Voorjaarstraining 2012

Voorjaarstraining 2012:

  • ja

    Stemmen: 32 59,3%
  • nee

    Stemmen: 9 16,7%
  • misschien

    Stemmen: 10 18,5%
  • ben al goed genoeg

    Stemmen: 3 5,6%

  • Totaal aantal stemmers
    54
yep alle 6 ...

en nog maar 5 dagen en dan ga ik al richting het circuit :)

Ik heb alleen nog niets verder ontvangen van trackdays4all
Jullie?
Ik heb gisteren al een mailtje gestuurd, maar nog geen reactie....


nou nu net mail gekregen... tevens bleek dat ze vandaag voor de tweede keer 595euro van mijn rekening hebben afgeschreven :( (maar dat komt wel goed, krijg het terug, jeroen vond dat ook een beetje teveel van het goede _O- )
 
Laatst bewerkt:
Ik zit inmiddels op een zonovergoten Almeria.
Moet nog even wachten tot Haga klaar is en kan dan m'n spullen ook uitpakken O-)
Matn,

Ik heb 'm al gesproken, laat maar!

Thanx anyway! Veel plezier daar!
 
deze week temperatuur al naar de 20 graden @ val de vienne *O* *O* moet nog wel ff een weekje doorzetten natuurlijk :P
 
20 graden :)
Ik vond de 14 graden (uit de wind) van zondag al erg lekker aanvoelen :Y
(was weer voor het eerst koffie in de tuin /zon)
 
Tuurlijk BB ik neem alleen ook de regenbanden mee, verder is de tv al ingesteld in de caravan en de extra kachel staat ook klaar. En je weet het als ik dat meeneem hebben we het niet nodig

welke zender is er dit keer ingesteld ; goede tijden , slechte tijden of ontdek je plekje ;)
 
Spannend baantje zeg, dat Almeria!
Een paar blinde bochten, een loeisnel recht stuk en ontzettend goeie grip.

Het grootste deel van de baan neem ik gewoon in zijn 3, wat me een beetje aan Ecuyer herinnerd. Dat zal vast ook anders kunnen maar ik ben nog iets te druk met de goede lijn rijden. Behalve het rechte stuk is het dus niet een erg snel circuit waardoor het niet bepaald tot mijn favorieten toetreedt. Ik vermaak me trouwens uitstekend hoor, leuke gasten in de pitbox en perfect weer om te rijden. Het kan slechter...

Kan wel merken dat ik niet genoeg gesport heb deze winter. Na 7 sessies was ik behoorlijk gesloopt. Morgenvroeg nog een paar sessies en dan weer richting vliegveld. Kan de eerste Pirelli van dit jaar weer bij de vuilstort.

In de lunchpauze kwam Haga even laten zien hoe het moest.
Andere planeet die gast. :} :}
 
Antwoord van Trackdays4all: "Het circuit heeft geen adres maar ligt 5km van L'isle Jourdain, daar wordt het circuit al aangegeven.
Met Sportieve Groet,
Jeroen Versteeg"

@ Geso heb jij toevallig wel een adres of coördinaten voor de tomtom :)

PS er bestaan TWEE L'isle Jourdain in frankrijk
L'isle Jourdain (gers) & L'isle Jourdain(Vienne) en daar ligt 200km tussen ;)
gewoon ff als tip :+


Als je nog nauwkeuriger wilt: het mini dorpje tussen Lísle Jourdain en het circuit heet le Vigeant. Daar is er maar 1 van in Frankrijk. Le Vigeant is ook bekend op de weersite van France Meteo, voor een iets nauwkeuriger weerbericht dan Pothiers".

grtz, en tot volgende week,
John
full
 
Laatst bewerkt:
Almeria is supervet. Lekker scheuren onder de zon met open pijp zonder limiet. Erg gezellig met Matn en paar andere nederlanders. Bikepromotions heeft de zaakjes gelukkig wel goed geregeld in tegenstelling tot motoup. Alles is goed geregeld dus zorgeloos blazen onder de spaanse zon.
 
Spannend baantje zeg, dat Almeria!
Een paar blinde bochten, een loeisnel recht stuk en ontzettend goeie grip.

Het grootste deel van de baan neem ik gewoon in zijn 3, wat me een beetje aan Ecuyer herinnerd. Dat zal vast ook anders kunnen maar ik ben nog iets te druk met de goede lijn rijden. Behalve het rechte stuk is het dus niet een erg snel circuit waardoor het niet bepaald tot mijn favorieten toetreedt. Ik vermaak me trouwens uitstekend hoor, leuke gasten in de pitbox en perfect weer om te rijden. Het kan slechter...

Kan wel merken dat ik niet genoeg gesport heb deze winter. Na 7 sessies was ik behoorlijk gesloopt. Morgenvroeg nog een paar sessies en dan weer richting vliegveld. Kan de eerste Pirelli van dit jaar weer bij de vuilstort.

In de lunchpauze kwam Haga even laten zien hoe het moest.
Andere planeet die gast. :} :}

Voordeel van dat het bochtige deel bijna helemaal in 3 kan is wel dat je je kan concentreren op lijnen.
En met die blinde bochten daar is dat wel weer lekker.
Het is geen baan die snel verveeld 8-)
Rechte stuk had van mij wel wat korter gemogen,je bent daar voor mijn gevoel gewoon bijna 10 sec alleen maar rechtuit aan het rijden :z
Misschien is het met een dikke duizend wel leuk,kan je richting de 300 echte km/u proberen te komen :Y
 
Ach, het vriest tenminste niet en er ligt geen sneeuw ( heb ik ook al meegemaakt op VdV in 2007). Rond de 15 graden is goed genoeg om lekker te knallen!
Heb er onwijs veel zin, gaat helemaal goed komen :)

was inderdaad een apart gezicht een besneeuwde baan na 1100km rijden 8-)
bij 15 graden droogt de baan wel lekker snel op , maar verwacht dat het gewoon zonnig is
zoals altijd
 
MikeRR,

goed trainen dan want we hebben meer rijtijd in Duitsland.
Zie je mail.

Lager dan 1:50 op de zolder he.
 
Terug
Bovenaan Onderaan