Voorkomen, brief kwijt

Status
Niet open voor verdere reacties.

DonnyL

Die hard MF'er
12 jun 2008
279
0
Zuid-Holland
Hallo allemaal,

Ik moet 28januari 2010 voorkomen voor een snelheidsovertreding. Nu ben ik, heel stom, mijn (aangetekende) brief kwijt. Heb 2dagen gezocht maar ben toch echt bang dat hij is weg gegooid.

Heeft iemand misschien een nummer voor mij wat ik kan bellen om deze brief opnieuw op te laten sturen?

MvG,
Donny
 
Bel de rechtbank bij je in de buurt, of ga effe langs het politieburo, die zullen je toch wel een telefoonnummer kunnen geven.
 
Als je weet welke rechtbank dat was dan kan je die gewoon bellen en die kunnen je helpen. Was makkelijker als je het zaaknummer had. Anders stuur je een brief naar die rechtbank met verzoek om informatie. Sluit een copie id bij, anders krijg je weer die wezenloze vragen of je wel bent wie je zegt te zijn. Ook cjib kan je die info geven.
 
Heb je nog wel een kopie van die brief? Daar staat het toch ook op?
 
Niet naar de rechtbank gaan en als ze weer contact met je opnemen zeggen dat je niet wist wanneer je er heen moest omdat je hond de brief opgegeten had!
 
Niet naar de rechtbank gaan en als ze weer contact met je opnemen zeggen dat je niet wist wanneer je er heen moest omdat je hond de brief opgegeten had!

Haha denk dat ze die al te vaak gehoord hebben, daarom was het een aangetekende brief ;) Maar het is gelukt! Na een paar keer bellen het goeie nummer gekregen!
 
Zet het nummer dan ook weer hier neer, zodat mensen dit nummer in de zoekfunctie ook tegenkomen. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan