Voorspatbord Suzuki GSX-R 600/750 K6/K7/K8/K9 zwart

BBW1983

Rookie
21 okt 2009
26
0
Purmerend
Hierbij bied ik een gebruikt, standaard af fabriek gemonteerd, voorspatbord voor een Suzuki GSX-R 600/750 K6/7/8/9 aan.
Het spatbord is in goede staat, er zit alleen een klein scheurtje in de rechter spatbordpoot doordat ik eenmalig was vergeten het schijfremslot er af te halen alvorens te gaan rijden. :)
Ben je dus op zoek naar een gebruikt voorspatbord tegen een scherpe prijs (bijvoorbeeld voor je circuitmotor) dan is dit de ideale oplossing!

Let me know when you're interested!

Groet, Wilco.
full
 
Hierbij bied ik een gebruikt, standaard af fabriek gemonteerd, voorspatbord voor een Suzuki GSX-R 600/750 K6/7/8/9 aan.
Het spatbord is in goede staat, er zit alleen een klein scheurtje in de rechter spatbordpoot doordat ik eenmalig was vergeten het schijfremslot er af te halen alvorens te gaan rijden. :)
Ben je dus op zoek naar een gebruikt voorspatbord tegen een scherpe prijs (bijvoorbeeld voor je circuitmotor) dan is dit de ideale oplossing!

Let me know when you're interested!

Groet, Wilco. [afbeelding]

pm me even een prijsje wat je in gedachte had :P
 
By the way, ik heb ook nog vier zijpanelen en een carter/dynamodeksel in de aanbieding welke allen geschaaft zijn, één kap is zelfs doorgescheurd maar met behulp van zwarte tape is daar weer 1 geheel van te maken. Met deze kap heb ik zelf ook +/- 6.000 kilometer rondgereden en al die tijd zat het met 2 stukjes tape vast welke er vanaf het moment van beschadiging op hebben gezeten. De carter/dynamodeksel kan d.m.v. polijsten weer als nieuw worden gemaakt, dus een tip voor de handige doe-het-zelvers onder ons. De onderdelen kosten nieuw honderden euro's weet ik inmiddels uit ervaring dus zoek jij een low budget oplossing neem dan contact met me op.
 
sradmaniac
ReplierOfflineGeplaatst op donderdag 22 oktober 2009 16:01
Citeer berichtBekijk berichtVoeg toe als favorietRapporteer
MotorstekBekijk Mijn Motor-ForumBekijk onderwerpenBerichten:536Reg. datum:31 jul. 2002Locatie:onder de rook van rotterdamprijsje lives begins at: when you ride on a gsxr

Van het voorspatbord of de zijpanelen of het gehele pakket?
 
Terug
Bovenaan Onderaan