voorproefje film "hoe moet het niet !!"

wat heb jij een lange zijstandaard.(of waren het tenen :)
normaal beloon ik de mensen (toch pohbeer) helaas deze keer niet dus .
 
Op maandag 12 augustus 2002 19:55 schreef 2FAST4YOU het volgende:Echt een zielig kereltje dus, je wilt het wel goed bevestigd zien he.... :j
N.v.t.
 
Laatst bewerkt:
Paul,

indien iemand veel werk heeft verricht in het maken en posten van filmpjes is het niet prettig om een bericht te zien van een persoon die iccontjes al deze :( gebruikt en teksten in de zin van

"als jij nu gewoon had gezegd wat het was koste het mij in ieder geval geen tijd...."

sorry hoor maar dat gaat me tever

ik ga toch ook niet afkraken als ik toevallig je filmpje twee keet download van 58mb

bij deze wil ik het uitgesproken hebben en vergeten en vergeven. niemand heeft hier iets aan vuile woorden en valse icoontjes. niet dan ?
 
Laatst bewerkt:
er moet eigenlijk toch een keertje een goede ftp bak komen waar we backups kunnen downloaden mocht een van onze DVDtjes beschadigd raken })
 
Paul,

indien iemand veel werk heeft verricht in het maken en posten van filmpjes is het niet prettig om een bericht te zien van een persoon die iccontjes al deze :( gebruikt en teksten in de zin van

"als jij nu gewoon had gezegd wat het was koste het mij in ieder geval geen tijd...."

sorry hoor maar dat gaat me tever

ik ga toch ook niet afkraken als ik toevallig je filmpje twee keet download van 58mb

bij deze wil ik het uitgesproken hebben en vergeten en vergeven. niemand heeft hier iets aan vuile woorden en valse icoontjes. niet dan ?

Ok, gras er over. Maar neem het toch in godsnaam niet zo serieus. Het is nooit de bedoeling geweest om ook maar iemand af te zeiken.

Dus een tip voor de toekomst, geef een duidelijke omschrijving van de video's.

Dus zand er over? :+
 

Sooooo, lekker weekend gehad?? Volgens mij kom je toch wel wat vaker hier op t forum en dan zou je toch echt moeten weten dat dit geen afzeiken is |( ...alsjeblieft wat een overdreven reactie zeg, leer je es gedragen! Hoe oud ben je ondertussen? Net van de kleuterschool af? *D

Kijk dat gaat richting afzeiken :+
 
Laatst bewerkt:
Maar ik wel zo heeeel graag die filmpjes zien!!!!!

Nu jullie weer vrede hebben gesloten, mogen de filmpjes dan a.u.b. weer online?

Alvast bedankt!
 
King blade....kan je nie bereiken via mail...mail mij anders ff (speedy@home.nl)
Kenne we wel ff wat regelen (oa judgementday)

VFRiendelijke groetuh
Speedy
 
helaas helaas,

wegens datalimit van de server heb ik de films van de server moeten verwijderen

excuses voor het ongemak

maarten
 
Terug
Bovenaan Onderaan