vooroordelen over motorrijders?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Calypso

MF veteraan
30 mrt 2010
5.304
0
Doornenburg
Beste allemaal,

Jullie weten allemaal dat er vooroordelen zijn van mensen die op een negatieve manier tegen motorrijders aankijken. Ik neem aan dat iedereen hier een hekel aan heeft. Jammer dat mensen zo over motorrijders denken toch?

Ik heb namelijk net een topic geopend met de vraag wat jullie vinden om bijeen te komen voor het goede doel (Stichting Pink Ribbon tegen borstkanker) in combinatie met getunede auto's. Motoren en auto's tezamen bijeen in gevecht tegen borstkanker!

Het enige commentaar (op een paar na, welke absoluut mijn respect hebben) was dat het 'tupperware' bakken zijn en dat het aparte mensen zijn....
De mensen die op het topic zo hebben gereageerd zijn precies hetzelfde als al die mensen die ook zo over jullie motorrijders denken!?? Ik snap dit niet.

Ik wens met respect behandeld te worden, waar ik me ook bevind. Op mijn motor, in mijn getunede auto, en als ik over straat loop... dit wensen jullie toch ook? Waarom die 'tuners' dan wel zo afzeiken?

Ik ben eigenlijk best wel boos dat hier een paar mensen zo op mijn topic reageren. Het gaat tenslotte over een goed doel!!!

Heb degene die mijn topic gesloten heeft (waarom eigenlijk?? de vraag was namelijk of jullie motorrijders interesse hadden in het bijeenkomen, samen met auto's voor het goede doel) gevraagd waarom hij het topic gesloten heeft en hoop dat deze ook teruggezet wordt.

Nogmaals dus... motoren en auto's tezamen bijeen in gevecht tegen borstkanker! Wat is hier nou zo vreemd aan?

(ps, waar kan ik een reactie vinden op die pm die ik heb gestuurd naar de mod? ik zie nergens 'mijn privé berichten'??) mijn dank ;)
 
Laatst bewerkt:
Welkom, je bevindt je op een forum...

Had je echt iets anders verwacht dan?





respect moet je trouwens verdienen, ben ik van mening.

Niet wensen... :)
 
Laatst bewerkt:
Welkom, je bevindt je op een forum...

Had je echt iets anders verwacht dan?

eigenlijk wel ja. Ik ben veel op fora aanwezig en iedereen wordt daar met respect behandeld. Ik werd niet met respect behandeld.. juist door mensen die weten wat een vooroordeel is.... dit vind ik jammer.

De vraag: 'vinden jullie het leuk om samen met auto's te vechten tegen borstkanker, om zo ook motoren in de picture te zetten vind ik zeker geen slecht idee.

of ben ik nou raar?
 
Ik heb het andere topic niet gelezen,maar auto`s is hier een no-go.
Het is ten slotte een motor-forum.
Als je een bv busje te koop hebt wordt het topic ook op slot gegooid,ook al zeg je erbij dat er een motor in kan.

Edit: het idee en doel achter je idee is dan wel weer een goede zaak :Y
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het andere topic niet gelezen,maar auto`s is hier een no-go.
Het is ten slotte een motor-forum.
Als je een bv busje te koop hebt wordt het topic ook op slot gegooid,ook al zeg je erbij dat er een motor in kan.

dit begrijp ik hoor. maar het ging niet over auto's... dat is t m nou juist!

willen jullie meedoen aan een goed doel, door met je motor bijeen te komen (samen met auto's is dan een bijzin he ;) ).

het lijkt wel of ik de enige ben die dit een goed idee vindt. Als dit zo is, dan heb ik hier begrip voor. Dan willen motorrijders dus blijkbaar niet meedoen aan een goed doel....
 
dit begrijp ik hoor. maar het ging niet over auto's... dat is t m nou juist!

willen jullie meedoen aan een goed doel, door met je motor bijeen te komen (samen met auto's is dan een bijzin he ;) ).

het lijkt wel of ik de enige ben die dit een goed idee vindt. Als dit zo is, dan heb ik hier begrip voor. Dan willen motorrijders dus blijkbaar niet meedoen aan een goed doel....

Oh,motorrijders willen wel degelijk meedoen aan goede doelen.
Gebruik de search maar eens hier op Mf.
Zat topics te vinden :Y

Er is eigenlijk maar 1 auto topic hier dat nog steeds open is volgens mij en die staat in het off-topic gedeelte.
En die wordt gedoogd ;)
 
Ik vind het zelf wel een leuk idee.
Heb het wel niet zo met tuning, maarja der zal best wel wat lol te beleven zijn en het is voor een goed doel *O*
 
Samen bijeen komen voor het goede doel vind ik een uitstekend idee.
Maar hoe zie je dat voor je eigenlijk?

Over de getunede auto's, zijn de meningen en smaken verdeeld.
Er zitten hele mooie auto's tussen, waar de eigenaar veel geld en energie in heeft gestoken.

Maar ik begrijp ook de mening van anderen die zeggen dat er
"tupperware" zooi tussen zit.

Waar het om gaat is dat je iets over heb voor een goed doel.
En of je dat nu doet met een schitterende Evo van 30K of een "tupperware" auto van 2K maakt volgens mij niks uit, het gaat nogmaals om het goede doel.
 
ik wil graag medewerking van motoren in combinatie met auto's voor een goed doel. De dames op die motoren staan dan in de belangstelling. en nee, deze dames mogen gewoon op hun motoren (racer, shoppen en toer) langskomen hihi.

De auto's worden vooraf geselecteerd en krijgen een uitnodiging. Zodat we de 'sjonnies' zoals jullie die noemen haha er dus niet tussen zitten. We verzamelen dus echte liefhebbers bijeen en wil hier de motoren graag bij betrekken.

Ik had foto's geplaatst van auto's omdat we dit jaar het alleen met auto's hebben gedaan, maar wil juist de motoren hier ook bij betrekken.

Ik vind het fijn dat er nu goed gereageerd wordt. Je vindt het leuk, of niet leuk.. maar om nou meteen nasty te worden vind ik niet nodig toch?
 
Laatst bewerkt:
Heb je topic gezien en ben omdat ik alleen foto's van opgefleurde auto's zag eigenlijk 3 regels gelezen en heb er verder niet naar gekeken. Het word al eerder gezegd "auto's is voor 90% hier een no go. Voor mij dus ook , hadden er foto's van mooie motoren gestaan (en die mooie vrouwen natuurlijk :P ) dan had ik je stukje ongetwijfeld gelezen.

Je streven zal ongetwijfeld nobel bedoeld zijn , echter valt het weg bij die auto foto's


Zoals je het nu aanpakt werkt het veel beter toch ;)
 
Laatst bewerkt:
het lijkt wel of ik de enige ben die dit een goed idee vindt. Als dit zo is, dan heb ik hier begrip voor. Dan willen motorrijders dus blijkbaar niet meedoen aan een goed doel....

Ik denk dat motorrijders wel willen meedoen aan een goed doel. Ik denk zelfs dat er wel eens motorrijders meegedaan hebben aan goede doelen in het verleden.

Er kleeft zeker een vooroordeel aan de zogenaamde tupperware-bakken. Dit omdat er zoveel wannabees zijn die zich asociaal gedragen in het verkeer. Tijdens deze meetings gingen de a naar b verplaatsingen trouwens niet echt volgens de wegenverkeerswet.
Zo ook met de motormeetings. Zie MFMG :)


Wat wil je eigenlijk bereiken voor de stichting Pink Ribbon?
Dmv toegangsprijzen geld inzamelen of iets dergelijks?
 
Mijn medewerking heb je.
Stuur maar een email met de info. :)

Leuk!! bedankt voor je reactie.
ALs het eenmaal zover is verzamel ik de namen die interesse hebben en zal ik een apart topic openen. ;) zou het super vinden als motoren ook willen meehelpen om dit te doen voor een goed doel.

2 selectieve groepen samen. Toppie lijkt mij ;)
 
...

Er kleeft zeker een vooroordeel aan de zogenaamde tupperware-bakken. Dit omdat er zoveel wannabees zijn die zich asociaal gedragen in het verkeer. Tijdens deze meetings gingen de a naar b verplaatsingen trouwens niet echt volgens de wegenverkeerswet.
Zo ook met de motormeetings. Zie MFMG :)


Wat wil je eigenlijk bereiken voor de stichting Pink Ribbon?
Dmv toegangsprijzen geld inzamelen of iets dergelijks?

13000 vrouwen en 100 mannen krijgen jaarlijks te horen dat ze borstkanker hebben. Vandaar deze actie. Ik ben een vrouw en 1 op de 8 vrouwen krijgen dit te horen in hun leven. Hier wil ik persoonlijk mijn energie wel insteken!

We vragen inderdaad toegangsprijzen om op de locatie te komen. Stichting Pink Ribbon staat er ook met hun spullen om geld in te zamelen.

We hebben gisteren €1000,- bij elkaar gehaald voor de stichting. Knap he, van die sjonnie's ;)
daarnaast hebben we foto's gemaakt van mensen die bij de auto's van de film 'The Fast & The Furious' stonden en hebben daar een bedrag voor kunnen betalen.
Daarnaast ook lootjes verkocht voor een rit in een limousine. Die lootjes hebben we getrokken aan het einde van de dag en zo 8 mensen blij gemaakt met een rit in de roze limo.... zo hebben we geld bij elkaar gesprokkeld en zijn tot een bedrag van €1000,- gekomen!
 
Laatst bewerkt:
we moeten het toch samen doen in deze wereld :Y
dus als ik tijd heb wil ik wil tussen de sjonnies staan, voor het goeie doel...
daar houd het verder ook mee op voor mij :Y blijft een rot ziekte :Y
dus als ik kan ben ik er.....al heb ik niks met auto dingen :+
 
Met alle respect, maar ik heb weinig vertrouwen in de 'goede doelen'.
75% komt in de zakken ipv de plaatsen waar het nodig is.
Als je dan ook nog eens de salarissen ziet van de organisatie, dan kun je daar veel te leuk van leven. :X
Dus ja, ik vind het bewonderingswaardig dat mensen zich zo in willen spannen om iets moois neer te zetten en daar zou ik wel wat voor over hebben om te sponsoren, maar de praktijk leert dat het niet goed gaat komen en het geld op de verkeerde plaatsen beland. :N
 
ik dacht eerst ook zo moet ik eerlijk zeggen. Maar ik heb mezelf voorgenomen; 'een betere wereld begin bij jezelf'.

ik weet dat ik dit topic niet helemaal volgens de regels heb aangemaakt, en dat ik alleen een reactie wilde over het feit dat jullie zo reageren op tuners, terwijl ook heel veel mensen zo over jullie denken. Dit wil ik veranderen, tezamen met ons in te zetten voor het goede doel, tegen borstkanker. Ik heb zelfs al een leuk bericht ontvangen op info@heelsandwheels van een forumgebruiker hier, dat zij graag willen meehelpen! super bedankt!

Sorry voor de titel om jullie op het verkeerde been te zetten, ik zal het de volgende keer subtieler aanpakken en niet meteen met auto's foto's gaan gooien hihi.
Als jullie je gedachte er iig voor open willen stellen ben ik al lang blij :D
 
wat een rot volk is het toch .... die motorrijders

mag ik eerlijk zijn? ik dacht 1 uur geleden wel zo...

mij afkraken omdat ik een 'sjonnie' zou zijn, terwijl jullie vaak genoeg voor aso's worden uitgemaakt... de pot verwijt te ketel ;)

wil aandacht voor die 13000 vrouwen en 100 mannen die jaarlijks te horen krijgen dat ze borstkanker hebben.. aan de foto's kan je zien dat het harmonieus is en heel gezellig!
Dit wil ik samen bereiken met de motorrijders in dit land.

DSC_0328.jpg
 
Laatst bewerkt:
mag ik eerlijk zijn? ik dacht 1 uur geleden wel zo...

mij afkraken omdat ik een 'sjonnie' zou zijn, terwijl jullie vaak genoeg voor aso's worden uitgemaakt... de pot verwijt te ketel ;)

wil aandacht voor die 13000 vrouwen en 100 mannen die jaarlijks te horen krijgen dat ze borstkanker hebben.. aan de foto's kan je zien dat het harmonieus is en heel gezellig!
Dit wil ik samen bereiken met de motorrijders in dit land.

[afbeelding]



Ik zou het zelf anders gaan formuleren :?
Je zit op een motor forum waar eingelijk alleen maar MOTORrijders/wanabies komen dan zou ik niet gaan beginnen over koekblikkers/ sjonnies/ tuners maar met motorrijders en vermelden dat er ook enkele getransformeerde koekblikken kunnen komen :P

Ps het is een goed initiatief :Y
 
Mjah, ik heb helemaal niks met auto's, maar met een motortocht mee gereden of gesponsord voor een goed doel heb ik natuurlijk weleens gedaan. Doe ik ook in de toekomst wel weer :)

Pink Ribbon ondersteunen wil ik zeker, dus ik vind ieder initiatief dat hetzelfde doet positief!
(mijn moeder en schoonmoeder hebben beiden borstkanker gehad)
 
Beste allemaal,

Jullie weten allemaal dat er vooroordelen zijn van mensen die op een negatieve manier tegen motorrijders aankijken. Ik neem aan dat iedereen hier een hekel aan heeft. Jammer dat mensen zo over motorrijders denken toch?

Ik heb namelijk net een topic geopend met de vraag wat jullie vinden om bijeen te komen voor het goede doel (Stichting Pink Ribbon tegen borstkanker) in combinatie met getunede auto's. Motoren en auto's tezamen bijeen in gevecht tegen borstkanker!

Het enige commentaar (op een paar na, welke absoluut mijn respect hebben) was dat het 'tupperware' bakken zijn en dat het aparte mensen zijn....
De mensen die op het topic zo hebben gereageerd zijn precies hetzelfde als al die mensen die ook zo over jullie motorrijders denken!?? Ik snap dit niet.

Ik wens met respect behandeld te worden, waar ik me ook bevind. Op mijn motor, in mijn getunede auto, en als ik over straat loop... dit wensen jullie toch ook? Waarom die 'tuners' dan wel zo afzeiken?

Ik ben eigenlijk best wel boos dat hier een paar mensen zo op mijn topic reageren. Het gaat tenslotte over een goed doel!!!

Heb degene die mijn topic gesloten heeft (waarom eigenlijk?? de vraag was namelijk of jullie motorrijders interesse hadden in het bijeenkomen, samen met auto's voor het goede doel) gevraagd waarom hij het topic gesloten heeft en hoop dat deze ook teruggezet wordt.
De reden staat hier: Deputy Duc in "Heels & Wheels - interessepeiling"
Nogmaals dus... motoren en auto's tezamen bijeen in gevecht tegen borstkanker! Wat is hier nou zo vreemd aan?

(ps, waar kan ik een reactie vinden op die pm die ik heb gestuurd naar de mod? ik zie nergens 'mijn privé berichten'??) mijn dank ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan