Voorjaarsmeeting Nunspeet 2013

Mooi man!
Neem je Rikkels/Retic en de hele blowcrew ook mee? :P

Reken maar!

full
 
Laatst bewerkt:
hahah dus jij bent al net zo als Chris, beweren dat je op een moderne motor 15 seconde per ronde sneller gaat _O-
Nou die AF heeft een nieuwer frame hoor.. en jij heb toch ook een 06 of 07?
Ik rij het lekkerst met die RMZ.. dus ik ben spekkoper.. spek kopen ?
 
Lijkt me wel gaaf als we al vanaf 's morgens vroeg kunnen rijden! Hoe laat zou dat dan eventueel beginnen?

2009 voor 't laatst actief gecrosst! Tijd terug, maar heb er weer zin aan om het op te pakken :)

YZ450F blijft thuis, kom met de YZ250F


Oude nunspeet foto's:

Nunspeet08-03-2008032.jpg

nunspeet09.jpg


En het klopt wel wat je zegt Mario :P

P1050868.jpg
 
Laatst bewerkt:
Lijkt me wel gaaf als we al vanaf 's morgens vroeg kunnen rijden! Hoe laat zou dat dan eventueel beginnen?

2009 voor 't laatst actief gecrosst! Tijd terug, maar heb er weer zin aan om het op te pakken :)

YZ450F blijft thuis, kom met de YZ250F


Oude nunspeet foto's:

[afbeelding]
[afbeelding]

En het klopt wel wat je zegt Mario :P

[afbeelding]
Vorige x ging ik om 10:30 ofzo de baan al op..
Ik had speciale toestemming van de bahn furher :Y
 
Laatst bewerkt:
lijk wel nitro circus haha
toch niks aan overgehouden?

Nee, gelukkig niet. Helm was na die crash in tientallen stukken kapot gespleten... Heeft zijn werk toen wel gedaan!

Knie, dat heeft me destijds laten stoppen (kruisbandreconstructie), maar die 's nu weer sterk. Het uitgangspunt van 't crossen is nu gewoon lekker te trainen, blessurevrij..
 
Laatst bewerkt:
Ik wil ook best komen, maar kan dat nu toch nog niet zeggen. Zo ver kan ik niet vooruit kijken, duurt nog zo lang!
 
Nee, gelukkig niet. Helm was na die crash in tientallen stukken kapot gespleten... Heeft zijn werk toen wel gedaan!

Knie, dat heeft me destijds laten stoppen (kruisbandreconstructie), maar die 's nu weer sterk. Het uitgangspunt van 't crossen is nu gewoon lekker te trainen, blessurevrij..


Ruud, weet jij nog wat je op 15 april 2007 hebt gedaan met je YZ400F? _O-

If not, laat ik het zo zien... :P
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan