Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
doe jij maar eens een wheely op een gixxer zonder stuurdemper.
http://www.youtube.com/watch?v=almURgXf7Rk
Ik heb eens een tankslapper overleefd op een 900 Fireblade met ouderwets klein voorwiel.
Nou, dan weet je het wel
Owh ja, was trouwens na een serie van die asfalt ribbels overdwars op de weg als snelheidsremmer.
Dat ziet er eng uit zeghttp://www.youtube.com/watch?v=almURgXf7Rk
Ik heb eens een tankslapper overleefd op een 900 Fireblade met ouderwets klein voorwiel.
Nou, dan weet je het wel
Owh ja, was trouwens na een serie van die asfalt ribbels overdwars op de weg als snelheidsremmer.
Als je het voorwiel een beetje fatsoenlijk recht neerzet op het asfalt dan heb ik daar geen enkele moeite mee hoor. Zelfs niet met een 2004 ZX10R ofzo. Als we het alleen over wheelies hebben he..doe jij maar eens een wheely op een gixxer zonder stuurdemper.
Wheelie (ja, en óók het neerkomen) geeft bij mij geen enkel probleem... stoppie voelt inderdaad een stuk onzekerderdoe jij maar eens een wheely op een gixxer zonder stuurdemper.
Door het oog van de naald....
Wheelie (ja, en óók het neerkomen) geeft bij mij geen enkel probleem... stoppie voelt inderdaad een stuk onzekerder
maar misschien dat het met de nieuwere gixxers slechter gesteld is
isle of man filmpje eigenlijk al langs geweest??
... meeste staan zo ie zo fout afgesteld en is...
Door een flinke wheelie te maken. Zorgen dat in de lucht je voorwiel tot stilstand komt (dat mag uiteraard met de rem) dan neerkomen met je stuur links of rechts tegen de aanslag. Kan je daarna doorrijden, dan is die goed afgesteld.Misschien een stomme vraag, maar hoe weet je nu hoe die wel goed is afgesteld?
Voor de zekerheid er wel een filmpje van maken! Dan kunnen we ons deskundige oordeel erover vellenDoor een flinke wheelie te maken. Zorgen dat in de lucht je voorwiel tot stilstand komt (dat mag uiteraard met de rem) dan neerkomen met je stuur links of rechts tegen de aanslag. Kan je daarna doorrijden, dan is die goed afgesteld.
Ik heb eens een tankslapper overleefd op een 900 Fireblade met ouderwets klein voorwiel.
Nou, dan weet je het wel
Owh ja, was trouwens na een serie van die asfalt ribbels overdwars op de weg als snelheidsremmer.