Voorseizoen naar de kl....

En overigens is mijn voorseizoen helemaal niet naar de kloten. Tot nu toe al een paar flinke dagtochten gemaakt en vorige week nog Ardennen en Luxemburg.

Waarbij het dan weer we opvallend was dat we zaterdag heerlijk buiten in de zon op een terrasje in Houffalize hebben gezeten met minimaal 15 graden en zondag binnen moesten lunchen in Bouillon met 6 graden.

Over 6 weken vakantie in Italië, ik kijk er naar uit!!
 
Normaal ( wat is normaal) woon werk met motor op mooie dagen en iets mindere ook nog wel
Maar in ploegen om (nu nog) 04:45 op de motor te stappen is gewoon niet relaxed.
Zelfde om 23:00 door een donkere polder.
Dan maar geen zg. "Die hard" ijzervreter.
 
Toch zeker al 1000km erop zitten...maar eerlijk is eerlijk, enkele dagen ben ik behoorlijk verregend en met name koud geworden. Maar goed, heb ook al jaren in de winter doorgereden, alleen daar ben ik mee opgehouden.
 
Vanmorgen met mijn motormaat nog over gehad….hij 0 km en ik kom aan de 400km ofzo.…. _O-
Vanaf 1 januari alweer ruim 10000km op de teller van de Honda gezet... weliswaar bijna alleen woon-werkverkeer. Als ik kijk hoe vaak ik nu echt de hele rit (70km enkele reis) in de regen heb gereden is dat verwaarloosbaar.
Met de outfit die ik nu heb zit ik comfortabel op de motor onder alle weersomstandigheden.

Qua temperatuur mag het van mij ook wel beter worden, maar ik heb toch al genoeg mooie dagen gehad de afgelopen maanden.
Met de Duc nog geen 250km dit jaar........
Maar dat gaat wel weer oplopen de komende maanden.
 
Nu iets van 3k gereden denk ik dit jaar. Maar inderdaad vooral woon-werk. iets van 500 km prive max schat ik zo in.
 
Vorige week was het een komen en gaan van motoren.
Vandaag amper.
Terwijl het op zich prima weer was vanmorgen tot halverwege de middag.
Waar was iedereen?

Door van alles en nog wat heb ik nog niet veel plezier ritjes gereden dit jaar.
Maar de laatste 2 weken is de weg vaak droog, en wordt het weer meer spelen tijdens de woon werk rit.

Binnenkort maar eens de tent opgraven👍
 
Vorige week was het een komen en gaan van motoren.
Vandaag amper.
Terwijl het op zich prima weer was vanmorgen tot halverwege de middag.
Waar was iedereen?

Inderdaad! Hier de hele ochtend zon, pas rond 13:00 begon het zwaar te regenen. Ritje van 155km gedaan maar amper andere motards gezien.
Is toch perfect de plannen als je wat naar de buienradar kijkt.
 
Prima voorjaar.

Mijn Kanguro staat nu 3 weken op NL kenteken.
Inmiddels 2,000km gereden.
20230420_202820.jpg


2,000 op de VF
20230415_104717_copy_2304x1724.jpg


500 op de Gilera
20230423_132705.jpg



Het is dat ik een fulltime baan heb, anders was het wat meer... _O- O-)
 
Prima voorjaar.

Mijn Kanguro staat nu 3 weken op NL kenteken.
Inmiddels 2,000km gereden.
Bekijk bijlage 1871294

2,000 op de VF
Bekijk bijlage 1871295

500 op de Gilera
Bekijk bijlage 1871296


Het is dat ik een fulltime baan heb, anders was het wat meer... _O- O-)
Volgens mij doe jij net zo min aan "seizoen" als ik....

Sowiezo vond ik het gisterochtend prima rij-weer:

En verder vind ik dat ge-Voorseizoen naar de klote" maar een hoop geklaag in de ruimte.
Inclusief het nodige woon-werkverkeer, familliebezoek en de nodige toertochtjes staat de teller dit jaar tot nu toe op:
4000 Kilometer voor de R1150R
2300 Kilometer voor de Royal enfield Himalayan(en die heb ik pas een maand)
1480 Kilometer voor de KMZ K750
en 850 kilometer voor het IMZ(ook bekend als Ural) 8.123-10-span.

Totaal 8630 kilometer
(en ja, ik ben mij er volkomen bewust van dat mijn "gebruikelijke" 30-40.000 km motor/jaar ook met heel mooi weer gewoon "best wel veel" is...... sorry).

Oftewel: Kan altijd meer, maar het is te doen ;)
 
Laatst bewerkt:
Vrouw in het ziekenhuis dus op bezoek met de motor. Minimaal 2 x per dag. En wat moet je in de tussentijd doen🏍️😇
 
Terug
Bovenaan Onderaan