Voorjaarstraining Rijeka

Ik heb de r6 van branco gekocht. En ben er de eerste keer ongelukkig afgestapt vandaar dat ik er graag op wil blijven zitten. Ik heb begrepen dat we eerst onder begeleiding kunnen gaan rijden?
Hee Hendre, zoals het er nu naar uitziet zie je je oude Hondaatje weer terug in Kroatië.
De CBR is inmiddels omgedoopt tot De Kraaij en heeft net de speedweek glansrijk doorstaan!

:W
 
rijd goed die honda?
Ik ben er echt heel tevreden over !!

full


Op een ouwe fiets moet je het leren hè ;)
 
Wij gaan als het goed is met een busje. Of het motortransport moet heel aantrekkelijk geprijst worden. dan kun je ook vliegen natuurlijk.
 
ik ga met de caravan minimaal 100 km/uur.het is de bedoeling dat we maar een paar keer stoppen en niet lang kofie drinken of benen strekken en door.ikweet niet hoe hard jullie rijden en of er nog mer zijn.maar misschien kunnen we met een paar mensen samen rijden.
 
ik ga met de caravan minimaal 100 km/uur.het is de bedoeling dat we maar een paar keer stoppen en niet lang kofie drinken of benen strekken en door.ikweet niet hoe hard jullie rijden en of er nog mer zijn.maar misschien kunnen we met een paar mensen samen rijden.

Als ik met een busje ga rijden dan wil ik wel een stukje sneller rijden dan 100 km/h. Maar misschien rijden wij ook wel met caravan. Ik ben er nog niet helemaal zeker van hoe of wat.
 
ik zie het wel gsxr freak.nog meer liefhebbers om samen mee op te rijden.of iemand moet een goedkoop overnachtingsadres weten.dan laat ik de caravan thuis.
 
Ik heb de r6 van branco gekocht. En ben er de eerste keer ongelukkig afgestapt vandaar dat ik er graag op wil blijven zitten. Ik heb begrepen dat we eerst onder begeleiding kunnen gaan rijden?
Zacht uitgedrukt :+


Ik zat ook te denken hierheen te gaan, maar is me toch te ver. M.a.w. het wordt me te duur. Ik ga eind april ook al naar Magny-Cours en kan helaas niet elke maand zo'n 'vakantie' veroorloven :+
 
Zacht uitgedrukt :+


Ik zat ook te denken hierheen te gaan, maar is me toch te ver. M.a.w. het wordt me te duur. Ik ga eind april ook al naar Magny-Cours en kan helaas niet elke maand zo'n 'vakantie' veroorloven :+


he alles weer goed met je pak?
zacht uitgedrukt hard geland :+ :r
 
he alles weer goed met je pak?
zacht uitgedrukt hard geland :+ :r
Heb er een lelijke plak zwart leer op moeten laten naaien -O- Was niet simpel te fixen helaas. Ook omdat de tekst er doorheen liep. Maarja, shit happens. Pak moet sowieso nog de deur uit voor de glijpartij die ik had in Eau Rouge :+
 
Laatst bewerkt:
Racetraining.nl is aanwezig op de motorbeurs in Utrecht waar je ze kunt vinden op de stand van Akrapovic, hal 7 stand C.050 (07. C050).
Dus als je meer info wilt of je wilt eens persoonlijk kennismaken dan weet je ons te vinden!

CU There!!
 
hey Bas
Ik ga het toch niet halen ;( ;( . De bevalling van mijn vrouw was zwaarder dan verwacht en ik kan het niet maken om een week weg te gaan. Als je de mogelijkheid hebt verkoop mijn plaats dan maar.
Dus mensen in ieder geval nog een plaatsje vrij in Rijeka :] :] .

PS Bas ik bel je morgen nog wel even
 
Ja, ik heb een hele hoop foto's gemaakt, en diverse filmpjes van de stratjes die geoefend zijn. Die staan op de camera die bij jou op de kast ligt....deze zijn over binnenkort te zien op www.racingteam-hageveld.nl
 
Terug
Bovenaan Onderaan