Voorpoten verder door kroonplaat

achterkant opbokken, en met beleid eerst links en dan rechts een stukje laten zakken, niet teveel in 1 keer. Om het rijden prettig te houden is het wel handig om de doorsteek links en rechts ff op te meten met een schuifmaat, anders heb je waarschijnlijk vershil in doorsteek, en dat rijdt ook niet echt prettig. Ik begrijp overigens niet waarom er afstellingen van een raceteam bijgehaald worden, maar ja, ik ben een natural blonde
 
Heb het bij mijn SV650S ook gedaan. Wereld van verschil, echt een verbetering.
Maar nu heb ik een GSX-R600K2 en wil het eigenlijk ook doen.
Iemand ervaringen mee ???????
 
achterkant opbokken, en met beleid eerst links en dan rechts een stukje laten zakken, niet teveel in 1 keer. Om het rijden prettig te houden is het wel handig om de doorsteek links en rechts ff op te meten met een schuifmaat, anders heb je waarschijnlijk vershil in doorsteek, en dat rijdt ook niet echt prettig. Ik begrijp overigens niet waarom er afstellingen van een raceteam bijgehaald worden, maar ja, ik ben een natural blonde

om aan te geven dat de door sommigen toegepaste doorzakking van 2 tot 3 centimeter wel erg veel is... ;)
 
Vraagje Als je de voorvork verder door steekt en eveneens de achtekant verlaagd. Dan is je grondspeling toch minder en behoudt je vrijwel de zelfde Balhoofdhoek??? Of ben ik nu verkeerd aan het redeneren?
 
Zo zeg, effe oma wakker rammelen.

Ik had de postjes doorgelezen, en het is makkelijker om te doen dan te lezen. _O-

de motor achter op de bok gezet, en voor gewoon op de grond (achter omhoog om wat meer druk er voor op te krijgen.
eerst alleen van 1 poot de bouten losgemaakt. (zodat het maar net los is)
beetje wiebelen, en ja hoor daar kwam die al. (de veer drukt hem erdoor) *O*
Met de schuifmaat opgemeten, de boel vast gezet.
en vervolgens de andere kant gedaan op dezelfde manier ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan