Voorproefje mega burnout van da dude! :)

Duderuud

Admin
Crew
19 mei 2001
32.946
4.192
De Betuwe
Hier wat webcam shots van foto\\\'s die door een vriend van me zijn gemaakt tijdens een ENORME burnout...



Binnenkort hoop ik de scans! :)

Ook binnenkort circuit-foto\\\'s hoop ik...helaas geen dure cam, dus beetje slecht, maar ja...



Hier de (zeer slechte) webcam shots!
burn1.jpg

burn2.jpg
 
Laatst bewerkt:
Url van images aangepast...verwezen nog naar oude situatie/forum.

Excusus voor de vaagheden, rechtboven in de foto\'s zit een reflectie van mijn raam...

snel de scans!
 
Laatst bewerkt:
Royjn, iedereen kan ze nu zien, ik heb de url ervan aangepast...

Maar in ieder geval bedankt! :)
 
Ik heb ook foto\'s van de afgeragde band, met het canvas om de remklauw gedraaid, hehe!

Zsm zoek ik een scanner op, kan ik ze scannen!
 
Bij Van Wijk voor de deur Gizz? :P

Jaja, en die kerel die net et zijn gele mouwtje het beeld in kom lopen gaf me op me kop. :?

Hij komt naar me toe en vraagt wat we aan het doen zijn, dus ik nog helemaal in goede stemming, lachend, vraag wat hij denkt dat ik aan het doen ben. Burn-out ging door ondertussen.
Maar toen bleek pas bij mij dat die er niet helemaal van gecharmeerd was want ik maakte de STOEP VUIL. :?

Maar ja, ik stopte eindelijk, hij kreeg verder weinig vat op me en ging maar weer weg.

Gasten van de werkplaats moesten erg lachen dat ik doorging toen die met me stond te praten, was de baas en ik had een nieuw bandje nodig.
 
Haha!!

Ik kreeg tenminste nog toeatemming bij mijn lokale bandenboer om een mooie donut te draaien! :} :}
 
ja lach maar !!
de wind stond verkeerd !!
ik heb de hele middag die rubber smaak in me bek gehad !!
 
02pr12.jpg

M\'n pak heeft drie dagen in de garage gehangen voordat de stank eruit was. Het was zo \'mistig\' dat ik de toerenteller en temperatuurmeter niet meer kon zien.

02pr13.jpg

Het resultaat. De canvas- en rubberresten zaten zo ongeveer overal.

00pr6.jpg

Eentje uit de oude doos. Burnout met 3 man vlak voor carnaval (vandaar die boevenpakjes).
 
Terug
Bovenaan Onderaan