Voorjaarstraining 2020

Zeggen hier dat t door gaat
 

Bijlagen

  • Screenshot_20200313_131725.jpg
    Screenshot_20200313_131725.jpg
    208 KB · Weergaven: 14
Ben net terug van Almeria met Focused, communicatie is inderdaad niet hun sterkste punt maar op het circuit top geregeld. Iedere dag nieuwe groepindeling en weinig "rare" dingen gezien op de baan. Voordeel van de dubbele krat is dat je veel tussen de motor kan proppen, daarnaast verzorgen zij het plastic waarmee het spul ingeseald kan worden.
 
Ben net terug van Almeria met Focused, communicatie is inderdaad niet hun sterkste punt maar op het circuit top geregeld. Iedere dag nieuwe groepindeling en weinig "rare" dingen gezien op de baan. Voordeel van de dubbele krat is dat je veel tussen de motor kan proppen, daarnaast verzorgen zij het plastic waarmee het spul ingeseald kan worden.

Op enkele krat is ook zat te prakken 😝
08646BC2-4D68-498B-904E-24B8D0C982F4.jpeg
 
Update Portimao: we hebben gisteren een mail gekregen dat je gartis kunt annuleren als je dat wilt.
geld blijft als tegoed bij FE op de rekening staan. In dezelfde mail schrijven ze ook dat het event vooralsnog gewoon door gaat.

dus als je er op gokt zou het wel eens een ‘open pitlane’-event kunnen worden :)

ik vind het een nette actie en denk dat ik ga annuleren. in het ergste geval(...) gaat het vliegen naar Faro
straks wel door. Dan ga ik gewoon in de zon zitten op een terras
 
Update Portimao: we hebben gisteren een mail gekregen dat je gartis kunt annuleren als je dat wilt.
geld blijft als tegoed bij FE op de rekening staan. In dezelfde mail schrijven ze ook dat het event vooralsnog gewoon door gaat.

dus als je er op gokt zou het wel eens een ‘open pitlane’-event kunnen worden :)

ik vind het een nette actie en denk dat ik ga annuleren. in het ergste geval(...) gaat het vliegen naar Faro
straks wel door. Dan ga ik gewoon in de zon zitten op een terras

hele nette actie zeg👍
 
Wij zijn uit voorzorg, niet gegaan helaas... Hoop dat ze coulant zijn bij FE, Almería is ook NOG open.
Dus het event ging door, en jullie hebben niet geannuleerd? Oeps....

aan de andere kant kun je het natuurlijk altijd proberen.
 
Wij zitten nog op bericht te wachten (van RaceCracks) maar dat het hem niet gaat worden is wel vrij zeker.

Ik ben vooral nu benieuwd hoe verder. Waar is mijn motor? Wanneer krijg ik die terug? Word er en wat word er vergoed? Vragen vragen vragen....
 
Wij zitten nog op bericht te wachten (van RaceCracks) maar dat het hem niet gaat worden is wel vrij zeker.

Ik ben vooral nu benieuwd hoe verder. Waar is mijn motor? Wanneer krijg ik die terug? Word er en wat word er vergoed? Vragen vragen vragen....
Heb je het over Alcarras? Ik kreeg om 18.45u de bevestiging dat het circuit dicht moet en dat events niet door gaan.
ik heb geen link met racecracks, dus daar kan ik niets over zeggen.
 
Heb je het over Alcarras? Ik kreeg om 18.45u de bevestiging dat het circuit dicht moet en dat events niet door gaan.
ik heb geen link met racecracks, dus daar kan ik niets over zeggen.
Sorry voor evt onduidelijkheid; ik heb het over Alcarras in maart. Ons event van 23-26/3 is door circuit geannuleerd (aldus de mail
die ik ontving)
 
Ja Marcel dat het niet doorgaat is zeker duidelijk maar hoe RC het verder afhandelt is nog afwachten. Ferry zal druk zat zijn met wegkomen en alle vragen.

Verander er toch niets aan.
 
Ja Marcel dat het niet doorgaat is zeker duidelijk maar hoe RC het verder afhandelt is nog afwachten. Ferry zal druk zat zijn met wegkomen en alle vragen.

Verander er toch niets aan.
Tja, leuk is anders.....
ik heb het “voordeel” dat mijn motor a.s. Zaterdag pas op transport zou gaan. Dus ik heb al mn spullen thuis.

Dit is na Aragon in oktober de 2e annulering voor mij dit jaar.
Probeer het maar positief te blijven; ik spaar banden en benzine uit.
Maar leuk is anders. Mocht iemand nog banden nodig hebben
 

Bijlagen

  • EA4E8130-534B-4663-9FD0-293BFB758EEB.jpeg
    EA4E8130-534B-4663-9FD0-293BFB758EEB.jpeg
    472,5 KB · Weergaven: 17
Tja, leuk is anders.....
ik heb het “voordeel” dat mijn motor a.s. Zaterdag pas op transport zou gaan. Dus ik heb al mn spullen thuis.

Dit is na Aragon in oktober de 2e annulering voor mij dit jaar.
Probeer het maar positief te blijven; ik spaar banden en benzine uit.
Maar leuk is anders. Mocht iemand nog banden nodig hebben

2021 is er weer een jaar!
 
Tja, leuk is anders.....
ik heb het “voordeel” dat mijn motor a.s. Zaterdag pas op transport zou gaan. Dus ik heb al mn spullen thuis.

Dit is na Aragon in oktober de 2e annulering voor mij dit jaar.
Probeer het maar positief te blijven; ik spaar banden en benzine uit.
Maar leuk is anders. Mocht iemand nog banden nodig hebben

zuur man, mocht je een set bridgestone kwijt willen en het is 120/70 200/60 dan ben ik wel geïnteresseerd. voor mij is net als Roy Alcarras cancel
 
wij zijn inmiddels weer thuis, jammer van de laatste dag, maar het is niet anders.
heerlijk gereden op alcarras, een hoop geleerd (nu het toepassen nog )
tijdens laatste sessie kwam de burgemeester met politie ons netjes vertellen dat het klaar was (we hadden nog mazzel met de 2de dag)
vervolgens snel alles meteen al ingekrat en gisteren de motoren alweer op kunnen halen bij racecracks, prima en snel geregeld allemaal!!!
dikke pluim voor de organisatie wat ons betreft, dit gaan we vaker doen.

zelf niet het risico genomen om niet vast te zitten in spanje dus met huurauto naar frankrijk en vandaar uit met vliegtuig naar nederland en zondagavond weer thuis, moeders de vrouw ook weer blij.

tot volgende keer !!
 
wij zijn inmiddels weer thuis, jammer van de laatste dag, maar het is niet anders.
heerlijk gereden op alcarras, een hoop geleerd (nu het toepassen nog )
tijdens laatste sessie kwam de burgemeester met politie ons netjes vertellen dat het klaar was (we hadden nog mazzel met de 2de dag)
vervolgens snel alles meteen al ingekrat en gisteren de motoren alweer op kunnen halen bij racecracks, prima en snel geregeld allemaal!!!
dikke pluim voor de organisatie wat ons betreft, dit gaan we vaker doen.

zelf niet het risico genomen om niet vast te zitten in spanje dus met huurauto naar frankrijk en vandaar uit met vliegtuig naar nederland en zondagavond weer thuis, moeders de vrouw ook weer blij.

tot volgende keer !!

super dat jullie nog 2 dagen hebben kunnen rijden!! wij van de 2e week zitten in een ander schuitje, maar gister bij motoren ophalen Ferry nog even gesproken en hem kennende wordt dit netjes opgelost.
tis voor iedereen zuur op deze wijze
 
Terug
Bovenaan Onderaan