelt zich volgens mij al een jaar of 20 geleden af, en in de tussentijd zijn er de nodige landen bijgekomen die inmiddels echt no-go zijn, maar voor de voorpret is het heerlijk.
Ik heb nu nog een boek waar ik in bezig ben, wanneer deze uit is ga ik deze zeker overwegen. dankjewel!
 
Terug
Bovenaan Onderaan