voorjaarstraining

Maakt geen f*ck meer uit

  • ja

    Stemmen: 8 38,1%
  • nee

    Stemmen: 11 52,4%
  • misschien

    Stemmen: 1 4,8%
  • weet niet/geen mening

    Stemmen: 1 4,8%

  • Totaal aantal stemmers
    21
Ben benieuwd hoe het iedereen vergaat in Val de Vienne. Hoorde wel dat het geregend heeft en er veel valpartijen zijn geweest. Zal verder niet het gras voor iemand's voeten wegmaaien.....
 
Ben vanacht weer thuisgekomen na 3 dagen VdV. Al met al een geslaagde week. Idd wel veel valpartijen ( heb er iets van 20 geteld). De meesten gelukkig alleen lichte schuifschade maar toch ook een paar rake klappers ;( .

Het was erg gezellig met dank aan Pietje 41 en Deeptone voor hun gastvrijheid :} .
Reed zelf daar rond de 2 min 6 op m'n standaard straatfiets met Pilot Powers.
Voor herhaling vatbaar!
 
Ja ! Net terug uit Val de Vienne. HEt was geweldig. 2 van de 12 sessies regen, dus dat is niet slecht!!
Heb Hugo wel voorbij zien komen, maar helaas niemand gesproken geloof ik van MF>
 
Ja ! Net terug uit Val de Vienne. HEt was geweldig. 2 van de 12 sessies regen, dus dat is niet slecht!!
Heb Hugo wel voorbij zien komen, maar helaas niemand gesproken geloof ik van MF>
Een beetje schuchter :? ( gewoon erop af stappen en lullen maar }) )
 
zo ook even een verslagje van mij :)
was vanmorgen om 5 uur thuis, continu 130km/u met die dikke amerikaan van clay met die veewagen erachter :X en 2 motoren erop.
heb fantastische dagen gehad prachtig circuit,goede voorzieningen heerlijk gereden ,heb rondjes van 2min6 gereden dus niet verkeert de R1 reed en stuurde super :)
we hadden weer een leuke groep in onze pitbox was reuze gezellig,jammer dat 2 van ons ff een schuivertje maakten :?
het hotel ging wel ik moest steeds om kaas en ham vragen :? maar het werd gebracht :9 en de rest kreeg niks alleen maar aarbeien jam :X :X
in ieder geval vindt ik dit 10 keer mooier als Pau Arnos en het is een stukje dichter bij :)
ik zal ff een paar foto,s posten ,niet spectaculair maar toch :)
verder Clay Ruud Martin Enzo volgend jaar weer.
ook zal de rest van vorig jaar die in Pau erbij waren er ook wel weer bij zijn ,dus dat wordt dan weer ouwehoeren.
grt jan.
full
 
ik vond de organisatie op niks trekken.ik reed vlot 2.07 en werd in groep 3 ingedeeld :( een meisje dat in onze groep reed kreeg van haar instructeur te horen dat maar beter naar huis kon gaan omdat ze volgens hen te traag reed.ik ging vragen om bij groep 2 te mogen rijden en jeroen (van de organisatie) zei dat dat kon.maar toen ik in groep 2 ging aantreden werd ik door de marshal, die met zijn 2 vingers stond te zwaaien naar mij ,teruggefloten.best wel leuk circuit, maar toch zou de organisatie beter kunnen.wie vroeg had ingeschreven kon bij groep 1 of 2 terecht.wie bij de laatsten was moest maar in groep 3 rijden, met 1 sessie per dag minder.terwijl wij toch ook dezelfde 330 euro betaald hadden.
 
zo ook even een verslagje van mij :)
was vanmorgen om 5 uur thuis, continu 130km/u met die dikke amerikaan van clay met die veewagen erachter :X en 2 motoren erop.
heb fantastische dagen gehad prachtig circuit,goede voorzieningen heerlijk gereden ,heb rondjes van 2min6 gereden dus niet verkeert de R1 reed en stuurde super :)
we hadden weer een leuke groep in onze pitbox was reuze gezellig,jammer dat 2 van ons ff een schuivertje maakten :?
het hotel ging wel ik moest steeds om kaas en ham vragen :? maar het werd gebracht :9 en de rest kreeg niks alleen maar aarbeien jam :X :X
in ieder geval vindt ik dit 10 keer mooier als Pau Arnos en het is een stukje dichter bij :)
ik zal ff een paar foto,s posten ,niet spectaculair maar toch :)
verder Clay Ruud Martin Enzo volgend jaar weer.
ook zal de rest van vorig jaar die in Pau erbij waren er ook wel weer bij zijn ,dus dat wordt dan weer ouwehoeren.
grt jan.
(Afbeelding)

Ziet er goed uit Jan, ik begrijp dat jij er wel op bent blijven zitten ;) Volgend jaar ben ik er ook weer bij, heb het nu met 2 dagen Assen moeten doen, maar heb wel mijn B-licentie en mijn snelste tijd van vorig jaar geëvenaard ;) Is ook leuk...
 
Fijn te horen dat je het je zin hebt gehad Jan! Leuk circuit dus! Misschien wat voor mij volgend jaar als het uitkomt :)

Je hebt het mooie spul toch wel heelgehouden Mart?!
 
Terug
Bovenaan Onderaan