voorjaarstraining portimao 2017

blue falco

MF veteraan
20 mei 2004
1.950
141
noord holland
de afgelopen jaren zijn wij met de ara (aprilia rijders) groep wezen rijden in het zonnig spanje maar na een paar jaar gaan we nu naar het buurland.

eerste week maart gaan we (12MAN) voor 3 dagen naar portimao met nolimitstrackdays.be
deze organisatie bevalt ons perfect daar je de motoren in een krat zet en daarna zelf nog spullen erbij mag proppen. ook het hotel is van een goede kwaliteit.

daar we altijd een grote groep van de zac tegen kwamen in spanje is eigenlijk de vraag , wie gaan er in 2017 ook naar portimao, beetje die britten tegengas geven.

:W
de rijdende chicane :]
 
de datum is 3/4/5 maart
kosten 695 euro inclusief transport motor vanuit belgie en hotel op basis van logies/ontbijt.

als het goed is zouden ze al online moeten staan
 
Inschrijvingen lopen HEEL hard momenteel na 3 dagen de aankondiging op FB is er reeds net over de 50% geboekt
 
Komt er een nieuwe brommer Roy? Niet zo heel erg tevreden van je huidige fiets?

On topic: ik was er dit jaar bij op portimao en zowel circuit als hotel waren toppie.
 
voor mij een herkansing één keer in Porti geweest in oktober ... 3 dagen regen....

ook in de regen een fantastische baan trouwens....
 
Komt er een nieuwe brommer Roy? Niet zo heel erg tevreden van je huidige fiets?

On topic: ik was er dit jaar bij op portimao en zowel circuit als hotel waren toppie.


mooie training Gunter om het 2017 seizoen te starten met tal van ZAC rijders

grtz Erwin
 
Als Erwin meegaat dan ga ik niet mee.

grapje hoor Erwin, het was heel gezellig in Portimão, nog even een paar maten polsen en denk wel dat ik ook terug van de partij zal zijn.
 
Als Erwin meegaat dan ga ik niet mee.

grapje hoor Erwin, het was heel gezellig in Portimão, nog even een paar maten polsen en denk wel dat ik ook terug van de partij zal zijn.

Was inderdaad leuk afgelopen April
toen hadden we 30 belg/ned rijders maar voor maart 2017 worden dit er 90 :) :)

waarvan er reeds 51 ingeschreven zijn
 
Terug
Bovenaan Onderaan