voorjaarstraining

Maakt geen f*ck meer uit

  • ja

    Stemmen: 8 38,1%
  • nee

    Stemmen: 11 52,4%
  • misschien

    Stemmen: 1 4,8%
  • weet niet/geen mening

    Stemmen: 1 4,8%

  • Totaal aantal stemmers
    21
hoeveel sessies mag je eigenlijk rijden in val de viene voor 110 euro per dag :?

in pau ben ik wel geweest maar weet niet echr meer hoeveel ik daar gereden heb |(
 
hoeveel sessies mag je eigenlijk rijden in val de viene voor 110 euro per dag :?

in pau ben ik wel geweest maar weet niet echr meer hoeveel ik daar gereden heb |(
Weinig, je stond bij iedere bocht te pissen ;)

Waren meer sessies per dag dan we konden rijden en op het laatst was het 8 uur vrij rijden.
 
heb zeker wel zin maar moet nu ff de verhuizing en verkoop van m,n huis afwachten.
ook ga ik een racer kopen als ik in duitsland woon,of een andere wegmotor waar ik gewoon mee ga racen en op de weg mee ga :)
ik denk een 750 cc k4,of een600k4,maar het kan ook net zo makkelijk weer en 1000 k4 worden,dat weet je bij mij toch nooit maar mischien ga ik op een 600 wel sneller rond :? dan koop ik een 600 die hebben ook nog een mooier geluid vanwege hogere toeren :)
maar ik denk wel dat ik mee ga, schrijf me alleen nog niet in.
als ik over een maand meer weet wbt de verhuizing en verkoop eigen huis dan schrijf ik in.
wordt natuurlijk wel weer lachen :X
ik zal Danny ook nog ff polsen.
 
heb zeker wel zin maar moet nu ff de verhuizing en verkoop van m,n huis afwachten.
ook ga ik een racer kopen als ik in duitsland woon,of een andere wegmotor waar ik gewoon mee ga racen en op de weg mee ga :)
ik denk een 750 cc k4,of een600k4,maar het kan ook net zo makkelijk weer en 1000 k4 worden,dat weet je bij mij toch nooit maar mischien ga ik op een 600 wel sneller rond :? dan koop ik een 600 die hebben ook nog een mooier geluid vanwege hogere toeren :)
maar ik denk wel dat ik mee ga, schrijf me alleen nog niet in.
als ik over een maand meer weet wbt de verhuizing en verkoop eigen huis dan schrijf ik in.
wordt natuurlijk wel weer lachen :X
ik zal Danny ook nog ff polsen.
Als jij sneller wilt moet je meer gaan rijden en de rijlijnen leren. Daar ligt jouw winst dus niet het vermogen want dat is compensatie ;)
 
Als jij sneller wilt moet je meer gaan rijden en de rijlijnen leren. Daar ligt jouw winst dus niet het vermogen want dat is compensatie ;)

ok :)
je hebt helemaal gelijk,hoe meer je rijdt des te meer vorderingen.

maarre die ene foto waar ik net toenvallig op een verkeerde lijn zat [hugenholz]waar jij het over hebt,daar weet ik nu de lijnen wel van alleen moet ik er nu harder door heen.
volgend jaar meer rijden :)
 
Ja, want dat groene ding heeft ie natuurlijk bij terugkomst uit Pau in de schuur geflikkerd en er niet meer naar omgekeken ;)

Heb je je huis nou verkocht ?
dat groene ding ligt nog net zo bij mij in de schuur als dat ie van pau van de hanger afkwam.


enne ik heb afgelopen zaterdag een kijkdag gehad voor m,n huis en heb wel een paar serieuze belangstellenden gehad,maar nog niet verkocht dus :?
 
ok :)
je hebt helemaal gelijk,hoe meer je rijdt des te meer vorderingen.

maarre die ene foto waar ik net toenvallig op een verkeerde lijn zat [hugenholz]waar jij het over hebt,daar weet ik nu de lijnen wel van alleen moet ik er nu harder door heen.
volgend jaar meer rijden :)
Zal je goed doen Jan lekker rijden :]
 
Jeeeeeeeeee, ik ga ook naar Val de Vienne! Weer wat om over te dromen. :z
 
Ik kreeg net een mailtje van KNMV over de wegrace cursus :

De data voor de dagen zijn nog niet definitief bekend,
de voorstellen zijn theorie op 26 februari, de praktijk op 12 en 19 maart.
Zodra de data worden vastgelegd wordt dit gepubliceerd. Deze data zijn dus onder voorbehoud.

Dus valt het niet samen met Val de Vienne :)

Twijfelaars, inschrijven!
 
Terug
Bovenaan Onderaan