Voorjaarsrit zondag 21 april 2013

IK Luc cb900 zie net dat ik nog niet aangemeld ben, maar wil wel graag mee, ben al wel aangemeld voor de pre-meet gorichem.

Luc
 
Woohoo, natte omstandigheden! En het is warm genoeg voor een t-shirtje onder het motorpak *O* Zodra het opdroogt komt de grip tevoorschijn en dan lekker wheelies trekken _O- Grapje, gaat leuk worden vandaag :]
 
Zo, de rit die Paul in elkaar heeft geknutseld is fraai genoeg :] *O*
Althans, de eerste 90 km die ik heb meegereden(*)

Paul, William, Erik M, Natascha , Menso, Jan & Ingrid ...het was gezellig met jullie.
Lekker weer, leuk zitten kleppen bij de stops en Miss Jansen die op de valreep nog het beloofde ijsje heeft gekregen :+


Tegen drie uur ben ik afgehaakt, want gelijk de rapste weg terug naar Zuid-Zweden om op tijd voor PSV-Ajax te zijn.... *O* *O*
 
Veel plezier, maar de rit is volgende week :+


Vandaag was een oefenrit van de route. Was zeer geslaagd! :Y Heel mooie dijkweggetjes gepakt, goed tempo aangehouden, lekkere pannenkoek en menig opaatje op de fiets geirriteerd :X

Dit gaat volgende week met z'n 50+ nog heel erg leuk worden!
 
was heerlijke rit!! gaat leuk worden volgende week!
bedankt iedereen

en meneer erik bedankt voor het lekkere ijsje!!!!! ps gr aan je vrouw... *D
 
Vandaag was een oefenrit van de route. Was zeer geslaagd! :Y Heel mooie dijkweggetjes gepakt, goed tempo aangehouden, lekkere pannenkoek en menig opaatje op de fiets geirriteerd :X

Dit gaat volgende week met z'n 50+ nog heel erg leuk worden!
Kilinkt goed *O*
Is het al weer bijna zondag morgen?????
 
ik meld me af. motor moet naar de gara voor de voorvorkkeerringen, financieel beetje krap om ook nog eens een eurootje of 50-60 aan benzine op te rijden...

veel plezier allemaal!
 
William, Erik M, Erik_FRL Natascha , Menso, Jan & Ingrid bedankt voor de hulp vandaag :}

Eerste veerpont was een euro per motor, de tweede 1,60 toch?

Wat betreft de lunchpauze, daar ga ik morgen nog even achteraan.

De route zal ik voor deel 4 nog even een update geven en deze goed controleren met Google Maps in verband met die verboden in te rijden stukken.
 
BAALEN. tandwiel is omgetoverd tot wiel.
nieuw setje gaan score en tijd vinden om eromheen te knutselen.
gaat deze week niet lukken.
helaas dus afmelden voor voorjaarsrit :-(
fjedje+1 exit. baalen
 
Laatst bewerkt:
William, Erik M, Erik_FRL Natascha , Menso, Jan & Ingrid bedankt voor de hulp vandaag :}

Eerste veerpont was een euro per motor, de tweede 1,60 toch?

Wat betreft de lunchpauze, daar ga ik morgen nog even achteraan.

De route zal ik voor deel 4 nog even een update geven en deze goed controleren met Google Maps in verband met die verboden in te rijden stukken.


Mooie route Paul daar gaan we as zondag met velen van genieten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan