Voorjaarsrit 22 april - We zijn er weer met zacht lenteweer

Leuke foto's Peter :Y

@ Paul : Zie je wel dat ik Maaike en jou geweldig op de foto heb gekregen ? ;)
 
Foto's zien er heel gaaf uit, hoop bekende van de 25 Kw rit en helaas ook hier weer een ongelukje zie ik.
was zelf helaas te brak 8-) hopelijk volgende keer
 
@ Dennis.
Heb natuurlijk geen idee wie je bent, maar sterkte!



@ de rest die ik wel ken en de mensen die ik nog moet leren kennen. De najaarsrit ben ik er zeker weer bij! Met wat mazzel misschien tussendoor al weer een keer.
*O*

Vond het ook enorm gezellig, zelfs als enige vrouw bij groep 1 :P
Bij deze wil ik de voor en achterrijders nog even bedanken :}
goh, wat hadden we het zwaar

DSC_0260.jpg




verder, de foto's
G1
DSC_0252.jpg

DSC_0253.jpg

DSC_0255.jpg

DSC_0256.jpg


hé, je stepje zit los...
DSC_0257.jpg

DSC_0259.jpg


onze modderduiker
(gast... zo'n flauwe bocht... :? )
DSC_0262.jpg



en wat vonden we van deze dag?
DSC_0266.jpg


de rest van de foto's
22042012 by Remond Van Dijk
 
Laatst bewerkt:
Wat een dag...... Eentje die niet snel vergeten zal worden ben ik bang :P . Zoveel leuke kanten als de dag had, zoveel minder leuke ook. Eerst Dennis die op een wel hele vervelende manier zijn pols brak. Daarna de volgende (naam vergeten) die nog maar net voor de waterkant tot stilstand kwam en Vera nog. Dan ben ik er nog heel erg goed vanaf gekomen met alleen een defecte spanningsregelaar (tenminste, dat is het vermoeden) en heb weinig recht op klagen. Zeker niet met de geweldige hulp van Raymond die de rit voor me afbrak, terug naar huis en even later met de auto + trailer aan kwam zetten :} :} . Heel erg bedankt daarvoor ;) .

Verder wil ook alle (reserve) voor- en achterrijders bedanken voor hun inzet en de deelnemers voor de gezelligheid. Gelukkig zijn er genoeg foto's gemaakt, zodat ik ook nog mee kan genieten van de overige drie delen van de route :P

Al klaar met bedanken? Nee nog niet *D . Bedankt voor de mooie lampen inclusief accesoires voor m'n verjaardag *O* . De komende weken kan ik me weer vol proppen met snoepgoed O-) . Helaas is het niet gelukt dat snoepgoed tot aan de eerste pauze te vervoeren _O- .

Op naar de najaarsrit O-) ?
 
Wat een dag...... Eentje die niet snel vergeten zal worden ben ik bang :P . Zoveel leuke kanten als de dag had, zoveel minder leuke ook. Eerst Dennis die op een wel hele vervelende manier zijn pols brak. Daarna de volgende (naam vergeten) die nog maar net voor de waterkant tot stilstand kwam en Vera nog. Dan ben ik er nog heel erg goed vanaf gekomen met alleen een defecte spanningsregelaar (tenminste, dat is het vermoeden) en heb weinig recht op klagen. Zeker niet met de geweldige hulp van Raymond die de rit voor me afbrak, terug naar huis en even later met de auto + trailer aan kwam zetten :} :} . Heel erg bedankt daarvoor ;) .

Verder wil ook alle (reserve) voor- en achterrijders bedanken voor hun inzet en de deelnemers voor de gezelligheid. Gelukkig zijn er genoeg foto's gemaakt, zodat ik ook nog mee kan genieten van de overige drie delen van de route :P

Al klaar met bedanken? Nee nog niet *D . Bedankt voor de mooie lampen inclusief accesoires voor m'n verjaardag *O* . De komende weken kan ik me weer vol proppen met snoepgoed O-) . Helaas is het niet gelukt dat snoepgoed tot aan de eerste pauze te vervoeren _O- .

Op naar de najaarsrit O-) ?

Natuurlijk nog gefeli he!

Dat maar een hele man mag worden :+ Bijna jongetje af nu.

Is er tussendoor niet iets van een zomerrit ofzo?
 
Oeh de nodige ongelukjes -O-

Dennis: succes met je pols zeg. Dat is een tegenvaller! Gelukkig is het
Meegevallen, met zo'n highsider kun je grote smakkerds maken hoor.

Vera: doos, heb je de motor laten vallen? :+ :j heb je dat ook weer eens meegemaakt ;)

Beau (? Dacht ik) jij ook succes ;)

Geloof dat jullie het redelijk droog hebben gehad. Maar is dat stiekem eigenlijk toch niet altijd zo O-)

Misschien tot een volgende rit! *O*
 
Damn... je ging te hard om de bocht nog te kunnen maken? hoe hard reed je daar? 280?
denk toch eerder schrik momentje... wel balen..andere kant ook wel mazzel dat je t droog hebt gehouden

P4222633.JPG
 
Ziet er naar uit dat jullie mooi weer hebben gehad. Wou dat ik erbij geweest kon zijn.

Iedereen die een ongeluk(je) heeft gehad, succes ermee.

De volgende keer ben ik er zeker weer bij ;)
 
Nu officieel, van harte Paul!!! *O*

@Roeleey, die bochtenkoning vriend van je moet nog maar eventjes oefenen op z'n 1000. En als ie het echt niet laten kan, hij mag hem ook ruilen met mijn GSR. Misschien zelfs met gesloten portemonnee _O-
Ander alternatief, achterrijder in de langzame groep. Kan ie mooi de gaten dichtrijden tussen de bochten })

Ik ben trouwens blij dat we vandaag niet rijden, het is in het friese land tot op heden alleen nog maar slecht weer geweest. Ik zie op het satellietbeeld dat het zuiden al aardig opknapt, dat krijgen wij vast vanavond -O-
 
Laatst bewerkt:
ej, om te beginnen super bedankt voor het thuisbrengen van mijn motor!
Ik ben inmiddels net thuis, mijn pols is op meerdere plekken gebroken, zo ongeveer verbrijzeld dus... aankomende week moet ik hiervoor onder het mes. Daarnaast heb ik zodanig last van mijn enkel dat ik hier momenteel niet op kan lopen.

de schade aan mijn motor lijkt mee te vallen was het niet dat het stuur een gat heeft geslagen in het frame, ik ben bang dat mijn motor dus total loss is.

De reden van de valpartij ben ik nog niet helemaal achter, mijn achterwiel gleed weg. Dit heb ik geprobeerd te corrigeren toen mijn band weer grip kreeg ben ik over mijn motor heen gegooid. en dit allemaal met zo`n 20 km/u....

gr dennis
Tja, je motor stond daar echt niet zo veilig denk ik.
Gelukkig paste het nog net in het tijdschema om hem ff naar je huis te brengen.

Bij het afladen van je motor merkte Paul op dat je subframe krom is.
Z`n kontje staat in ieder geval niet meer recht boven het achterwiel.

Hoop dat je snel weer op de been bent en je studieproject kan hervatten.

@Paul,
Nu echt gefeliciteerd, we drinken er eentje op tijdens het http://www.motor-forum.nl/forum/lis...enende-nr3-is-van-24-tm-26-Augustus-2-38.html
Overigens voor de mf-ers die van gezelligheid houden....misschien zijn dr nog plekjes vrij?



Ow ja, de dijkglijder.
Het kan erger http://www.petershotnews.nl/nieuws/16346/motorrijder-in-het-water-oostzijde-de-hoef.html
(weekje eerder, paar uurtjes nadat de testrit er langs kwam.)
Gelukkig hield jij het droog.

Desondanks alle narigheden en afzeggingen was er een goede en gezellige opkomst.


Organisatie bedankt en op naar de volgende rit :]
 
@ Iedereen, super bedankt voor de gezelligheid!

& paul & voor/achterrijders voor de organisatie *O*


@ dennis; succes met je pols/enkel. Die motor is balen, maar die kan vervangen worden ;)
@ de-bijna-duiker. Hoe is het met je motor?? Nog veel schade?

@ Natas; ssssssst je houd je mond! Anders gooi ik de volgende keer jou motor om ipv die van mij :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan