Vooroordelen van ouders over motorrijders :r

Ik heb nergens last van.
Als het mooi weer is het van: Ga je ook motorrijden?

Net of willen die lui me hiere weg hebben :9

Hier hier geen problemen.
M'n vader gaat mijn moter vast nog wel een pakken dit jaar om zelf te rijden.
M'n moeder vind het maar niks dat rijden ze vind het wel goed dat ik rij maar zelf of achterop. Ik maak dan ook vaak het grapje ga je mee naar oma maar dan wel op de moter.
 
Ik moest van mijn ouders op mijn 18e gelijk autorijlessen nemen, want daar heb je iets aan,...... Motorrijbewijs mocht ook wel maar moest ik zelf betalen, en dat was best wel prijzig, zat toen nog op school,.......

Ben er eigenlijk nooit meer mee begonnen, totdat mijn vriend zijn rijbewijs haalde en mij dus aanstak met het virus, maar toch nog een beetje angstig, ( je leest van die nare ongelukken ), maar eenmaal aan het lessen geslagen vond ik het steeds leuker worden. Na een goede val met lessen heb ik toch doorgezet ( mede dankzij mijn rijleraar ) en heb ik in Mei 2002 het papiertje gehaald,..... :)

Mijn ouders vinden het geweldig dat mijn vriend en ik nu samen rijden, maar altijd als ze weten dat we er op uit zijn geweest dan bellen ze toch nog even op om te vragen of alles goed is gegaan,........

Dat vind ik aan de ene kant wel lief, dat ze bezorgd zijn,.....
 
Haha heb geluk gehad zo te horen. Mijn vader werd 45 of zo iets dergelijks en wilde zijn motorrijbewijs gaan halen. Kocht een Divi 600. Ik was inmiddels ook bezig met mijn rijbewijs. Hij rijd inmiddels een kilometer of 50 op jaarbasis op dat ding, en ik kan dus het hele jaar alleen de benzine betalen. Lekker goedkoop rijden zo.
 
Terug
Bovenaan Onderaan