voorproefje film "hoe moet het niet !!"

ook moooi gemixd stukkieh movie van isle of man !
Met welke programma's doen jullie het ????


VFRiendelijke groetuh
Speedy, met een digicam sony P5 die ook wel movies wil mixen enzoooo
 
Die 2e is ook nice... Lui knallen wel megahard door die straatjes daar zeg. Shittt!!!

Dit filmpje kraakt ook weer als de ziekte. En het ligt toch echt niet aan mijn speakers, want mp3's ed klinken wel goed...
 
Hier kraken geen van beide movies, moet dus wel aan je pc / spiekers liggen.


VFRiendelijke groetuh
Speedy met kraakVFRije sound
 
Ook het promofilpje van de Isle of Man is om te smullen.
Vooral Doorgaan!!!!
 
wat ik wil doen voor de leden van motor-forum

een videocd maken met al deze maffe zaken

wat heb ik nodig
1. de films (liefst avi en divx)
2. tijd, ga volgende week op vakantie !
3. jullie geduld
4. de filmpjes van de mensen die aangeven dat ze er veel hebben, indien divx kan ik proberen het orginele geluid mee tenemen maar dat wil niet altijd lukken

mensen die me willen helpen kunnen me mailen

p.s

alles word gemaakt met een pinnacle studio deluxe

met p4/2ghz/512mb intern geheugen /2x 80gb 7200 rpm/ gef4 4400 voor het verwerken van de effecten
 
Leuke filmpjes idd...
Kheb hier ook nog iets van 6 of 7 GB aan motorfillempjes...

Kdenk alleen wel dat we met zijn allen verschrikkelijk veel dubbel hebben.
 
Zou een van de heren/dames met de complete judgementday deze misschien ergens kunnen posten? - ik heb dat voorstukje en dat is een geweldig stukje film.. de hele film ergens zou zeer zeer mooi zijn!
 
Judgment Day kan ik niet uppen, heb ten eerste geen webspace daarvoor en met ISDN uploaden is ook niet zo geslaagd.

Als je in de buurt bent, kom maar halen.
 
Leuk gemaakt

Fijn moment dat die passagier met korte broek op z'n bek gaat |(
Ach, hebben wij weer wat te zien :P
 
die eerste film moet je afmaken die wil ik echt wel nog wat langer zien,et is wel gruwelijk wat er fout kan gaan jezus,dan doe ik zelf liever niet!
 
Ik heb zitten genieten, voorals van die wheelie in korte broek :) Die hoeft voorlopig zijn benen niet te scheren! :} EIKEL :}

Maar het laat wel even zien dat er ook dingen fout gaan i.p.v. wat wij altijd te zien krijgen. Dan denk je bij jezelf... ik blijf liever maar iets minder stoer. *D

Maar gaaaaaaaf filpje
 
beste mensen,

het doet me goed dat ik jullie een plezier doe en zeker als ik zie hoeveel hits deze post heeft gehaald

doe mij dan eens ook een lol :)

Wie kan me helpen aan een leuke tourrit vanaf eindhoven naar wurzburg wij danken u deze keer

:} :} :}

o ja, en kijk ook hier effe naar

http://xs4para.nl/~maarten31/ac.mpg
 
Heb ook judgement day met geluid
en nog zo;n 3500 mb motormovies

VFRiendelijke groetuh
Speedy

hey speedy70 ik zie dat je een plaatsgenoot bent, valt er niet wat te regelen met judgement day? ik heb lasvegas extremes 1,2 en 3, slednecks 1, 3, en 4, crusty demons of dirt 3 en 6 of verschillende andere films voor je.
*D
 
sorry jongens,, ben ze net aan het uploaden

momentje nog

ik kan helaas niet de hele film van judgement day erop zetten .ik zal nog zo'n filmpje maken . er zijn namelijk maar een paarminuten echt goed !
 
Terug
Bovenaan Onderaan