Voorjaarstraining Rijeka

hendre

MF'er
27 jun 2006
175
0
balkbrug
ik zit er aan te denken om in maart in rijeka te gaan trainen. :]
Is er misschien iemand die ervaring heeft op dit circuit?
 
Wel een lekker snel maar kort baantje lijkt me.
Maar ligt het nu aan mij of lijken er wel flinke scheuren in het asfalt te zitten :?
 
Wel een lekker snel maar kort baantje lijkt me.
Maar ligt het nu aan mij of lijken er wel flinke scheuren in het asfalt te zitten :?
ja dat leek mij ook al zo. Daarom hoop ik dat er hier iemand is die er geweest is
 
Het lijkt er idd op dat er flinke scheuren in het asfalt zitten. Ik heb inmiddels wel geboekt bij www.racetraining.nl. ben benieuwd hoe het is daar.
 
Er zitten inderdaad wel wat scheuren in maar daar heb je met het rijden weinig last van.
Het staat bekend als een van de circuits met de meeste grip van europa!
 
Beste Hendre,

Ik heb zelf bij een Duitse race organistatie een aantal wedstrijden gereden.
Elk jaar komen zij ook op het circuit van Rijeka.
Door omstandigheden heb ik er zelf nooit gereden.
Ook zij hadden het over perfecte grip op deze baan!
Wat hierdoor wel bijkomstig was, is dat hun banden behoorlijk snel versleten.
Dit is misschien wel iets waar je rekening mee moet houden voor je die kant op gaat.(het is namelijk een behoorlijk stukje rijden).
Veel plezier daar!!!
 
Laatst bewerkt:
5 Jaar geleden heb ik dit circuit eens bezocht. Erg mooie baan, met aardig asfalt. Hoe de staat van het circuit/asfalt nu is durf ik niet te zeggen :N

Vee plezier :W
 
'wie kent dit circuit?? Rijeka' > 'Voorjaarstraining Rijeka'
 
Er staat een banner op Racesport.nl bovenaan op de homepage!!

Racesport.nl Circuit Adventure 2008

Als je op de banner klikt krijg je meer info!

Je komt dan op de site van Racetraining.nl en onder het kopje circuit info kun je een onboard-filmpje bekijken van het circuit van Rijeka!
 
Het lijkt erop dat het aardig rustig is in motorrijdend nederland!

Denk dat iedereen nog aan't rondneuzen is....

Weet jij al waar je naar toe gaat en wat zijn jou :] wensen????

Groeten BAs
 
Ik wil wel graag naar rijeka maar moet nog even uitvogelen hoe ik het doe met de kleine.
Rajko en branco zijn kennissen van mij.
Mijn wens is er gewoon op blijven zitten ;)
 
Moet lukken...toch??

Het wordt zeker gezellig!! ;)

Heb al redelijk wat deelnemers, dus animo genoeg...

Racesport.nl heeft leuke plannen voor deze week!!1 :W
 
Heb er vorig jaar de derde race van de European Women's Cup gereden. Wat ik me ervan kan herinneren: :]

Rijeka is wel echt een leuk baantje tegen de klokrichting in van 4168 meter, met veel linkerbochten en wat onoverzichtelijke bochten halverwege de baan. Tja, bij het opkomen rechte stuk is onwijs hobbelig met asfalt wat niet al te best is. Bij het rempunt voor de eerste bocht, loopt de baan iets naar beneden en is het hobbelig. (zie ook de laatste Wuppie foto van mijn verslag, daar zie je de eerste linkerbocht na start finish)Hierdoor zag ik dat de echte snelle, agressieve rijders in de supersport klasse gewoon met hun achterwiel loskomen bij het aanremmen. Heb zelf verder ook geen echte hinder ondervonden van het asfalt en inderdaad geen gripproblemen gehad, mede door het goede weersomstandigheden natuurlijk destijds.

Mijn verslag van destijds:
Susanne Racing - Nieuws

He Bas, goede keuze om daar naartoe te gaan. Pau Arnos vond ik overigens ook supergezellig! En verandering van spijs doet eten toch? Heb mijn plannen nog niet concreet voor volgend seizoen v.w.b. de voorjaarstraining, maar houd Kroatie in gedachten. Aan het team waarmee je weer gaat zal het niet liggen.
(vooral niet aan het gezellige team en met name dat baanteam van de vorige aflevering!!) ;)
 
Ik heb de r6 van branco gekocht. En ben er de eerste keer ongelukkig afgestapt vandaar dat ik er graag op wil blijven zitten. Ik heb begrepen dat we eerst onder begeleiding kunnen gaan rijden?
 
Ja we hebben 3 groepen: Beginners- Gevorderden- Licentierijders

Beginners = volledige begeleiding

Gevorderden = 1e dag volledige begeleiding en 2e, 3e, 4e dag wanneer je een voorrijder nodig bent, dus op aanvraag gaat er een coureur met je mee.

Licentierijders = Vrije training zonder begeleiding

Als je meer vragen hebt kun je mij ook ff bellen..

Mijn nummer staat op de website www.Racetraining.nl

Groetjes Bas :W
 
Gewijzigde data Racesport.nl Circuit Adventure 2008

Deze week heeft de KNMV de wegracekalender voor seizoen 2008 gepresenteerd. In verband met de vroege Paasraces dit jaar hebben we besloten om de Racesport.nl Circuit Adventure 2008 te Rijeka Kroatië een week te vervroegen.

Racesport.nl Circuit Adventure 10 t/m 13 maart 2008 !

Voor de ONK- teams is dit een uitermate goede kans om zich optimaal te kunnen voorbereiden voor het komende seizoen, aangezien een week later de Paasraces al op de agenda staan.

Maak gebruik van deze kans om jezelf en je team alvast op scherp te zetten en schrijf je nu in op www.racetraining.nl Iedere 10e ontvangen inschrijving ontvangt van Racesport.nl twee entreekaarten voor het WK Superbike 2008 op het TT- circuit van Assen.

Voor meer info kun je terecht op onze site of kijk op dé motorsportsite van Nederland www.racesport.nl!

Met vriendelijke groet,



Racetraining.nl

Telefoon: +31 (0) 6 5232 7110

Email: info@racetraining.nl
 
Terug
Bovenaan Onderaan