Voorkomen???????????

Ik denk ook dat het nog wel mee valt. Ben laatst geflitst met 142 km/h waar je 100 mocht. Na meetcorrectie 138 km/h. Dat kostte €170,- vanaf 40 km te snel (na meetcorrectie) kost €270,- dus dat is best wel een verschil. Je RBW ben je niet kwijt.

Groet, Dolf
 
Rijbewijs ben je alleen maar kwijt als je staande gehouden wordt. Ik kreeg van de week ook een schikkingsvoorstel thuisgestuurd. 51 km/h te hard, of ik effe 365 Euro wou overmaken. '( Als je dit schikkingsvoorstel niet betaald moet je wel voorkomen. Geloof dat je pas bij >70 te hard altijd moet voorkomen.

Zie ook www.boetebase.nl
 
Rijbewijs ben je alleen maar kwijt als je staande gehouden wordt. Ik kreeg van de week ook een schikkingsvoorstel thuisgestuurd. 51 km/h te hard, of ik effe 365 Euro wou overmaken. '( Als je dit schikkingsvoorstel niet betaald moet je wel voorkomen. Geloof dat je pas bij >70 te hard altijd moet voorkomen.

Zie ook www.boetebase.nl

Dus :P

Mogelijk ben je hem niet alleen maar kwijt bij staande houding.

En lees mijn post over broerlief ff :+

En als jij 20 keer 40 te snel ben gegaan mag je ook wel voor de zoveelste keer voorkomen.
Ow wacht, dat is 800 te snel en dat is meer dan 70 :X
 
Rijbewijs ben je alleen maar kwijt als je staande gehouden wordt. Ik kreeg van de week ook een schikkingsvoorstel thuisgestuurd. 51 km/h te hard, of ik effe 365 Euro wou overmaken. '( Als je dit schikkingsvoorstel niet betaald moet je wel voorkomen. Geloof dat je pas bij >70 te hard altijd moet voorkomen.

Zie ook www.boetebase.nl

:^
 
Ik heb ook 53 km/h te hard gereden en na correctie was dat 47 km/h te hard. Ik kon dus nog net m,b rijbewijs houden maar de schrik zat er wel in. Dit geintje kost mij 300 euro B| Ik was wel staande gehouden by the way.
 
Er niet van uitgaande dat TS moet voorkomen...

Sancties
Voor snelheidscontroles heeft de politie een heel arsenaal aan handhavingsmiddelen. Relatief kleine overtredingen worden afgedaan met een boete; de hoogte ervan vind je in de Boetebase. Overschrijdingen van meer dan 30 km/uur worden geregistreerd. Afhankelijk van je voorgeschiedenis levert zo’n overtreding een forse boete of een dagvaarding op.

...Kan de OvJ toch eisen dat TS zijn RBW moet inleveren.
En de rechter kan die eis overnemen/verhogen/verlagen.

Roep dus niet te snel dat je RBW alleen kwijt ben bij staande houding.

TS weet zelf wel wat ie op zijn kerfstok heeft staan en als dat 1 keer 30 te snel is, zal het zo'n vaart echt niet lopen.
 
Er niet van uitgaande dat TS moet voorkomen......Kan de OvJ toch eisen dat TS zijn RBW moet inleveren.
En de rechter kan die eis overnemen/verhogen/verlagen.

Roep dus niet te snel dat je RBW alleen kwijt ben bij staande houding.

TS weet zelf wel wat ie op zijn kerfstok heeft staan en als dat 1 keer 30 te snel is, zal het zo'n vaart echt niet lopen.

:^

Hehe...hoe komt iedereen er toch bij dat alleen bij staandehouding je je rbw kan kwijtraken :?

Alles boven +30 (of op snelweg+40) betekent dat je buiten de Wet Mulder valt en een OvJ naar recidive gaat kijken en daarbij een beslissing over je rbw kan gaan nemen. Denk dat je tegenwoordig bij 10 x 31 km binnen 5 jaar ook je rbw een tijdje mag inleveren.
 
Gisteravond geflitst ;( !!!!!

Zit maar een ding op dan, om zeker te weten hoe hard je reed. GPS meenemen en nog een keer dezelfde snelheid rijden, daar de correctie van afhalen (3% dacht ik) en dan weet je precies waarvoor je bekeurd gaat worden.
 
Not O-)

Broerlief was thuis en werd opgehaald ivm zijn asociale overtreding.

Kon direct RBW meenemen en inleveren voor 10 dgn en is na uitspraak RBW kwijt voor de duur van 5 mnd. 26 januari 2005 mag hij hem weer ophalen.

Was dat ook op de N11 toevallig :?
 
full
Uuuuh, 3 stadsbladen gehaald en stadstext (advertentie kosten zijn duurder) Geflitst aan de voorkant, 500 meter verder staande gehouden door 4 agenten... Rijbewijs inleveren, R1-tje laten staan en met voorbij rijdende collega's naar je werk. Eerste keer, 8 dagen rijbwijs kwijt en na 9 maanden ff
€ 418,- betalen. DAAR HEB JE 9 PREPAID MOBIELTJES VOOR, TROOST JE KAN ER MAAR MET 1 TEGELIJK BELLEN !!!
 
Las vanochtend nog een berichtje in de regionale krant over een plaatsgenoot van me, die toch wat minder geluk had. Is gisteren door een video surveillance wagen gesnapt terwijl hij met 146 km/h (werkelijke kilometers, na correctie) over een 80 km weg ging bij Lewedorp. Werd dus gelijk staande gehouden en mocht z'n papiertje inleveren :X
Ze zijn flink bezig met controleren dus in Zeeland. En mocht het 'slachtoffer' ook een MF'er zijn; STERKTE!
 
Denk dat je even goed zweet, maar dat het nèt los zal lopen. Teller op de 180 is waarschijnlijk zo'n 170 in werkelijkheid... dan nog de meetcorrectie... en je hebt tussen de 40-50km/u te hard gereden... Niet direct je rbw kwijt (tenzij je dit al meerdere malen geflikt hebt :X ), wel een forse boete.

Sterkte...
 
Las vanochtend nog een berichtje in de regionale krant over een plaatsgenoot van me, die toch wat minder geluk had. Is gisteren door een video surveillance wagen gesnapt terwijl hij met 146 km/h (werkelijke kilometers, na correctie) over een 80 km weg ging bij Lewedorp. Werd dus gelijk staande gehouden en mocht z'n papiertje inleveren :X
Ze zijn flink bezig met controleren dus in Zeeland. En mocht het 'slachtoffer' ook een MF'er zijn; STERKTE!
Jep las het stukje net in de pzc. Jij hebt nog mazzel dat je geflitst bent! Anny way veel sterkte! enne tja t wordt hier steeds gekker met dat geflits :(
 
volgens mij kan je er vanuit gaan dat de OvJ je rijbewijs gaat vorderen.....
je hebt te hard gereden en het maakt niks uit of je op de foto te hard hebt gereden, je rbw kan ten allen tijde gevorderd worden door justitie.
het enige verschil is dat je het waarschijnlijk zelf naar het politie bureau mag gaan brengen.
eea begrepen van een tv uitzending met supercopper koos ik wil graag iedereen naaien Spee.
suc6 ermee
 
Terug
Bovenaan Onderaan