Voorjaarsrit zondag 21 april 2013

lol _O-

Kan niet wachten om een circuitdagje te doen, dat dijkweggetjes is allemaal leuk en zo maar het wordt tijd om de benen van de R1 te strekken en de kniesliders een stukje asfalt te laten proeven :9~~

heb je geen circuit voor nodig :+ leuk stukje klaverblad of een ander leuk bochtje werkt net zo goed :)
 
Wie was die meid op die GSR dan uit groep 3. Mooie motor en de xenon staat ook super!!!

Trouwens, ik kon er eentje nog mooi op tijd waarschuwen dat hij zijn standaard nog uitgeklapt had. Anders had hij bij de eerste bocht na het verlaten van de veerpont op zijn plaat gelegen...

Nog bedank daarvoor trouwens hahaha........krijg je met die ouwe brikkies zonder zo'n onderbreking |(
 
Dan wacht ik geduldig af :). Zag volgens mij nog iemand in groep 2 met een cam op de helm? En een grijze toermotor met gopro camera, hebben nog geklets. Zat bij jullie aan tafel bij het pannenkoekenhuis :)
 
heb je geen circuit voor nodig :+ leuk stukje klaverblad of een ander leuk bochtje werkt net zo goed :)


Ga ik zeer zeker niet doen op de openbare weg! Ik ben al een keer gecrasht tijdens een kneedown. Het gaat honderden keren goed en één keer niet, dan weet je weer waarom je het niet op de weg moet doen. Daar is een circuit voor.
 
Dan wacht ik geduldig af :). Zag volgens mij nog iemand in groep 2 met een cam op de helm? En een grijze toermotor met gopro camera, hebben nog geklets. Zat bij jullie aan tafel bij het pannenkoekenhuis :)
Grijze fazer met helmcamera was Erik, maar zag er nog 1 of 2 met helmcam in groep 2. Dus nog ff afwachten.
 
Hoi iedereen,ik wou even zeggen dat ik het heel leuk vond en het systeem van follow up werkt erg goed.de volgende keer dat er weer een rit is zou ik graag weer mee willen.iedereen bedankt groetjes xjrburt
 
Bedankt allemaal . ja is wel een leuk filmpje geworden zo :Y
ja dat geluid is een beetje vervorming idd
maar de plek voor de cam aan me spiegel is ook niet zo geweldig
vandaar veel bij geluiden , ook wind natuurlijk
 
Bedankt allemaal . ja is wel een leuk filmpje geworden zo :Y
ja dat geluid is een beetje vervorming idd
maar de plek voor de cam aan me spiegel is ook niet zo geweldig
vandaar veel bij geluiden , ook wind natuurlijk

kun je hem niet achter het kuipruitje plaatsen? (een doorzichtige)
 
dat lichte getik op het moment dat hij achter plof gaat staan?

vervorming van de microfoon van de camera

Tijdens het rijden bedoel ik. Heb geluisterd van het restaurant tot aan het eind van die weg. Maar ik geloof je meteen als het vervorming is :)
Klinkt net alsof er een standaard of een bok steeds tegen de grond tikt.
 
Tijdens het rijden bedoel ik. Heb geluisterd van het restaurant tot aan het eind van die weg. Maar ik geloof je meteen als het vervorming is :)
Klinkt net alsof er een standaard of een bok steeds tegen de grond tikt.
ik weet wat je bedoeld, ik denk dat het met de bevestiging te maken heeft, ijzer op ijzer (oid) vastgemaakt met tape
 
Tijdens het rijden bedoel ik. Heb geluisterd van het restaurant tot aan het eind van die weg. Maar ik geloof je meteen als het vervorming is :)
Klinkt net alsof er een standaard of een bok steeds tegen de grond tikt.


Bok en standaard is het niet
Ik heb snel die Cam vast gemaak
Zou zo daar maar in kunnen zitten
Dat hij net niet goed vast zat ofzo
 
Terug
Bovenaan Onderaan