voorjaarstraining

Maakt geen f*ck meer uit

  • ja

    Stemmen: 8 38,1%
  • nee

    Stemmen: 11 52,4%
  • misschien

    Stemmen: 1 4,8%
  • weet niet/geen mening

    Stemmen: 1 4,8%

  • Totaal aantal stemmers
    21

HansGSX-R

MF veteraan
1 nov 2001
6.243
51
Om maar ff bij te dragen aan de einde-seizoen-gekte, wie gaan er volgend jaar een voorjaarstraining doen en waar ? Ik denk er zelf over om ga 3 dagen naar Val de Vienne te gaan in maart.

Is er trouwens interesse voor vervoer van de motor naar Frankrijk (kan dit waarschijnlijk tegen kostprijs regelen)? -> Gaat dus niet door!


Val de Vienne - Road Race Promotion - 21/3 t/m 23/3
[*]HansGSX-R-> gaat ook wat anders doen
[*]Clay
[*]The King -> gaat elders een bruine kop halen.... ;)
[*]Gang is alles -> gaat liever zijn meniscus laten opereren ;)
[*]Raul
[*]Jasa-GSXR
[*]Deeptone
[*]Pietje41
[*]The Green Flash
[*]Gasterix
[*]RVDBLADE#86
[*]Godfather
[*]Erikske
[*]Powergixxer
[*]Indorider

Val de Vienne is inmiddels volgeboekt.

Er is ook een pitbox gereserveerd voor de volgende rijders:
[*]Pietje41
[*]The Green Flash
[*]HansGSX-R
[*]Clay
[*]RVDBLADE#86
[*]Indorider

Kosten verrekenen we nog wel ;)
 
Laatst bewerkt:
We weten nog niet precies hoe we het seizoen volgend jaar gaan indelen. Eerst moeten we dit seizoen nog afronden. Op Val de Vienne hebben we nog nooit gereden, misschien wel leuk om daar het seizoen mee te beginnen.

Maarre is het niet verschikkelijk koud daar in maart?
 
Om maar ff bij te dragen aan de einde-seizoen-gekte, wie gaan er volgend jaar een voorjaarstraining doen en waar ? Ik denk er zelf over om 3 dagen naar Val de Vienne te gaan in maart.

Is er trouwens interesse voor vervoer van de motor naar Frankrijk (kan dit waarschijnlijk tegen kostprijs regelen)?
Wil wel mee, maar eh.... heb je niets warmers/zonniger? 8-)
 
Nou dan rij je in Maart alweer aardig wat omdat dan ook de wegracecursus is! Wacht dus eerst deze datum af!

Heb al een mailtje gestuurd naar Frans Geurts en de wegracecursus is meestal op vrijdag en zaterdag, terwijl de voorjaarstraining maandag t/m woensdag is. Kortom, moet te verenigen zijn ;)
 
Verder is alles nog niet zo concreet. Er gaat iemand naar toe die een transportbedrijf heeft en bereid is om voor kostprijs een aantal motoren mee te nemen. Er moeten nog wel een aantal zaken uitgezocht worden, maar er is nog tijd genoeg.

En qua weer is het natuurlijk een beetje afwachten. Vorig jaar liepen ze in maart op hun korte broek, terwijl we een week later in Pau Arnos 's ochtends het ijs op de auto hadden staan ;)

Dit topic is dus om te peilen in hoeverre er interesse is om gezamenlijk vervoer te regelen. Kun je iig relaxed en in een hoger tempo met de auto naar Frankrijk tuffen....
 
Verder is alles nog niet zo concreet. Er gaat iemand naar toe die een transportbedrijf heeft en bereid is om voor kostprijs een aantal motoren mee te nemen. Er moeten nog wel een aantal zaken uitgezocht worden, maar er is nog tijd genoeg.

En qua weer is het natuurlijk een beetje afwachten. Vorig jaar liepen ze in maart op hun korte broek, terwijl we een week later in Pau Arnos 's ochtends het ijs op de auto hadden staan ;)

Dit topic is dus om te peilen in hoeverre er interesse is om gezamenlijk vervoer te regelen. Kun je iig relaxed en in een hoger tempo met de auto naar Frankrijk tuffen....

Ja dat is wel lekker als je het zo kan regelen, ik ga iig mee, en dan moet het net zo gezellig en geslaagd worden als vorig jaar :P
 
Ja dat is wel lekker als je het zo kan regelen, ik ga iig mee, en dan moet het net zo gezellig en geslaagd worden als vorig jaar :P

Mooi ! Er zullen er wel meer volgen denk ik ;) Vorig jaar ook super bevallen.

Ik heb er maar ff een poll tegenaan gesmeten.
 
Ik ga in februari een week naar Cartagena op daar 5 dagen te gaan rijden en ben in maart in Canada snowboarden (waarschijnlijk). Als Canada niet doorgaat, ga ik zeker mee naar Val de Vienne in het kader van zoveel mogelijk verschillende circuits in Europa rijden.

Zoals je al verwacht had, ga ik dan met de camper... (kun je n biertje komen halen)
 
Terug
Bovenaan Onderaan