Voorjaarstrainingen Alcarres 26-3 / 28-3

Iedereen nog van plan om in maart naar Spanje af te reizen?
Of zijn er mensen die er dit jaar toch maar vanaf zien?

Wij zijn van plan om gewoon richting Spanje af te zakken, zolang we met de auto door België en Frankrijk mogen rijden.
 
Iedereen nog van plan om in maart naar Spanje af te reizen?
Of zijn er mensen die er dit jaar toch maar vanaf zien?

Wij zijn van plan om gewoon richting Spanje af te zakken, zolang we met de auto door België en Frankrijk mogen rijden.
ik zit heel erg te twijfelen vind het lastig en heb wel veel vragen ivm testen waar wanneer hoe zowel in nederland als in spanje. in spanje ken het alleen bij een prive cliniek maar het moet wel een goede test zijn met certificaat....kan ik nog het vliegtuig in ?? hoe kom ik aan een verklaring dat ik wil reizen. enz enz
 
Wij hebben toch maar besloten om beide weekenden door te schuiven naar 2022als alles blijft zoals het is. Stiekem toch wel gehoopt dat de situatie verbeterd was, maar helaas... me vriendin zit ook met der vrije dagen en de quarantaine:(
 
Ik zou 7 maart naar Almeria gaan, dat heb ik geannuleerd. Ik geloof niet dat we dan mogen reizen. En ik wil niet 10 dagen in quarantaine als ik toch zou gaan. Nieuwe poging op 25 maart gepland.....moet ergens van mn tegoedbonnen af. Ook een verschil; volgende keer ga ik met de auto, zou de 7e eigenlijk vliegen.
 
Wij hebben toch maar besloten om beide weekenden door te schuiven naar 2022als alles blijft zoals het is. Stiekem toch wel gehoopt dat de situatie verbeterd was, maar helaas... me vriendin zit ook met der vrije dagen en de quarantaine:(
ik had er ook op gehoopt dat het beter zou zijn ik heb begin november gelijk geboekt toen het bekend was. en idd je zit dat je 10 dagen thuis moet blijven en wat gebeurd er als je daar bent en er veranderd wat en je kunt het land niet uit ?? ik zal er nog paar nachtjes over slapen en dan maandag beslissen, meschien weet ferry dan meer en stuurt hij iedereen een mailtje met hoe of wat 🤔 🤔
 
Ik begrijp ieders keuze.

Aangezien wij met de auto gaan, zijn we afhankelijk van de grenzen, of die open blijven.
 
Wij hebben ook helaas door moeten schuiven. Want we moeten het voor 27 januari laten weten terwijl we helemaal niet weten of we er eind maart uberhaupt kunnen komen. Zou mij niet verbazen als Ferry het in zn geheel opschuift naar volgend jaar. Je kan dat circuit toch niet voor 3 rijders openen.
 
Ja we balen er echt enorm van. In eerst instantie zouden wij oktober al gaan. Goede hoop gehad dat het maart dan wel beter zou zijn en we alsnog kunnen rijden...maar helaas. Durf ook nog geen dagen op zolder of mettet te boeken door de grote onzekerheid. Er blijven dan alleen weinig banen over:(

En inderdaad hulde voor Rc, die dit dit beide malen echt super heeftopgelost.
 
goede dag

ik heb ook de knoop door gehakt en rc laten weten dat ik NIET mee ga naar alcarras de 2 weekenden die geboekt stonden :( :(
vind het te omslachtig ivm testen en dingen regelen.

ik heb nou een " tegoed '' bonnetje voor maart 2022. 17 april word nu de eerste keer op assen. ( als het goed is )

en moet gezecht en geschreven zijn dat RACECREAKS ferry ze best doet en dat die het netjes regel en mensen de keuze geeft, klasse:t:t

ik wens de mensen die wel gaan veel plezier:]:] geniet er van en kijk uit en houd hem heel, en laat wat weten....:t
 
Ik ga niet naar Alcarras en heb ook niet bij Racecracks geboekt.
Ben wel benieuwd naar wat er aangeboden wordt; is het bijvoorbeeld
mogelijk een pcr-test te doen in de paddock? Is daar wellicht over gecommuniceerd?
Die test heb je immers nodig in Frankrijk, België en Nederland àls je gecontroleerd word...
 
RC heeft een mail gestuurd met informatie hoe en wat je kunt doen ivm test in nederland en test in spanje . en wat @jbt al schrijft pcr test kan, ferry heeft soort schema / overzicht gemaakt met gegevens van adressen, en namen, en telf nr, waar en wat je kunt doen. tis fijn dat ze de mensen helpen met dit schema een betere planning kan maken ivm vertrek vliegtuig of auto en op die manier proberen ze je te helpen, voor de mensen die naar alcarras gaan.... :(
 
RC heeft een mail gestuurd met informatie hoe en wat je kunt doen ivm test in nederland en test in spanje . en wat @jbt al schrijft pcr test kan, ferry heeft soort schema / overzicht gemaakt met gegevens van adressen, en namen, en telf nr, waar en wat je kunt doen. tis fijn dat ze de mensen helpen met dit schema een betere planning kan maken ivm vertrek vliegtuig of auto en op die manier proberen ze je te helpen, voor de mensen die naar alcarras gaan.... :(
Ik vind het goed om dit soort info te horen.
Ik weet van twee andere circuits/organisaties waar ze over dit soort dingen nadenken.
In beide gevallen is er op het circuit de mogelijkheid een pcr test te doen voor je weer vertrekt.
Hoe dat werkt weet ik ook (nog) niet....
 
Ik vind het goed om dit soort info te horen.
Ik weet van twee andere circuits/organisaties waar ze over dit soort dingen nadenken.
In beide gevallen is er op het circuit de mogelijkheid een pcr test te doen voor je weer vertrekt.
Hoe dat werkt weet ik ook (nog) niet....
ik heb tot nu toe nog niks van andere organisatie gehoord of ze ook zoiets doen....dan ben ik ook niet bekend daar mee maar als er al 2 andere zijn is dat ook wel netjes !

RC heeft ook een afspraak gemaakt dat er een arts / dokter die naar het ciruit komt voor de mensen die dat willen dat ze een pcr test kunnen laten doen op het ciruit. ik meen dat dat op zaterdag zal plaats vinden en je kunt je bij ferry opgeven als je dat zou willen. sommige meschien niet ivm terug vlucht of vertrek met auto. je moet iig de uitslag wel zelf op halen bij het kantoor van die arts maar dat zit in de buurt omgeving. ik heb besloten niet mee te gaan :( :( maar ben wel aan twijfelen geweest.... en idd hoe en of het werk.... ik neem aan dat dat wel goed komt bij RC.:t
 
Terug
Bovenaan Onderaan