Voorjaarsbeurs, Utrecht of Den Bosch

Freez

Die hard MF'er
6 sep 2004
648
3
Deinum
Geacht forum,

Ik heb begrepen dat er dit voorjaar maarliefst twee beurzen zijn namelijk in Februari in Den Bosch in de Brabandhallen en begin Maart weer in de Jaarbeurs.

Ik heb alleen begrepen dat dit met name is omdat de originele organisaties (Jaarbeurs vs Organisatie van de Motorbeurs) allebei hebben gedacht elkaar niet nodig te hebben. De oorsprokelijke organisator van de Motorbeurs heeft zijn boeltje nu in Den Bosch geplanned, en da Jaarbeurs Utrecht heeft gedacht,"och die beurs organiseren kunnen we zelf ook".

Mijn vraag is nu, welke is nu "de echte"? Mijn intresse gaat met name uit naar de accesoires, nieuwigheidjes, en de diverse motorclubs. De Occasions zijn voor mij minder interessant.

Mijn gevoel zegt dat "Den Bosch" de connecties heeft, echter "Utrecht" ligt centraler en heeft meer de traditie.

Als je een zou moeten kiezen, naar welke ga je dan?

Freez
 
Zover ik heb begrepen neemt het werkelijk gebeuren plaats in de Brabanthallen in Den Bosch.

En dat vind ik eigenlijk helemaal niet erg, al hoop ik dat ze de restanten van de veemarkt dan wel hebben opgeruimd ;)
 
Ik denk dat er weinig verschil in gaat zitten... ;)
Hoewel :? Van m'n dealer (MotoPort Vianen) begreep ik dat zij en anderen wellicht ook, in den Bosch minder uitgebreid gaan staan. In Utrecht hebben ze een grote stand met veel motoren en in den Bosch enkel kleding. Ze willen namelijk eerst de kat uit de boom kijken... :) :)

Gelukkig ben ik zo eigenwijs dat ik beide beursen ga bekijken, ik wil weten welke leuker is, voor het volgende jaar... ;)

In Utrecht zouden ze trouwens weer groter zijn dan vorig jaar: Motorbeurs Utrecht
 
Ik ga naar Utrecht..

en dat is omdat het de naam is die me bekend is.. mjah je kan ook naar allebij, toch ??.. *D
 
Ik hou wel van beurzen

Ik ga naar allebei denk ik

Misschien ook nog die in Leiden......

21 - 23 januari Motorbeurs Groningen, Martini Plaza
29 - 30 januari Motorcycle Event 2005, IJsselhallen Zwolle
11 - 13 februari De Nationale MOTORbeurs 2005, Brabanthallen 's-Hertogenbosch
19 - 20 februari Motorcycle Event 2005, Groenoordhallen Leiden
04 - 06 maart Vehickel motoren Veemarkthallen Utrecht
10 - 13 maart Motorbeurs Utrecht, 4 machtige motordagen
26 - 28 augustus Vehickel auto's en motoren Veemarkthallen Utrecht
09 - 11 december Vehickel auto's en motoren Veemarkthallen Utrecht
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan