voorbereiding winterstalling

Mefra

Die hard MF'er
9 mrt 2004
607
47
Assen
He mensen, dit jaar komt voor het eerst mijn motor in een winterstalling, maar ik vroeg me even af wat je van tevoren moet doen om de motor er in de lente weer goed uit te kunnen trekken.

Ik weet overigens dat er al topics van waren geweest, maar vanwege de fijne search engine gaat het niet lukken. Mocht iemand een link hebben van een oud topic dan is dat ook prima.

Dit was volgens mij handig:
- volle tank benzine
- paddockstands kopen i.v.m. de banden en aangezien ik de motor niet kan verplaatsen. bovendien wil ik die dingen toch een keer hebben
(- de motor goed schoonmaken, aangezien ik anders in de lente eerst weer wil rijden.. :9 )
 
Accu eruit wist ik inderdaad ook nog. Maar goed, roestige plekken inspuiten. En dat oliefilter, is dat echt van belang, aangezien er net nieuwe in zit en de motor waarschijnlijk begin volgend jaar toch weer nieuwe olie erin krijgt?
 
Laatst bewerkt:
Kijk dit is nou net wat ik zocht.

Ben alleen een paar dagen te vroeg, er hebben nog niet zoveel mensen gereageerd :P

Maar zolang als ze niet gaan strooien, blijf ik gewoon rijden :]

:W
 
Haha, dus nog iemand die op reacties zit te wachten. De mijne gaat waarschijnlijk volgende week in de schuur of het weekend daarna, dus heb nog wel even tijd, maar niet al te lang
 
Terug
Bovenaan Onderaan