Voorlopig geen advertenties op MF

Ook al haal je hier de advertenties weg, de gebruikers blijven toch wel getracked. En alle data blijft bewaard in het netwerk. Dat is de pest met ID syncs in advertentie netwerken. Als je er eenmaal in zit dan kom je er haast niet meer uit tenzij je overal alle cookies weigert, nieuwe apparatuur koopt plus een andere provider neemt, andere email adressen neemt, overal nieuwe accounts aanmaakt en verhuist. En dan wordt je MISSCHIEN niet meer getracked of ben je in elk geval een "nieuw" persoon voor ze
 
Kan er een abbo mogelijkheid toegevoegd worden? Ik betaal graag 2 a 3 euro per maand voor het gebruik hiervan zoals ik dat voor zoveel diensten doe, en op die manier voel ik er niks van.
:^

Goed plan, denk dat een groot deel van MF daar liever gebruik van zou maken.
 
@Duderuud begrijp ik goed dat we dus zelf na een jaar een nieuwe donatie moeten doen? Ik vond die automatische €15,- per jaar wel een prettige optie, hoefde ik er ook niet meer aan te denken. Krijg je nu een herinnering wanneer je badge bijna vervalt? Anders zou ik een automatisch herhalende donatie ook wel een goede optie vinden.

Ik vind het wel mooi om te zien, dat het innemen van een principieel standpunt, ten gunste van de leden, maar ten koste van jezelf, beloond wordt!
 
Laatst bewerkt:
@Remco met een K Het is momenteel een handmatige actie ja. Je krijgt ook geen melding als het komt te vervallen (voor zover ik het na kan gaan iig).

Daarom ga ik kijken of ik er een optioneel terugkerende donatie van kan maken.
Ik ben daar ook een voorstander van! Hoef ik tenminste niet meer te onthouden wanneer ik donateur was geworden..
Met mijn geheugen lukt me dat dus niet hé. Ik ben vrijwel alles na een jaar vergeten, zeker zoiets als de donatie. Andere dingen onthou ik dan wel hoor, wees maar niet bevreesd.;) Ik kan natuurlijk meteen zien wanneer dat balkje weg is en dan opnieuw doneren, maar een optioneel terugkerende automatische donatie is makkelijker. 👍
 
@Duderuud begrijp ik goed dat we dus zelf na een jaar een nieuwe donatie moeten doen? Ik vond die automatische €15,- per jaar wel een prettige optie, hoefde ik er ook niet meer aan te denken. Krijg je nu een herinnering wanneer je badge bijna vervalt? Anders zou ik een automatisch herhalende donatie ook wel een goede optie vinden.

Ik vind het wel mooi om te zien, dat het innemen van een principieel standpunt, ten gunste van de leden, maar ten koste van jezelf, beloond wordt!
Je zou ook je eigen bank een opdracht kunnen geven met jaarlijkse herhaling.
 
@Duderuud
Helemaal onderaan de beginpagina staat dit nog:
-----------------------------------

Donateur worden​

Wil je MF ondersteunen? Wordt dan donateur! Extra voordeel is dat advertenties niet meer getoond worden.

Upgrade je account

------------------------------------
 
Ook al haal je hier de advertenties weg, de gebruikers blijven toch wel getracked. En alle data blijft bewaard in het netwerk. Dat is de pest met ID syncs in advertentie netwerken. Als je er eenmaal in zit dan kom je er haast niet meer uit tenzij je overal alle cookies weigert, nieuwe apparatuur koopt plus een andere provider neemt, andere email adressen neemt, overal nieuwe accounts aanmaakt en verhuist. En dan wordt je MISSCHIEN niet meer getracked of ben je in elk geval een "nieuw" persoon voor ze
Maar hey, het is een stapje de goede richting op toch?
 
Ook al haal je hier de advertenties weg, de gebruikers blijven toch wel getracked. En alle data blijft bewaard in het netwerk. Dat is de pest met ID syncs in advertentie netwerken. Als je er eenmaal in zit dan kom je er haast niet meer uit tenzij je overal alle cookies weigert, nieuwe apparatuur koopt plus een andere provider neemt, andere email adressen neemt, overal nieuwe accounts aanmaakt en verhuist. En dan wordt je MISSCHIEN niet meer getracked of ben je in elk geval een "nieuw" persoon voor ze
Dat kan allemaal veel eenvoudiger...

1617485301666.png
 
Terug
Bovenaan Onderaan