Voorjaarstraining 2012

Voorjaarstraining 2012:

  • ja

    Stemmen: 32 59,3%
  • nee

    Stemmen: 9 16,7%
  • misschien

    Stemmen: 10 18,5%
  • ben al goed genoeg

    Stemmen: 3 5,6%

  • Totaal aantal stemmers
    54

ZX7-aRnold

MF veteraan
13 aug 2003
22.472
918
Hoogezand
Jaja, duurt misschien nog even, maar voor we het weten kunnen we weer :] :] :]


Duuusszzz..... wie gaat er, wanneer en via welke organisatie? Zal het hier in de op bij gaan houden.













Val de Viene ( www.trackdays4all.nl)

Raymann_scuba 19 tm 24 maart
ZX7-arnold 19 tm 24 maart
Hoffer 22 tm 24 maart
Lithnickvan 19 tm 24 maart
gRRaafie 22 tm 24 maart
Snoeperman 22 tm 24 maart
Geert 19 tm 24 maart
Norwin 19 tm 24 maart
Boom Boom 19 tm 21 maart

R1chard 26 tm 31 maart (Carlos trainingslager)


Cartagena
Bennie_L


Portimao (bike promotion)
Hoekske 8 tm 11 maart ( + 20 anderen :P )



Ledenon
Tr@x 14 tm 16 maart


Alcarras
Ericx 26 tm 29 maart


Aragon (Eybis)
VRken 7 tm 9 april
 
Laatst bewerkt:
jep, ik ga ;) 6 dagen Val de Vienne met Trackdays4all. Ik geloof dat dat 19 t/m 24 maart is.

Ow, en ik zoek nog een pitbox voor die periode :}
 
Laatst bewerkt:
Denk het wel,de laatste 2 jaar naar VDV geweest,was harstikke leuk,goed weer gehad,vooral vorig jaar. Maar wil nu proberen cartagena met RRP begin januari of met ART half maart,maar die site is ruk B|
 
Ik ben naar aragon vorige jaar gegaan, en misschien terug met eybis in April, anders 2 weken later naar Magny Cours
 
Als je niet naar Spanje of Portugal wilt zijn Ledenon en Val de Vienne de mogelijkheden volgens mij.
Organisaties, moto-up, art en trackdays4all.

Moet nog even verder zoeken of er rond eind maart/begin april organisaties zijn die circuitdagen hebben op Pau-Arnos of Ales.

Gezien datum clubrace zou 't wel prettig zijn om toch nog even paar dagen te rijden rond die tijd. Wanneer zijn de eerste circuitdagen op Assen trouwens?
 
Voor mij wordt het VdV.
Ik weet alleen nog niet welke 3 dagen ik pak.

Is het trouwens snel vol? Of heb ik nog even?
 
Zo'n beetje tot april sparen om een knappe fiets bij elkaar te krijgen. :N
Wil zoiets in 2013 wel gaan doen :Y
 
Heb net Catagena geboekt!! Misschien als er tegen de tijd eind maart nog plek is @ VDV dat ik daar ook nog 3 dagen ga rijden,maar wil dan het weer nog ff aanzien.

Gaan er nog meer mensen naar Cartagena met RRP??
 
Ik heb van de week zitten informeren voor cartagena. Vervoer kost vanaf regio utrecht 575 euro voor 2 motors( 2 x palletplek 120 x 80 cm incl kratten halen en brengen over de volle hoogte van de trailer) en vliegen kost ongeveer 150 euro pp. Is volgens mij van 5 tot 10 januari. Als er meer gegadigden zijn kan ik het vervoer eventueel naar beneden halen, maar misschien heeft iemand al een goedkopere vervoers methode(dan hoor ik dat graag). Dus als er zowiezo mensen zijn die dat al meer gedaan hebben op cartagena hoor ik dta graag. Vanaf hier dus serieuze interesse! Desnoods graag even pm of iets dergelijks... Thx
 
Terug
Bovenaan Onderaan