voorkruipen bij stoplicht met agent achter je ?

daar zit geen agent mee hoor ( slechte slapers uitgezonderd)

Zelfs in Duitsland gaf een politie mij het "haal maar in gebaar" op een plaats waar ik dacht van "ken njet"

Ik scheit altijd in men broek voor achterop komende auto's, ik ga altijd naar voren

(scheiten... soort broek hoest maar dan anders.....)


Mijn vriendin kreeg er een prent voor in Duitsland, heb nog nooit iemand zo vuil zien kijken naar die gasten, ze wilden ook een preek houden, maar die wimpelde ze weg, ik heb nog nooit zo genoten. Die gasten werden zonder tekst toch zo verschrikkelijk te kakken gezet :}
 
ach RaceRens (newbie :P ) ramde net met 90 langs een wouten bak waar je 70 mag...

ik heb maar vol geremd...

ach ja..

tis altijd gewoon hopen dat ze niet moeilijk doen..
 
Ik zie echter ook wel ´s gasten die op een haartje na auto´s raken.


Ik rijd ook altijd gewoon op mijn gemak tot vooraan. Maakt niks uit, zolang je maar normaal doet en geen gevaar veroorzaakt.

Sporadisch tik ik wel eens een spiegeltje aan (niet de bedoeling uiteraard), maar een vriendelijk gebaar naar de koekblikker doet een hoop...
 
Ik heb een bloedhekel aan mensen die opeens als herboren Christenen gaan rijden als er een wetsdienaar aan komt sukkelen.

Ik rij altijd als een asociale kankerhond door de stad en ik wordt nooit aangehouden of bekeurd voor het afsnijden van trams, het raggen over busbanen en het parkeren op stoepen.

Waarschijnlijk heb ik gewoon mijn kop mee. Of zien ze de 9mm uit mijn tanktas steken.

Kruip nooit naar voren bij een stoplicht. Ik passeer de rij met een vaartje of zestig, kwak 'em voor de voorste auto en ruk 'em naar de zeventig als het licht op groen stuitert.

Nooit problemen mee gehad.
 
Hoe staat het met voorkruipen bij stoplichten binnen & buiten de bebouwde kom ?
Wordt dit ook gedoogd :?

Het moet ergens in '87 geweest zijn dat ik daarvoor aangehouden werd door een motoragent. Ik werkte toen in Nijverdal en bij de laatste vkl bij Wierden kroop ik zoals gewoonlijk voor. Bij het wegrijden ontdekt ik ineens dat er een motoragent achter me zat, kwam naast me rijden en gebaarde dat ik op de eerste de beste plek moest stoppen. De eerstkomende gelegenheid was een bushalte en die reed ik bewust voorbij :) om pas een eind verder op een parkeerplaats te stoppen. Na een opmerking dat ik wel op de bushalte had mogen stoppen vertelde hij me een verhaaltje waarom ik niet moest voorkruipen. Het heeft niet veel indruk gemaakt, want ik weet het verhaaltje niet meer. :?
De volgende dag stond die vent wel te kijken of ik ging voorkruipen bij dat stoplicht! Ik zag hem gelukkig staan en heb nog naar hem gezwaaid. Later nooit meer gezien.
Het hangt een beetje van de situatie af of ik naar voor rij of niet. Als ik inschat dat het licht sneller op groen springt dan dat ik vooraan ben, blijf ik staan. Anders niet.


Op woensdag 28 mei 2003 22:04 schreef Jansen XX het volgende:Dan kom ik zeker. Je bent trouwens hier ook welkom voor een bakkie voor vertrek hoor (Arnold en andere BB´ers zijn ook welkom natuurlijk) . Amersfoort is hier vlak bij en kun je lekker ff bijkomen na die lange rit helemaal uit het Oosten.

Zooooooooooooooooo ............................. dat is de kat op het spek binden! Straks strijkt er een grote zwerm mechanische merels neer voor je huis. :] :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan