Voorjaars (cross)meeting Nunspeet

Als iemand me mee wil nemen dan wil ik wel een persoonlijke fotoshoot verzorgen :P

Tenminste... als ik dan nog niet mag crossen van de fysio :)

Heb net een nieuwe fotocamera :)
 
Als iemand me mee wil nemen dan wil ik wel een persoonlijke fotoshoot verzorgen :P

Tenminste... als ik dan nog niet mag crossen van de fysio :)

Heb net een nieuwe fotocamera :)

Als ik lief ben, mag ik met Nick mee. Niels is al lief geweest dus gaat ook mee met Nick.
Als Nick toch langs Niels rijdt, kun jij ook wel mee rijden met Nick en begin je met de fotoshoot van Nick. Damn...hoog Nick-gehalte in 1 zin!

@ Nick: goed geregeld van me, he!
 
Twente :P

Zoals het er naar uit ziet kan ik in Mei weer beginnen met crossen, ik neem aan dat jullie in Maart willen rijden?
 
Als ik lief ben, mag ik met Nick mee. Niels is al lief geweest dus gaat ook mee met Nick.
Als Nick toch langs Niels rijdt, kun jij ook wel mee rijden met Nick en begin je met de fotoshoot van Nick. Damn...hoog Nick-gehalte in 1 zin!

@ Nick: goed geregeld van me, he!

Ban voor Mario wegens te hoog Nick gehalte in 1 post :?
 
Als ik lief ben, mag ik met Nick mee. Niels is al lief geweest dus gaat ook mee met Nick.
Als Nick toch langs Niels rijdt, kun jij ook wel mee rijden met Nick en begin je met de fotoshoot van Nick. Damn...hoog Nick-gehalte in 1 zin!

@ Nick: goed geregeld van me, he!

wow, er word hier te veel over mij gesproken.
zo word ik nog beroemd berucht en sexy.

uuh ik wil iedereen wel ophalen als het kan,
kunnen 3 man in bus aan zit plek en 2 motoren achterin met spullen en aanhanger er achter dus 3 man is mogelijk.

misschien dat ik andere bus kan regelen dan zijn 6 rijders een optie.
maar dat zien we dan nog wel.

mario jij moet nog wel lief tegen mij doen, die kans krijg je vanavond.
zolang je j en r maar thuis laat. heb trouwens gehoord dat er meer dan 10 man komen.
 
@ moderator tot de tijd dat mario nog niet lief tegen mij heeft gedaan, wilt u mario2t dan voorzien van een ban.

mvg, ikzelf
 
crisscross ff doorsleutelen joh dan kan ik mee.. *O* *O*
full
 
weet niet, heb niet meer van hem gehoord of gezien sinds hij in zijn kroonplaten heeft zitten vijlen.
 
wat gaat er dan precies gebeuren? gewoon middagje crossen daarna bbq,bier drinken?
heb altijd al eens in nunspeet willen rijden.
 
wat gaat er dan precies gebeuren? gewoon middagje crossen daarna bbq,bier drinken?
heb altijd al eens in nunspeet willen rijden.

Bedoeling is net zoals 2007 en 2008.... Middagje crossen van 12 tot 5.

2007 waren we met een paar man maar 2008 was er een beste opkomst (denk rond de 20 man).

Na de tijd evt. wat ondernemen of ergens zitten lijkt me ook best goed plan, ligt aan de animo..
 
ja ruud lijkt mij ook wel mooi plan , ik heb der zin in maar moet eerst de motor even weer klaar hebben haha

kreeg woensdag mijn cilinder weer van het nicasielen , trok er meteen al stuk nicasiel uit met de hand dus maandag even weer terug sturen ;(
 
ja die ty vijlen aan de kroonplaten haha,ik sla met een hamer mijn keeringen in mn vork met de platte schroevemdraaier..maarjah

we hebben criscross voor de technische diens..gelukkig..
 
ja ruud lijkt mij ook wel mooi plan , ik heb der zin in maar moet eerst de motor even weer klaar hebben haha

kreeg woensdag mijn cilinder weer van het nicasielen , trok er meteen al stuk nicasiel uit met de hand dus maandag even weer terug sturen ;(

Nu al nicasealen dat ding had toch nog maar 40 uur gelopen ofzo of zit ik nu mis
 
Terug
Bovenaan Onderaan