Voorjaarstraining 2020

Maak je geen zorgen.... Als ik iemand voorbij wil laten gaat dat wel lukken zonderdat die persoon daar last van gaat hebben ;) . Als ik het gevoel heb dat er iemand al 36 bochten in mijn nek zit te hijgen en steeds meer risico gaat nemen om er voorbij te komen mag hij er gewoon langs hoor. Ik zit niet te wachten op zo'n "do or die" actie. Ik hoop alleen altijd dat ze voor bocht 36 al de conclusie hebben getrokken dat het niet gaat lukken en dan zelf even afhouden of wat meer afstand nemen.

Maar goed, we dwalen een beetje af van de voorjaars trainingen :] Hopelijk gaan er veel MF-ers naar een voorjaarstraining en kunnen we daar verder lullen over dit soort zaken :t
Better yet, biertje en overdrijven over topsnelheden en rondetijden 😎
 
Wat vinden jullie van de baan Alcarras? Leuke baan? En zijn de voorzieningen een beetje ok? Hebben ze bv ook een restaurant naast de baan?
 
Zijn er nog alternatieven dichter bij huis? We gingen eerder naar Val de Vienne, maar trackdays4all is daar mee gestopt, jammer genoeg. Rij graag met mijn eigen aanhanger die kant op maar 1650km naar Alcarras vind ik wel te ver.
 
Laatst bewerkt:
Zijn er nog alternatieven dichter bij huis? We gingen eerder naar Val de Vienne, maar trackdays4all is daar mee gestopt, jammer genoeg. Rij graag met mijn eigen aanhanger die kant op maar 1650km naar Alcarras vind ik wel te ver.

In maart een alternatief dichterbij? Dan heb je zin in regenrijden lijkt me. Je kan je motor toch ook gewoon op transport zetten in een krat. Hierop kun je ook redelijk wat andere spullen kwijt.
 
Regenrijden is prima, hoort er ook bij 😊 Test graag meerdere dingen oa bijvoorbeeld nieuwe blok. Gaat allemaal niet mee op zo’n motorkrat 😉
 
Die sleutel je op de paddock eronder ofzo? 😂

Why not... der Ziggi uit Bayern! Zal het nooit vergeten.
Eeuwige vrijgezel, 3 assige camper, zo’n ballon ahw erachter met 2 motoren erin.
Komt al klagend en bitchend bij ons dat hij niet lekker loopt, ging kut enz enz. Of we ff konden helpen tillen? Tuurlijk! Garage camper gaat open, nieuw blok word naar voren getrokken.... Euhm, Ziggi? Waarom pak je niet gewoon die 2e motor? Nee nee, die was niet zo goed! Deze was beter! Mkay... maarre hoeveelste tijd had je dam? Ja de 2e!

😂😂😂😂
 
Why not... der Ziggi uit Bayern! Zal het nooit vergeten.
Eeuwige vrijgezel, 3 assige camper, zo’n ballon ahw erachter met 2 motoren erin.
Komt al klagend en bitchend bij ons dat hij niet lekker loopt, ging kut enz enz. Of we ff konden helpen tillen? Tuurlijk! Garage camper gaat open, nieuw blok word naar voren getrokken.... Euhm, Ziggi? Waarom pak je niet gewoon die 2e motor? Nee nee, die was niet zo goed! Deze was beter! Mkay... maarre hoeveelste tijd had je dam? Ja de 2e!



😂😂😂😂

Kijk een echte motorracer 👍👍💪😎
 
Almeria is sowiezo wat verraderlijk in de ochtend als het wat vochtig is op de curve.

Al eens eerder in December gereden
 
DOEI OMA!})

Iemand hier ervaring met Almeria? Kan je bij het circuit tanken? Las ergens dat je een paar minuten moest rijden voor te tanken(welk circuit van dit formaat heeft nou geen benzinepomp)? -O-

Lees ook dat Almeria banden vreet? Rij zelf met S21's(slakken tempo 2:00 op Assen) deze zijn 1 circuit dag oud. Vroeg me af of deze het nog 3 dagen uithouden daar?
 
DOEI OMA!})

Iemand hier ervaring met Almeria? Kan je bij het circuit tanken? Las ergens dat je een paar minuten moest rijden voor te tanken(welk circuit van dit formaat heeft nou geen benzinepomp)? -O-

Lees ook dat Almeria banden vreet? Rij zelf met S21's(slakken tempo 2:00 op Assen) deze zijn 1 circuit dag oud. Vroeg me af of deze het nog 3 dagen uithouden daar?
Als je 2:00 rijdt op Assen, houden je banden het ook geen 3 dagen Assen vol dus dat lijkt me niet :+
 
DOEI OMA!})

Iemand hier ervaring met Almeria? Kan je bij het circuit tanken? Las ergens dat je een paar minuten moest rijden voor te tanken(welk circuit van dit formaat heeft nou geen benzinepomp)? -O-

Lees ook dat Almeria banden vreet? Rij zelf met S21's(slakken tempo 2:00 op Assen) deze zijn 1 circuit dag oud. Vroeg me af of deze het nog 3 dagen uithouden daar?
Ben er afgelopen November geweest, bandenslijtage ligt heel erg aan tempo en temperatuur.
Van de twee gereden dagen met een gemiddelde tijd rond de 1:55, De banden zijn niet op en ik had zeker nog een dag kunnen voltooien.
Dit was met een Metzeler K2 slick voor en Bridgestone V02 medium achter.
Temperatuur was rond de 20 graden met redelijk wat wind.

Neem idd wel een Jerrycan mee ;) je moet naar benzinepomp rijden is idd paar min.

Als je 2:00 rijdt op Assen, houden je banden het ook geen 3 dagen Assen vol dus dat lijkt me niet :+
Ik red wel 3 dagen op een set hoor en draai vaak daarna de achterband nog om :)
 
Laatst bewerkt:
Ben er afgelopen November geweest, bandenslijtage ligt heel erg aan tempo en temperatuur.
Van de twee gereden dagen met een gemiddelde tijd rond de 1:55, De banden zijn niet op en ik had zeker nog een dag kunnen voltooien.
Dit was met een Metzeler K2 slick voor en Bridgestone V02 medium achter.
Temperatuur was rond de 20 graden met redelijk wat wind.

Neem idd wel een Jerrycan mee ;) je moet naar benzinepomp rijden is idd paar min.


Ik red wel 3 dagen op een set hoor en draai vaak daarna de achterband nog om :)
Ligt natuurlijk ook aan welke motor en of het nieuwe banden zijn inderdaad.
 
Ik zou toch een reservebandje meenemen, in het slechtste geval heb je hem niet nodig. Als je op het circuit een bandje moet kopen dan betaal je de hoofdprijs. Bij Focused events haalt de organisatie benzine die jij dan per jerrycan kunt afrekenen, iets duurder maar wel zo gemakkelijk en geen stinkende auto.
 
Terug
Bovenaan Onderaan