Voorkomen dat je motor omvalt bij opladen op aanhanger

Een paardentrailer?

Zei GorillaZz ook al

Paardetrailers zijn Veterinair Geregistreerd en daar mag je alleen paarden in vervoeren...


Agent: U mag alleen paarden vervoeren :(
Rob RD: 145 in totaal agent :)

Trappen ze niet in... :N

En als je die toch hebt staan heb je er ineens allemaal vriendjes bij mdie hun dochtertje met de pony op concour moet...


f027e460-265e-4f2d-a439-d520013e41c1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Zei GorillaZz ook al

Paardetrailers zijn Veterinair Geregistreerd en daar mag je alleen paarden in vervoeren...


Agent: U mag alleen paarden vervoeren :(
Rob RD: 145 in totaal agent :)

Trappen ze niet in... :N

En als je die toch hebt staan heb je er ineens allemaal vriendjes bij mdie hun dochtertje met de pony op concour moet...


[afbeelding]

:?
Daar heb ik nog nooit van gehoord.

Wel van het wegenbelasting kwart tarief maar dat geldt alleen voor voertuigen met een eigen kenteken die wb plichtig zijn.
Daar vallen ahw`s niet onder.
Daarbij kan je zo`n registratie laten vervallen/herkeuren zodat je geen 1-pktjes meer mag vervoeren.

Waar je ook rekening mee moet houden is dat je een ahw gekeurd is om 100km/u te mogen rijden in Duitsland.
80km/u schiet niet erg op.
 
100 ook niet :N

Waar mogelijk kruis ik 150, 160..
Anderzijds zit ik meest tussen de LKW's met 90

Maarja... misschien is het een offer waard

Oh, er zijn al hangers in D waar je 130 mee mag :X
 
Laatst bewerkt:
Dat jaDie klep heeft ook nog segmenten geloof ik zo te zien, als een vorkheftruckklep...

Dat ou wel heel mooi zijn, met een huif erop

De klep is, zoals de hele kar 40mm gegalvaniseerd met erop stevig "gaas" gelast. (weinig lucht weerstand) Buiten motor vervoer wordt 'ie overal voor gebruikt; hout, gesloopte badkamer etc. De vloer is tranenplaat. Simpel, bandjes oppompen is het onderhoud geweest in de laatste 6 jaar.
 
...

Oh, er zijn al hangers in D waar je 130 mee mag :X
Ik kruis in F 130 km/h op de gps = 137 km/h op de snelheidsmeter. Zonder problemen, de aanhanger ligt rustig achter de auto. Ook bij remmen en sturen.
Heb je meer info over 130 km/h in D?
 
Als je in je uppie je motor op moet laden op een hanger of achterin de auo is het risico zwaar aanwezig dat deze over de oprijplank heen omkiept, je eigen kant op is nog te redden, maar als de 235 kilo aan m'n armen gaat trekken ga ik toch echt mee... Aie aie aie, dat wil je niet meemaken.

Is er een methode om dat te voorlkomen?

Onderstaande mechanica spreekt me zeer aan, maar is nagelvast in de aanhanger aangebracht en dat zit in een boels hangertje met huif niet.

Mijn eigen hanger moet echt zoiets hebben, tot ik die heb, heb ik een probleem

[afbeelding]
Ik draai het neuswiel zo ver naar beneden dat de voorkant van de aanhanger omhoog komt en de achterkant naar beneden. Dan wordt de opstap een stuk lager.
 
Heb je meer info over 130 km/h in D?


Ik zag bij een klant daar nieuwe aanhangers geleverd met een zakje 130 stickers erbij.
Ik zeg: He?? hij zegt: Jajoh

Ga wel effe verder vragen
 
Hoop gedoe met zo'n systeem. Ik moest een 240 kg zware motor halen met een gewoon aanhangertje. Zo'n kleine rijdende krik mee, de wielen er even afgehaald, motor er op gereden, vastgesjord, wielen er weer onder gezet (paar minuten werk) en gaan met die hap.

Als je het in je uppie moet doen en je wilt niet dat je motor omvalt, moet het vloertje zo laag mogelijk zijn en zonder wielen.......juist.

Dat wil ik zien, in 2 minuten wielen eraf halen, motor erop rijden vastsjorren en wielen er weer onder zetten :)
 
Dat wil ik zien, in 2 minuten wielen eraf halen, motor erop rijden vastsjorren en wielen er weer onder zetten :)

En waarom zou je dat uberhaupt willen doen. Oprijplaat tegen de aanhanger, kweek een paar bescheiden spierballen, duw je motor erop en sjor het ding vast.
 
je kan toch wel een motor op een kar zetten... sjonge jonge jonge


We zijn niet allemaal zo goed als jij.

Daarbij heb ik het nog nooit anders gedaan als met z'n tweeen in een bus tillen.

gezien alle trucjes en hulmiddeltjes die anderen moeten gebruiken moet ik wel heel erg veel respect voor je hebben omdat jij dat allemaal zo goed kan :} :} :}
 
Helemaal met je eens , wat een gestumper allemaal .. om je de blubber te lachen .


En dat geldt voor jou ook joh :+

Laa mij nou maar lekker stumperen :P
 
Laatst bewerkt:
Komt zo'n plakkatje op te zittem met "shipping stolen I-Phones-X to Bulgaria"

Zeiltje kan je gewoon tussendoor kijken als het ze interesseert, dan gaan ze niet nog een keer insnijden voor iets te molesteren. Een motor open en bloot ziten ze makkelijker aan, denk ik maar.
Toch wel -O-
Met de vrachtwagen al een paar keer gehad, zet ik de achterkant open om te laten zien dat ik leeg ben maar 's morgens toch een dikke jaap in de zijkant :(
 
zo doe je dat...


en als je het niet met draaiende motor durft doe je het zo...


klaar.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan