Voorjaarstraining 2020

Jammer van de laatste dag op acarras maar toch een hoop geleerd, fijne organisatie ook om mee te rijden. Snel met de auto vertrokken vanuit Spanje en het was eigenlijk heerlijk rustig op de weg dus we waren snel weer thuis.

Iemand trouwens enig idee waar de fotos zullen verschijnen? Ik meen een fotograaf te hebben zien staan op dr 2e dag.
 
Jammer van de laatste dag op acarras maar toch een hoop geleerd, fijne organisatie ook om mee te rijden. Snel met de auto vertrokken vanuit Spanje en het was eigenlijk heerlijk rustig op de weg dus we waren snel weer thuis.

Iemand trouwens enig idee waar de fotos zullen verschijnen? Ik meen een fotograaf te hebben zien staan op dr 2e dag.
pixmotorr.com staan ze sinds gisteren.
 
wij zijn inmiddels weer thuis, jammer van de laatste dag, maar het is niet anders.
heerlijk gereden op alcarras, een hoop geleerd (nu het toepassen nog )
tijdens laatste sessie kwam de burgemeester met politie ons netjes vertellen dat het klaar was (we hadden nog mazzel met de 2de dag)
vervolgens snel alles meteen al ingekrat en gisteren de motoren alweer op kunnen halen bij racecracks, prima en snel geregeld allemaal!!!
dikke pluim voor de organisatie wat ons betreft, dit gaan we vaker doen.

zelf niet het risico genomen om niet vast te zitten in spanje dus met huurauto naar frankrijk en vandaar uit met vliegtuig naar nederland en zondagavond weer thuis, moeders de vrouw ook weer blij.

tot volgende keer !!

Ja wrijf het er ff lekker in! :(

;) Nee mooi dat jullie iig nog wat gehad hebben.
 
Laatst bewerkt:
Gelukkig hebben we de fotos nog. Eerste keer dat ik de kawa op het circuit heb kunnen gebruiken. Begin weinig vertrouwen op de een of andere manier maar in 2 dagen voor mezelf toch stappen kunnen maken. :)

IMG_20200318_135102_131.jpg
 
hier inmiddels mijn inschrijving over gedaan aan een andere rijder tevens mijn 3 privé sessies verkocht.
ook mijn hotelkosten heb ik terug, mocht iemand van hier nog iemand weten die nu in oktober richting Alcarras gaat ik heb nog een transportplek plus volledige pitbox te koop.
 
Onze motors komen morgen aan in Maldegem(België) helaas mag daar geen man over straat zonder geldige reden. Vindt dat wij zeker wel een geldige reden hebben maar denk dat hun dat toch anders zien |(

Hoop dat de corona perikelen gauw weer afnemen en wij snel onze motor op kunnen halen -O-
 
Zou iemand de titel kunnen veranderen in: Najaarstraining 2021 :P

Iemand nog tips & suggesties met welke organisatie het einde vh jaar naar Spanje te gaan voor een paar dagen circuit plezier?

Racecracks vol, TD4A vol en heeft niet de voorkeur, doen er nog organisaties aan open pit lane?
Focused events nog wel het eea beschikbaar, maar hierbij zijn de laadplekken weer een halve dag rijden..
 
Waar wil je heen, waar wil je laden?

Is bijvoorbeeld Zemst (net boven Brussel) te ver weg, of niet?
 
Spanje/portugal, het moet ook beetje betaalbaar blijven. Bij Eybis is nog wat vrij maar daar moet je vgm zelf transport regelen kan dat?
En dat is mooi dichtbij om te laden, uur en kwartier rijden. Welke organisatie doet dat vanaf daar?
 
Valentinos Motorsport ag. Transport oa vanaf Zemst.
Almeria, Andalucia, Cartagena, Jerez, Portimao, Alcarras…..
 
Ik zou het wel tof vinden als anderen hier hun boekingen voor herfst/voorjaar doorgeven.
En wat je afwegingen zijn/waren.
Dan weet ik dat ik niet de enige gek ben…

Ik heb zelf nog niets geboekt, gezien de recente ontwikkelingen gaat dat ook niet snel gebeuren.
Maar ik zou in oktober en dan weer in maart wel willen rijden.
 
Ik zou het wel tof vinden als anderen hier hun boekingen voor herfst/voorjaar doorgeven.
En wat je afwegingen zijn/waren.
Dan weet ik dat ik niet de enige gek ben…

Ik heb zelf nog niets geboekt, gezien de recente ontwikkelingen gaat dat ook niet snel gebeuren.
Maar ik zou in oktober en dan weer in maart wel willen rijden.
Hier hetzelfde :]
Wachten ook nog even af maar willen ook graag in oktober en/of maart gaan
 
Wij gaan 28 t/m 31 oktober met zijn zevenen met Focused events naar Almeria.

Zouden eerst in Maart of Mei gaan, maar dat is i.v.m. met de toen geldende beperkingen doorgeschoven.
 
Ik zou het wel tof vinden als anderen hier hun boekingen voor herfst/voorjaar doorgeven.
En wat je afwegingen zijn/waren.
Dan weet ik dat ik niet de enige gek ben…

Ik heb zelf nog niets geboekt, gezien de recente ontwikkelingen gaat dat ook niet snel gebeuren.
Maar ik zou in oktober en dan weer in maart wel willen rijden.
Eerste voorzichtige plan voor 2022; Spanje, maart, Valencia & Aragon met art Motor.
We zullen zien. Boeken doe ik nog even niets.
 
Terug
Bovenaan Onderaan