Voorkeur: Trekkracht onderin of vermogen bovenin?

Janken of sleuren?

  • Janken!

    Stemmen: 43 24,0%
  • Sleuren!

    Stemmen: 136 76,0%

  • Totaal aantal stemmers
    179
Sleuren natuurlijk :}

Al is een 1000CC Twin niet heel goed voor je rijbewijs :X
Daarom maar voor een 1000cc 4 cilinder gekozen O-)

De funfactor van de TLR was wel vele malen hoger, de FZ1 is echter ook langggg geen straf. Met de FZ1 kan je lekker rustig toeren :Z maar als je wil kan jer ook helemaal op los gaan }).

Op de TLR was ik enkel een mad mannnnnnn op één wiel :')
 
Laatst bewerkt:
Allebei natuurlijk!
Daarom ook:
blackbird 1137cc, 165 pk, 124Nm motor als ww motorfiets :9
En een iets minder krachtige maar nog steeds erg leuke Aprilia rsv mille 8-)
 
Heb voor mijn woon-werk een 650cc 2 cilinder maar voor de echte fun-ride komt mijn ruim 1100cc 4 cilinder van stal. Enorm koppel over een heel groot toeren gebied. Maar met een optimaal warme motor in 1 streep over de 100 Kh in de eerste versnelling.

bigscale
 
Dat neem je toch een Bandit 1250. Koppelmonster :}

Dat klopt, de mijne heeft zo'n 115pk en tussen 2500 en 7500 rpm minimaal 100Nm (piek 115 bij ongeveer 4000 rpm). 35 km/u in de 6 (1100 rpm) is geen probleem. Trekt zonder "protest" weg als je dan gas geeft en nog eens relatief snel ook.

Sleuren dus voor mij.
 
Laatst bewerkt:
Is allebei leuk op zijn tijd. Daarom maar de uitersten opzoeken.
Om te sleuren een bandit 1200. Oliegekoeld en carbs, dus lekker rauw en geen gezeur.
Om te janken een dappie aan het opbouwen. 70cc en omgebouwde uitlaat voor heeeeeel veel toeren en herrie. Dan kan je er ook het maximale uithalen zonder al te a-sociaal bezig te zijn.
 
Ik ben nog altijd wijs met mijn GSX1100F 136PK en 112 Nm Top 256 km/uur en ruimschoots 100 in de 1e versnelling.

grtz,

Cees
 
Terug
Bovenaan Onderaan