Voorkruipen bij stoplicht

?

  • ja

    Stemmen: 383 88,2%
  • nee

    Stemmen: 7 1,6%
  • ik rij geen motor

    Stemmen: 4 0,9%
  • ik hou niet van polls

    Stemmen: 10 2,3%
  • 25 kw sucks :P

    Stemmen: 30 6,9%

  • Totaal aantal stemmers
    434

BasE

Banned User
17 jul 2002
13.202
0
done of not done?
waarom wel, waarom niet?

ik doe het altijd... behalve als de situatie het echt niet toelaat of als ik merk dat ie elk moment groen kan worden...
 
ik merk alleen wel dat ik tegenwoordig ook in de winkel voorkruip :X :P
 
Zekers, ik ga vooraan staan als de situatie het toelaat. Als achterste aansluiten vind ik link, ben altijd bang dat ze me niet zien en achterin me rijden...
 
vanmiddag nog ruzie lopen maken met een of ander lelijk wijf B|
4 uur 's middags, noordelijke rondweg. Dat staat natuurlijk helemaal dicht, rij auto's van ongeveer 200 meter voor het stoplicht dus ik vrolijk naar voren rijden, wordt ik afgesneden door dat wijf :? Dus ik toeteren... toetert ze terug, draait d'r raam open en begint ze te schelden :?
Dus ik ff gestopt om d'r in niet al te subtiele woorden duidelijk te maken wat ik van d'r vond B|
 
vanmiddag nog ruzie lopen maken met een of ander lelijk wijf B|
4 uur 's middags, noordelijke rondweg. Dat staat natuurlijk helemaal dicht, rij auto's van ongeveer 200 meter voor het stoplicht dus ik vrolijk naar voren rijden, wordt ik afgesneden door dat wijf :? Dus ik toeteren... toetert ze terug, draait d'r open en begint ze te schelden :?
Dus ik ff gestopt om d'r in niet al te subtiele woorden duidelijk te maken wat ik van d'r vond B|

niet ff afgestapt en half uit de auto gerukt? :P
tenminste die neiging heb ik als mensen me van de motor proberen af te rijden
 
vanmiddag nog ruzie lopen maken met een of ander lelijk wijf B|
4 uur 's middags, noordelijke rondweg. Dat staat natuurlijk helemaal dicht, rij auto's van ongeveer 200 meter voor het stoplicht dus ik vrolijk naar voren rijden, wordt ik afgesneden door dat wijf :? Dus ik toeteren... toetert ze terug, draait d'r raam open en begint ze te schelden :?
Dus ik ff gestopt om d'r in niet al te subtiele woorden duidelijk te maken wat ik van d'r vond B|

:? en...wat vond je van d'r ???
 
niet ff afgestapt en half uit de auto gerukt? :P
tenminste die neiging heb ik als mensen me van de motor proberen af te rijden

nee, maar ik stond aardig dichtbij en d'r raam stond helemaal open dus ik ben wel een stukje O-) naar binnen geleund. Ze vond dat ze volledig in d'r recht stond, ik moest maar zien dat zij naar rechts ging sturen toen ik er naast reed B|
 
Ik doe het vrijwel altijd.
Waarom? Kan ik tenminste gasgeven als het licht op groen gaat. Hoef ik niet achter een auto staan te keutelen.
 
Zekers, ik ga vooraan staan als de situatie het toelaat. Als achterste aansluiten vind ik link, ben altijd bang dat ze me niet zien en achterin me rijden...

ik heb begrepen dat dit ook het offieciele argument is waarom motoren langs een file mogen rijden. Ik doe het graag maar vind het toch een beetje twijfelachtig want wat brengt nou meer risico met zich mee: langs de file of erachter blijven?
 
nee, maar ik stond aardig dichtbij en d'r raam stond helemaal open dus ik ben wel een stukje O-) naar binnen geleund. Ze vond dat ze volledig in d'r recht stond, ik moest maar zien dat zij naar rechts ging sturen toen ik er naast reed B|
En weer het vingertje O-)
 
nee, maar ik stond aardig dichtbij en d'r raam stond helemaal open dus ik ben wel een stukje O-) naar binnen geleund. Ze vond dat ze volledig in d'r recht stond, ik moest maar zien dat zij naar rechts ging sturen toen ik er naast reed B|


je had af moeten stappen en ff dr deur open moeten gooien.
dan had de slet wel dr bek gehouden...

[me]BasE loves friday night pub talk ;) [/me]
 
ligt eraan hoeveelstes ik kom te staan in de rij...als ik aansluit achter 3 auto's ga ik er niet voor bij...maar als er iets van 5 of meer staan kruip ik ook naar voren
 
ik heb begrepen dat dit ook het offieciele argument is waarom motoren langs een file mogen rijden. Ik doe het graag maar vind het toch een beetje twijfelachtig want wat brengt nou meer risico met zich mee: langs de file of erachter blijven?

File? We hadden het over voorkruipen bij een stoplicht. File rijd ik ook wel tussendoor, maar niet omdat het zo veilig is. Dat doe ik gewoon omdat het zo lekker opschiet! (Maar dan nog erg voorzichtig...)
 
Jep, ik rij ook altijd naar voren toe! Waarom zou je het niet doen als je er de ruimte voor hebt!

Ennhuuu 25 kw sucks :P :+
 
ik rij ook naar voren, tenminste als de situatie het toe laat, als ik zie dat het heel krap is dan sluit ik netjes aan.

Waarom... ik vind het veiliger want ik heb niet graag dat iemand die niet zit op te letten bij mij achter op rijd want mijn kreukelzonne is niet echt lang.

Ook omdat als het warm is ik niet graag stil sta met mijn motorpak aan.ik rij naar voren zodat ik zo snel mogelijk weer door kan rijden.

Natuurlijk rij je ook naar voren omdat lekker opschiet, hier rij je motor voor :]
 
ik doe het altijd... behalve als de situatie het echt niet toelaat of als ik merk dat ie elk moment groen kan worden...

Ik doe het precies zo

Als ik in de spits rij en ik zie in de verte een stoplicht op groen zie staan en ik heb een hele rij auto en vrachtwagens voor me, dan hoop ik wel eens dat ie op rood gaat. Ken ik mooi makkelijk die zooi inhalen........ ;)
 
mmmz meestal wel *D

Ik zorg er wel alleen voor dat ik voor de auto kom te staan, en niet ergens vaag er naast ofzow.

En soms moet je ff doorgassen als tie net op groen springt })
 
Ja, een rij langer maken is immers niemand bij gebaat :)

Cozy probeert plaatsen met rijen auto's vooral te mijden als hij gaat motorrijden
 
Terug
Bovenaan Onderaan